Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

wekke

Zonet een weekendje Warschau geboekt met kameraden. Nu zie ik net dat het dan ook Legia Warschau - Lech Poznan is. Ik neem aan dat die affiche uitverkoopt? Zou het mogelijk zijn om 7 kaarten te fiksen en hoe pak ik dat het beste aan? Is het nog steeds zo dat je je paspoort eerst moet laten registreren in de clubshop?

Andere tips over Warschau zoals bezienswaardigheden, uitgaan en andere activiteiten zijn ook welkom.

Nort

Citaat van: wekke op jul 11, 2019, 09:07:56
Zonet een weekendje Warschau geboekt met kameraden. Nu zie ik net dat het dan ook Legia Warschau - Lech Poznan is. Ik neem aan dat die affiche uitverkoopt? Zou het mogelijk zijn om 7 kaarten te fiksen en hoe pak ik dat het beste aan? Is het nog steeds zo dat je je paspoort eerst moet laten registreren in de clubshop?

Andere tips over Warschau zoals bezienswaardigheden, uitgaan en andere activiteiten zijn ook welkom.
Het lastige is dat Legia Warschau alleen online kaarten verkoopt aan Poolse identiteitskaarthouders. De fysieke clubcard verplichting is komen te vervallen door de Poolse bond/politie, maar je heb nog steeds een paspoort of ID kaart nodig om een kaartje te kunnen kopen en bij de poorten vinden er ID controles plaats (verplicht door de voetbalbond/politie).

Gezien de bezoekersaantallen bij de wedstrijden is vaak (bijna) uitverkocht, maar wellicht heb je geluk en gaat de wedstrijd naar zondag en zijn er op zaterdag nog kaarten aan de kassa beschikbaar...

wekke

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik heb net ook een ex-collega aangesproken die regelmatig naar Legia gaat en de restricties zijn blijkbaar echt wel stevig. Hopen dat hij iets kan regelen via zijn Poolse connecties, anders zal het erg lastig worden.

rogo_breda

Ik zou graag nog eens een wedstrijd op Kaalheide bezoeken, maar dat zit er niet meer in denk ik? Had gehoopt dat Roda daar nog een wedstrijd in de voorbereiding zou spelen, maar helaas. Jong Roda speelt daar ook niet meer, toch? Wordt het complex niet meer voor voetbal gebruikt?

Joost

Citaat van: rogo_breda op jul 11, 2019, 10:13:18
Ik zou graag nog eens een wedstrijd op Kaalheide bezoeken, maar dat zit er niet meer in denk ik? Had gehoopt dat Roda daar nog een wedstrijd in de voorbereiding zou spelen, maar helaas. Jong Roda speelt daar ook niet meer, toch? Wordt het complex niet meer voor voetbal gebruikt?
Als je 22 jongens kunt optrommelen dan kun je wellicht zelf een wedstrijd organiseren daar en gaan kijken. Anders ben ik bang dat je hooguit een training kunt bezoeken.

rogo_breda

Dat dacht ik al ja... zonde!

Joost

Citaat van: rogo_breda op jul 11, 2019, 11:29:51
Dat dacht ik al ja... zonde!

Al het voetbal vind nu plaats op de drie naastgelegen velden. Die hebben ook verlichting en dat heeft het stadionveld niet meer. Jong Roda speelt sowieso haar wedstrijden in het PLS.

Ik ga eens een balletje opgooien bij wat mensen of ze er niet eens kunnen oefenen.

rogo_breda

Goed plan. Ik had verwacht dat Roda hier elke zomer nog even zou terugkeren.
Een oefenwedstrijd zou mooi zijn. Of zo iets als in Beringen? :)
https://www.indehekken.net/groundhoppers-opgelet-zet-deze-unieke-vinck/

Joost

Citaat van: rogo_breda op jul 11, 2019, 11:56:48
Goed plan. Ik had verwacht dat Roda hier elke zomer nog even zou terugkeren.
Een oefenwedstrijd zou mooi zijn. Of zo iets als in Beringen? :)
https://www.indehekken.net/groundhoppers-opgelet-zet-deze-unieke-vinck/

In Beringen zijn het nogal aan het uitmelken, daar wordt ondertussen jaarlijks wel 2 a 3 keer gespeeld.

Als ik iets hoor laat ik het je weten.

Jef400

Mijn sympathie was al weg dat ze geld vroegen om eerder foto's te mogen maken. Kun je beter naar AGOVV gaan en vragen of je na afloop het veld op mag. Heb je nog competitievoetbal ook.

Nort

Citaat van: Jef400 op jul 11, 2019, 18:49:22
Mijn sympathie was al weg dat ze geld vroegen om eerder foto's te mogen maken. Kun je beter naar AGOVV gaan en vragen of je na afloop het veld op mag. Heb je nog competitievoetbal ook.
Er is toch niks mis om met de golf mee te varen? Ik geef ze groot gelijk, zo houd je er als club of in dit geval stadionbestuur er tenminste nog iets aan over. Die mensen van groundhoppers Apeldoorn organiseren bij AGOVV toch ook een betaalde 'stadiontour'?

Luccie

Citaat van: Jef400 op jul 11, 2019, 18:49:22
Mijn sympathie was al weg dat ze geld vroegen om eerder foto's te mogen maken. Kun je beter naar AGOVV gaan en vragen of je na afloop het veld op mag. Heb je nog competitievoetbal ook.

Volgens mij ging de opbrengst naar een goed doel. Eerlijk gezegd lijkt me daar niets mis mee!

Sebastiaan_W

Citaat van: Luccie op jul 12, 2019, 09:36:18
Volgens mij ging de opbrengst naar een goed doel. Eerlijk gezegd lijkt me daar niets mis mee!

Dacht dat het 50/50 was

watergatehopper

Citaat van: Joost op jul 11, 2019, 11:40:20
Al het voetbal vind nu plaats op de drie naastgelegen velden. Die hebben ook verlichting en dat heeft het stadionveld niet meer. Jong Roda speelt sowieso haar wedstrijden in het PLS.

Ik ga eens een balletje opgooien bij wat mensen of ze er niet eens kunnen oefenen.

In het verleden was Roda - Alemannia toch een voorbereidingswedstrijd daar?
Als die nog eens komt zou ik Kaalheide ook wel willen vincken.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: watergatehopper op jul 12, 2019, 10:41:21
In het verleden was Roda - Alemannia toch een voorbereidingswedstrijd daar?
Als die nog eens komt zou ik Kaalheide ook wel willen vincken.

Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat die na de verhuis nog op Kaalheide geweest is.
Het was ooit wel een keer de bedoeling maar toen werd uiteindelijk (in januari) gespeeld op Tivoli.
De oude zelfs, en volgens mij is dat de laatste keer dat het 1e van Alemannia daar een wedstrijd heeft gespeeld.