Hoofdmenu

Breda in Bels

Gestart door Breda, jan 05, 2009, 00:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Ik zou graag eens uitgebreid willen vloeken.

georgesv

leuk om dat stadion nog es zo vol te zien!!


Vaig

Komt er nog een verslag over de wedstrijden in Frankrijk?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

TeeZee

Citaat van: Breda op aug 13, 2009, 15:26:26
Het tikken van zulke verslagen kost behoorlijk wat tijd!
Ik ben al tevreden met een paar foto's, ik kan wel begrijpen dat je niet overal verslagen over kunt typen...

Vaig

Inderdaad begrijpelijk, maar het blijft leuk om je verslagjes te lezen.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Finniemc

Prachtige fotos van de Bosuil!

HJanneman

Leuk verslag van een leuke wedstrijd met een verrassende(en dus leuk voor de neutrale)winnaar.
Kan de regio van Oudenaarde een beetje aanspraak maken op de term Vlaamse Ardennen, oftewel, hoe staat het daar met de glooiingen in het landschap?
Veel plezier vast in Ulster!

georgesv

(weeral) leuk leuk leuk :-) !

Flandria

Knap gedaan.Had wel meer volk verwacht eigenlijk.Oudenaarde loopt zelden storm voor voetbal maar Doornik zou toch meer bezoekers op de been moeten kunnen brengen.De volgende ronde is voor Oudenaarde natuurlijk wel interessant.Het "sjieke" Oudenaarde op bezoek bij de "marginale" buren uit Ronse.Dat kan vonken geven.

petit chateau

#69
awel bels, het was mij een eer u van dienst te zijn. je bent van harte nog eens welkom.dan vertel ik u nog een paar leuke anekdotes uit onze rijke clubgeachiedenis. en nu naar de marginalen van ronse(haha) nog veel plezier in noord-ierland.  ik laat wel iets weten hoe het is afgelopen bij de buren

[edit hgrm: citaat geknipt]

petit chateau

Citaat van: Breda op aug 19, 2009, 22:21:44
Leuke reacties, dank daarvoor! Zoals uit het verhaal wel blijkt heb ik een uitstekende dag gehad in Oudenaarde.

Voor de goede orde: de supporter die nu post onder de naam 'petit chateau' is niet Het Grote Lawijt (uit het verhaal), maar degene die me telkens de uitleg verschafte over van alles en nog wat (ook in het verhaal). Aan hem nogmaals dank voor alle info en wie weet tot ziens bij een uitwedstrijd van Oudenaarde in who-knows-where!
ik kijk er naar uit. ben je al eens in het jules mathijs stadion(trekgat) in zottegem(whats in a name he)geweest ? ik ga u daar eens uitnodigen wanneer het derdy is. al wat je maar wil . giftige opmerkingen over en weer en veel animositeit.  uw lievelingskostje..maar allemaal heel onschuldig zulle.  haha tot dan misschien.  ps ik vertaal dan wel die dialektwoorden die je niet begrijpt


georgesv

indd 1 vd toppers in het Belgische stadionland!
Ook de ligging is prachtig.

Mooie report!!

TeeZee

Één van mijn favoriete topics dit. Over de ground heb ik niet veel originelere superlatieven te melden dan de rest. Overigens vind ik het persoonlijk wél jammer dat er hekken tussen tribunes en veld staan. Dat heb ik nooit mooi gevonden.

Joost

Citaat van: TeeZee op okt 09, 2009, 14:11:14
Één van mijn favoriete topics dit. Over de ground heb ik niet veel originelere superlatieven te melden dan de rest. Overigens vind ik het persoonlijk wél jammer dat er hekken tussen tribunes en veld staan. Dat heb ik nooit mooi gevonden.
Bureafosse is zo schitterend dat de hekken niets van die glans wegnemen. Ga er eens heen, het overtreft je verwachtingen.