Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Ja, inderdaad uitverkocht.

Shepherd

Citaat van: ALenstra op jan 27, 2016, 17:06:17
Dit is de VI reis naar Schalke 04-Borussia Dortmund op 9 april voor 149 euro:
-Verzamelen en vertrek vanaf redactie VI (incl. rondleiding)
-Vervoer per luxe touringcar
-Entreebewijs voor wedstrijd
-Schalke 04 souvenir
-Ontvangst in een geselecteerd Schalke 04 cafe
-Een bratwurst en drie consumpties ter plaatse
-De VI voetbalquiz
-Een voetbalpoule met prijs voor de winnaar
-VI verslaggever gaat mee
-VI Travel reisbegeleiding
Dan valt €149 zat mee.

spons

Citaat van: Shepherd op jan 27, 2016, 20:51:33
Dan valt €149 zat mee.

Ja vind je ?

€ 10 drankjes + Bratwürst
€ 20 busvervoer

Dus je betaald € 120 voor het kaartje

De rest is gebakken lucht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

John Sleeuwenhoek

Citaat van: spons op jan 27, 2016, 21:54:19
Ja vind je ?

€ 10 drankjes + Bratwürst
€ 20 busvervoer

Dus je betaald € 120 voor het kaartje

De rest is gebakken lucht

En de rest is voor niks? Heb jaren terug reizen geregeld voor Nederlandse schoolgroepen naar Londen. Heel vermoeiend was het als er leraren bij waren die alle prijzen zelf online gingen opzoeken en mij dan gingen vertellen dat het te duur was. Dan regel je het toch lekker zelf?! ;-)

spons

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jan 27, 2016, 22:16:51
En de rest is voor niks? Heb jaren terug reizen geregeld voor Nederlandse schoolgroepen naar Londen. Heel vermoeiend was het als er leraren bij waren die alle prijzen zelf online gingen opzoeken en mij dan gingen vertellen dat het te duur was. Dan regel je het toch lekker zelf?! ;-)

Dat zelf regelen zou ik ook doen als ik naar deze wedstrijd zou willen, op de rest zit ik gratis nog niet te wachten

Rondleiding bij VI, ontvangst in een Schalke café, een VI verslaggever die mee gaat, wat moet ik daar allemaal mee ?

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Shepherd

Citaat van: spons op jan 27, 2016, 22:29:24
Dat zelf regelen zou ik ook doen als ik naar deze wedstrijd zou willen, op de rest zit ik gratis nog niet te wachten

Rondleiding bij VI, ontvangst in een Schalke café, een VI verslaggever die mee gaat, wat moet ik daar allemaal mee ?
Ik zou er ook niet voor kiezen. Maar als je het wil, danis dit een prima optie.
Verder dat wat John zegt.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: spons op jan 27, 2016, 22:29:24
Dat zelf regelen zou ik ook doen als ik naar deze wedstrijd zou willen, op de rest zit ik gratis nog niet te wachten

Rondleiding bij VI, ontvangst in een Schalke café, een VI verslaggever die mee gaat, wat moet ik daar allemaal mee ?

Ik zou er zelf ook niet voor kiezen. Niet zo zozeer om de vrijwel nutteloze extra's, maar vooral omdat je dan opgescheept zit met een busload Hollanders.

Luccie

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jan 28, 2016, 08:34:39
Ik zou er zelf ook niet voor kiezen. Niet zo zozeer om de vrijwel nutteloze extra's, maar vooral omdat je dan opgescheept zit met een busload Hollanders.

Zwager van mij is via de organisatie DFDS naar een wedstrijd van Newcastle United geweest. Prijsstelling en service van deze organisatie zijn prima in orde.
Enige nadeel.....je zit in een volledig vak met alleen maar Nederlanders in het stadion. Hij miste heel sterk het gevoel dat hij een wedstrijd in Engeland bezocht.

