Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ksclgiov282

Citaat van: hgrm op mrt 05, 2019, 21:40:03
Leg dat maar eens uit dat de voetbalbond.....

Tja...

Jehoentelaar

Doorspelen tijdens verbouwen kan prima (zie talloze voorbeelden), maar het Grotenburg schoot op een aantal fronten wel degelijk tekort - en dan niet enkel bobo-technisch, maar ook zaken als de stroomvoorziening voor de lichtmasten of enige infrastructuur voor uitsupporters. Bovendien wil de club doorstoten naar de Bundesligen en daar zijn de eisen nog zwaarder, dus dan kun je het beter in één keer meteen goed doen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

headout

Citaat van: ALenstra op mrt 01, 2019, 19:05:27
KFC Uerdingen heeft aangekondigd dat ze volgend seizoen hun thuiswedstrijden in de Merkur Spiel Arena te Düsseldorf gaan spelen. Hoofdbespeler Fortuna Düsseldorf zegt verrast te zijn door het bericht. De club wil stappen ondernemen om te voorkomen dat er nog een bespeler bij komt in het stadion.
Paul Janes lijkt me een betere plek voor Uerdingen, qua capaciteit. Ik weet alleen niet of die locatie wel geschikt is voor 3. Liga voetbal.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

John074

Citaat van: Semper Fidelis op mrt 03, 2019, 15:11:30
Er komt gemiddeld nog geen 4.000 man, denken ze dat er meer man komt als ze in een groter stadion gaan spelen? ;) Buiten dat blijft het natuurlijk ontzettend jammer dat ze niet in Grotenburg kunnen spelen.
Zelfs bij Fortuna Düsseldorf, wat in de Bundesliga speelt zit het vaak niet eens halfvol.. mocht dit echt gebeuren dan zal het wel een hele zielige vertoning worden

Jef400

4.000 op 30.000 of op 50.000 maakt ook weinig meer uit.

watergatehopper

Citaat van: headout op mrt 06, 2019, 20:33:30
Paul Janes lijkt me een betere plek voor Uerdingen, qua capaciteit. Ik weet alleen niet of die locatie wel geschikt is voor 3. Liga voetbal.

Het Paul Janes wordt door Fortuna U23 gebruikt. Mijn inziens prima te gebruiken voor 3. liga maar gelukkig halen ze dat voorlopig niet.

De 3.liga was overigens lekker opgeschoond qua U23 elftallen. Helaas komen er komend seizoen weer een aantal bij.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Luccie

Citaat van: watergatehopper op mrt 07, 2019, 14:15:27

De 3.liga was overigens lekker opgeschoond qua U23 elftallen. Helaas komen er komend seizoen weer een aantal bij.

Kijkend naar de standen op dit moment, dan is de verwachting dat er eentje bij komt.
Zal de winnaar zijn tussen Wolfsburg II (Noord) en Bayer München II (Zuid).
in de overige drie regio`s staan de verenigingen die bovenaan staan op een aardige afstand van de U23 ploegen.

watergatehopper

Citaat van: Luccie op mrt 07, 2019, 14:40:17
Kijkend naar de standen op dit moment, dan is de verwachting dat er eentje bij komt.
Zal de winnaar zijn tussen Wolfsburg II (Noord) en Bayer München II (Zuid).
in de overige drie regio`s staan de verenigingen die bovenaan staan op een aardige afstand van de U23 ploegen.

ah ja die gaan strijden om 1 promotieplaats. Foutje mijnerzijds
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ALenstra

Speeldagen van beide bundesliga's vastgelegd tot einde van het seizoen. Ook zijn de data van de promotie/degradatiewedstrijden vastgelegd: Op 23 en 27 mei de wedstrijden tussen bundesliga en 2e bundesliga en op 24 en 28 mei de wedstrijden tussen 3e liga en 2e bundesliga.

FC_Emmen

Is er hier iemand ooit bij FC Union 60 Bremen geweest? Is het de moeite waard om te bezoeken, of weet iemand een beter alternatief op 20 oktober rondom Bremen?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

JoeySpiegelaar

Citaat van: FC_Emmen op sep 23, 2019, 09:28:41
Is er hier iemand ooit bij FC Union 60 Bremen geweest? Is het de moeite waard om te bezoeken, of weet iemand een beter alternatief op 20 oktober rondom Bremen?

Ik neem aan dat je de wedstrijd Union Bremen - Bremer SV bedoeld? Ik ben er eens langsgereden maar vond het niks. Het is jammer dat het niet in het stadionnetje van BremerSV is .

FC_Emmen

Citaat van: JoeySpiegelaar op sep 26, 2019, 08:34:17
Ik neem aan dat je de wedstrijd Union Bremen - Bremer SV bedoeld? Ik ben er eens langsgereden maar vond het niks. Het is jammer dat het niet in het stadionnetje van BremerSV is .
Dat klopt, die bedoelde ik idd. Op internet zag het er ook niet uit als iets om moeite voor te doen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

JoeySpiegelaar

Citaat van: FC_Emmen op sep 26, 2019, 10:13:32
Dat klopt, die bedoelde ik idd. Op internet zag het er ook niet uit als iets om moeite voor te doen.

Als je Platz 11 nog niet bezocht hebt dan is daar om 11.00 een wedstrijd van Werder Bremen (v).

Cyclebob

Wattenscheid'09, een mooie club in het Ruhrgebiet en die in de jaren 90 zelfs vier jaar Bundesliga speelde, is failliet en trekt zijn elftal uit de Regionalliga west terug... 
https://www.fupa.net/berichte/sg-wattenscheid-09-keine-rettung-sg-wattenscheid-09-hat-den-2542343.html@niederrhein?fbclid=IwAR11Mpj2hwZ3PKDWymFuJUzT4mCy6UkCqkISnE0R69w32i9jHLkfkAhqk8Q
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

ALenstra

Het U23 team van Schalke 04 dat momenteel in de Regionalliga West speelt overweegt na de winterstop in het Parkstadion te spelen.