Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jvdreumel2


Jehoentelaar

Had te laat in de gaten dat de kraker volgende maand al is dus vis achter het net, maar ik hoop dat het een van de Regionalligaduels is die via een van de Duitse betaalzenders wordt uitgezonden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

Citaat van: Jehoentelaar op jan 11, 2015, 19:14:54
Had te laat in de gaten dat de kraker volgende maand al is dus vis achter het net, maar ik hoop dat het een van de Regionalligaduels is die via een van de Duitse betaalzenders wordt uitgezonden.

Ga er maar vanuit dat er maandag weer tickets te koop zijn.

ALenstra

Wedstrijd is nu wel uitverkocht volgens WDR teletekst.

Joost

Klopt, er heeft vanochtend een enorme rij gestaan voor de kassa.

Echt absurd.

HRM1880

Citaat van: Joost op jan 12, 2015, 20:32:57
Klopt, er heeft vanochtend een enorme rij gestaan voor de kassa.

Echt absurd.
Vooral in deze tijden van internet.

Joost

Citaat van: HRM1880 op jan 12, 2015, 20:36:19
Vooral in deze tijden van internet.

Er was alleen nog verkoop aan het stadion ;)

HRM1880

Citaat van: Joost op jan 12, 2015, 20:45:42
Er was alleen nog verkoop aan het stadion ;)
Heb nochtans berichten gelezen van mensen die vandaag kaarten online kochten.

Terranova

Citaat van: ALenstra op jan 12, 2015, 19:00:28
Wedstrijd is nu wel uitverkocht volgens WDR teletekst.

Hmz, dacht ik al. Was afgelopen weekend al aan het kijken op site van Aachen, maar stonden al geen tickets meer op....

Jehoentelaar

De DFB heeft de terminierung van de 3.Liga voor de speelronden 26 tot en met 32 vastgesteld. In speelronde 26 vindt behalve Unterhaching-Chemnitz en Dortmund II-Halle (beiden vrijdag 19u) alles op zaterdagmiddag om 14u plaats.

Bron: DFB.de - http://www.dfb.de/fileadmin/_dfbdam/50271-Spielplan_3._Liga_14-15_Spieltage_26-32.pdf
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Beavos

Ik ga 4 februari naar Köln-Stuttgart en 14 februari naar Leverkusen-Wolfsburg. Iemand nog tips, bijvoorbeeld voor parkeren? Las iets over de auto neerzetten in een woonwijk. Zo ja, welke straat?

hgrm

Als je op tijd in Keulen bent, kun je parkeren bij het eindpunt van de tramlijn (bij S-bahn Köln Weiden West). Maar dan moet je er wel zeker anderhalf uur van te voren zijn.
Van daar neem je de tram (gratis op vertoon van je ticket) en ben je in een kwartier bij het stadion.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

GiertjeNL

Citaat van: Beavos op jan 20, 2015, 11:23:10
Ik ga 4 februari naar Köln-Stuttgart en 14 februari naar Leverkusen-Wolfsburg. Iemand nog tips, bijvoorbeeld voor parkeren? Las iets over de auto neerzetten in een woonwijk. Zo ja, welke straat?

Voor Leverkusen parkeren bij parkeerplaats Kurtekotten of iets dergelijk, vlakbij station Chempark. Vandaar gratis pendelbus naar het stadion nemen, werkt perfect!

jvdreumel2

Leverkusen is ook makkelijker parkeren onder het viaduct die vlak langs het stadion loopt.
Dit is slechts 5 minuten lopen van het stadion, de parkeerplaatsen zijn ruim en je bent er redelijk snel weer weg.

FCT1980

Ik heb een vraagje over Preussen Münster.
Zou het daar mogelijk zijn om tegen Fortuna Köln eind april kaarten aan de kassa te kopen?
Denk aan zo'n tien stuks en dan het liefst op een staantribune.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!