Dit zou waarschijnlijk ook spelen bij de reis van VI travel.

FC_Emmen

Ik ben vorig jaar met DFDS naar Newcastle - Sunderland geweest. Naast mij zaten wel gewoon Engelsen. (of Schotten)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Het zou wel grappig zijn als juist deze wedstrijd naar vrijdagavond gaat.

Het busvervoer kost ongeveer 20 euro pp en ik ga er vanuit dat je een zitplaats krijgt in categorie 3 van 4. Die zijn 41 euro per stuk. 3 consumpties en een worst is tegenwoordig ook al 15 euro. Dat is samen 75 euro.

Voor een dergelijke wedstrijd inclusief aankleding met een rondleiding op de redactie van VI en een voetbalquiz in de bus vind ik het dus ook helemaal geen prijs die over de top is. Natuurlijk ben je altijd goedkoper uit als je het zelf zou regelen al zijn tickets voor deze wedstrijd altijd vrij lastig. Het is in ieder geval veel beter geprijsd dan veel andere voetbalreizen. Ze bieden bij VI-Travel ook een reis naar Schalke v BMG met ticket en hotel voor 189 euro pp en dan moet je er nog altijd zelf heen.


Wesley10__

Citaat van: FC_Emmen op jan 28, 2016, 09:01:20
Ik ben vorig jaar met DFDS naar Newcastle - Sunderland geweest. Naast mij zaten wel gewoon Engelsen. (of Schotten)

Daar was ik ook bij. Inderdaad wel wat Engelse in het vak maar toch ook wel heel veel toeristen (Nederlanders) hoor.

Rick

Citaat van: Wesley10__ op jan 28, 2016, 11:53:50
Daar was ik ook bij. Inderdaad wel wat Engelse in het vak maar toch ook wel heel veel toeristen (Nederlanders) hoor.

Ja, zelfde soort ervaring bij Newcastle gehad afgelopen kerst. Ook asociaal hoeveel Nederlanders er stonden te roken in de toiletten...

Joost

Citaat van: Rick op jan 28, 2016, 12:52:38
Ja, zelfde soort ervaring bij Newcastle gehad afgelopen kerst. Ook asociaal hoeveel Nederlanders er stonden te roken in de toiletten...
Het is mij nu ook al twee keer opgevallen dat juist Nederlanders zich van het rookverbod in het buitenland niets aantrekken.

Laatst in Bath was er een Nederlander die zonodig moest roken op de tribune terwijl het verboden was. En eerder in seizoen was het forumlid groundhop.org die in de rust lekker asociaal op de tribune een sigaret opstak.

Jef400

Ondanks dat het streng verboden is, en niet zou moeten gebeuren op de tribune. Vind ik dat sigarettenrook erbij hoort op een tribune. Zeker als je bij de fanatieke aanhang zit. De melange van wietrook, sigarettenrook en bier draagt in mijn ogen toch bij aan het voetbalgevoel (rook overigens zelf niet). Dat je het op een familietribune en houten tribunes verbied. Prima, geen enkel probleem mee. Maar tussen de fanatiekelingen moet je het met rust laten.

watergatehopper

Citaat van: Jampot op jan 28, 2016, 13:23:43
Ondanks dat het streng verboden is, en niet zou moeten gebeuren op de tribune. Vind ik dat sigarettenrook erbij hoort op een tribune. Zeker als je bij de fanatieke aanhang zit. De melange van wietrook, sigarettenrook en bier draagt in mijn ogen toch bij aan het voetbalgevoel (rook overigens zelf niet). Dat je het op een familietribune en houten tribunes verbied. Prima, geen enkel probleem mee. Maar tussen de fanatiekelingen moet je het met rust laten.

Ik ben het wel met je eens hoewel ik bij Metz bij wijze van spreken zelf stoned werd zoveel stickies er werden gerookt.
Vond het toen niet meer "lekker" meer.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