Amateurs 2015/2016

Gestart door hgrm, aug 09, 2015, 23:11:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Joost

Citaat van: Cyclebob op mei 12, 2016, 10:42:28
Als de genoemde aanwijzingen kloppen (gemeente ten noorden Amsterdam en in korte tijd naar Hoofdklasse) zet ik in op OFC Oostzaan...

De keuze was ook beperkt tot 1 club :D

hgrm

#182
Het is dat er een gemeente *ten noorden* van Amsterdam staat en niet Amsterdam-Noord. Dan had het De Dijk kunnen zijn. Al krijgen die misschien ook nog wel een keer bezoek....

Ik zou zeggen:
na

Dijkse Boys
Glanerbrug
WKE
Turkiyemspor
Chabab
Young Boys
VVA

de volgende waar ik geen traan om laat.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: hgrm op mei 12, 2016, 11:12:30
Het is dat er een gemeente *ten noorden* van Amsterdam staat en niet Amsterdam-Noord. Dan had het De Dijk kunnen zijn. Al krijgen die misschien ook nog wel een keer bezoek....

Ik zou zeggen:
na

Dijkse Boys
Glanerbrug
WKE
Turkiyemspor
Chabab
Young Boys
VVZ

de volgende waar ik geen traan om laat.

VVA 71 ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jeje

Als ik het goed begrijp komt de Tweede divisie er zo uit te zien

Excelsior Maassluis
HHC Hardenberg
Katwijk
Kozakken Boys
Barendrecht
Spakenburg
GVVV

FC Lienden
TEC TVV
VVSB
Koninklijke HFC
De Treffers
AFC
UNA

Jong Vitesse
Jong AZ
Jong Sparta
Jong Twente

Klopt dit?

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

HSC'21 en UNA spelen morgen om het laatste ticket. Wordt het gelijk dan is er volgende week een beslissingsduel in Cuijk.

GH-Experiences

Citaat van: spons op mei 12, 2016, 11:25:29
Volgens mij gebeurd dit bij veel meer clubs in de top- en hoofdklasse

Iedere grote amateur club betaald zwart en een deel wit. Het is al jarenlang aan de gang. Bollenstreek clubs doen niet anders.

bunnet

Citaat van: Joost op mei 15, 2016, 17:59:45
HSC'21 en UNA spelen morgen om het laatste ticket. Wordt het gelijk dan is er volgende week een beslissingsduel in Cuijk.

1-1 geworden...

FC_Emmen

Een leuk affiche zo aan het eind van het seizoen:
2e klassers DZOH en Drenthine, beide uit de stad Emmen, gaan samen uitmaken wie komend seizoen in de eerste klasse uitkomt.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

jvdreumel2


Sebastiaan_W

Seizoen 2015/16 is nog niet voorbij. Rechter heeft bepaald dat de verlenging van HVV - Voorschoten moet worden overgespeeld.

http://www.konhcvv.nl/index.php?page=10243&sid=1#SAtThxPKVrgjq8LS.97

Jef400

Leuke uitspraak. Kan gevolgen hebben voor andere genaaide ploegen.