Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: watergatehopper op nov 18, 2018, 08:57:53
Kan iemand mij helpen voor een kaartje voor Standard - Sevilla?
Kaarten moeten aan het stadion gekocht worden.

Is er geen dagverkoop? Bij de vorige wedstrijden in de EL zaten er namelijk minder dan 10K in het stadion.

ALenstra

Volgens mij moet je een membership hebben om kaarten voor Standard te kopen. Verder kan ik op de website niks vinden over voorverkoop van die wedstrijd tegen Sevilla. Wellicht een mailtje sturen naar Standard?

Hugo

Citaat van: ALenstra op nov 18, 2018, 09:51:48
Volgens mij moet je een membership hebben om kaarten voor Standard te kopen. Verder kan ik op de website niks vinden over voorverkoop van die wedstrijd tegen Sevilla. Wellicht een mailtje sturen naar Standard?

Die Maikel uit Maastricht gaat regelmatig naar Standard dus die kan het antwoord geven.

watergatehopper

Ik verwacht dat er nu meer mensen op af komen. Laatste kans voor Standard in de poule en een mooie tegenstander. Er is tegenwoordig idd een membership nodig en op de website stond dat de kaarten vooraf aan het stadion gekocht kunnen worden. Dagverkoop is er niet.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Denniss

Citaat van: ricodejong4 op nov 13, 2018, 22:51:45
Iemand goede suggesties voor pubs in de omgeving van Craven Cottage?

Eight bells direct als je het metrostation uitkomt

Vinnn

Misschien niet de beste plek om te vragen, maar in 1 van de best bekeken topics krijg ik een sneller antwoord.

Ik heb voor aanstaande zondag een kaart over voor Feyenoord v FC Groningen. Ik hoef er niks voor te hebben, het betreft namelijk een seizoenkaart van mijn maat die - ik maak geen gein - moet overslaan vanwege puppy cursus.

Saltacampos is vorige keer met mij mee geweest en heeft het overleefd, dus uw veiligheid wordt gegarandeerd ;-)

maikelll043

Citaat van: watergatehopper op nov 18, 2018, 08:57:53
Kan iemand mij helpen voor een kaartje voor Standard - Sevilla?
Kaarten moeten aan het stadion gekocht worden.

Kaartje kunt u gewoon op de dag zelf kopen. Er is wel een RED Card nodig maar deze is binnen 2-3 minuten aangemaakt.
Een tip kom vroeg minimaal 1,5 -2 uur voor de wedstrijd (zeker als u met de auto komt).
Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik ze graag!

Saltacampos

Citaat van: Vinnn op nov 20, 2018, 10:57:50
Misschien niet de beste plek om te vragen, maar in 1 van de best bekeken topics krijg ik een sneller antwoord.

Ik heb voor aanstaande zondag een kaart over voor Feyenoord v FC Groningen. Ik hoef er niks voor te hebben, het betreft namelijk een seizoenkaart van mijn maat die - ik maak geen gein - moet overslaan vanwege puppy cursus.

Saltacampos is vorige keer met mij mee geweest en heeft het overleefd, dus uw veiligheid wordt gegarandeerd ;-)
Hahaha, dat klopt, ik kan het iedereen aanraden!
Over land and sea

watergatehopper

Citaat van: maikelll043 op nov 20, 2018, 11:29:17
Kaartje kunt u gewoon op de dag zelf kopen. Er is wel een RED Card nodig maar deze is binnen 2-3 minuten aangemaakt.
Een tip kom vroeg minimaal 1,5 -2 uur voor de wedstrijd (zeker als u met de auto komt).
Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik ze graag!

Dank je Maikelll043
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Mokum1900

#4359
Iemand die mij wil helpen aan een ticket Cercle Brugge - Antwerp , ticketdienst kan me niet helpen
Waar je ook gaat ik volg je overal

Hugo

Citaat van: Mokum1900 op dec 03, 2018, 13:07:21
Iemand die mij wil helpen aan een ticket Cercle Brugge - Antwerpen , ticketdienst kan me niet helpen

Als HRM1880 dit leest... de club "Antwerpen" bestaat niet.  Wat heb je nodig dat ze je wel gaan helpen?

Mokum1900

Citaat van: Hugo op dec 03, 2018, 14:24:49
Als HRM1880 dit leest... de club "Antwerpen" bestaat niet.  Wat heb je nodig dat ze je wel gaan helpen?
Aangepast
Waar je ook gaat ik volg je overal

MichielB

Ik ga in December naar AC Milan met een vriend, nu was mijn vraag of iemand nog een ander leuk stadion in de buurt daar weet..
Thanks!

Nort

Citaat van: MichielB op dec 04, 2018, 13:27:16
Ik ga in December naar AC Milan met een vriend, nu was mijn vraag of iemand nog een ander leuk stadion in de buurt daar weet..
Thanks!
Bedoel je in stad zelf of de omgeving van Milaan?

MichielB

Beide, het liefst zo dicht bij de stad mogelijk (hebben geen auto ter beschikking)