Amateurs 2011/2012

Gestart door AthleticHolanda, jun 28, 2011, 21:37:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op okt 16, 2011, 22:32:24
Dat zie ik voor het eerst hehe.

Wat ik bedoel is eigenlijk een soort voetbalopzaterdag.com maar dan voor voetbal op zondag. Hetzelfde soort format, dat in een paar klikken het programma, de uitslagen, de stand, de beker etc. van de hoogste zondagklassen te vinden zijn. Voetbalnederland.nl is wel handig maar daar wordt de beker vaak na een paar ronde's niet meer bijgewerkt.

Deze website is trouwens ook wel goed voor Zuid II --> http://www.livescorezuidii.nl

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op okt 16, 2011, 22:32:24
Dat zie ik voor het eerst hehe.

Wat ik bedoel is eigenlijk een soort voetbalopzaterdag.com maar dan voor voetbal op zondag. Hetzelfde soort format, dat in een paar klikken het programma, de uitslagen, de stand, de beker etc. van de hoogste zondagklassen te vinden zijn. Voetbalnederland.nl is wel handig maar daar wordt de beker vaak na een paar ronde's niet meer bijgewerkt.

http://www.devoetbalkantine.nl/forum/index.php?topic=2458.msg276321

Nico1880

Heeft er iemand foto's van het sportpark Houtsdonk te Helmond?

AthleticHolanda

Citaat van: Nico1880 op okt 20, 2011, 17:16:47
Heeft er iemand foto's van het sportpark Houtsdonk te Helmond?

Via Google Earth heb je een perfecte inkijk.


Nico1880

Bedankt! Morgen misschien eens even stoppen.

ðe waan

Voor de liefhebbers van keldervoetbal en tragikomische beelden.

vv Haaksbergen was in de jaren '70 trouwens nog hoofdklasser. Om het contrast maar even aan te geven.

http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=132356

Bier und Bratwurst

Haha ,tja Haaksbergen is echt een trieste club. Ik had een collega die daar voetbalt. Winst was zeldzaam. Ze zullen wel beter zijn in de derde helft. Presteren is er niet bij daar!!
Het ene stadion is het andere niet!

ðe waan

Opvallend dat bij alle samenvattingen die ik vandaag heb gezien het drukker langs de lijn leek te zijn dan anders. Geen eredivisie op zondag scheelt dus echt.

Uitzondering was wellicht Hilversum, maar ja.

Joost

Citaat van: Breda op nov 13, 2011, 23:01:04
Wat is er aan de hand bij RIOS '31 ("Rooms in Onze Sport") te Echt, de buurman van topklasser EVV? Jarenlang stabiel in 1e klasse, maar tussen 2008 en 2011 van 1e naar 5e klasse teruggezakt en nu opnieuw bijna onderaan? Ik lees op de website dat ze amateurpartner van Feyenoord zijn - dat moet minstens een deel van de verklaring zijn.
Zeg nooit dat RIOS uit Echt komt!

RIOS komt uit Pey, dat is de andere kant van de spoorlijn. Daar is jarenlang ook betaald maar enkele jaren geleden zijn ze daarmee gestopt en met eigen spelers verder gegaan.

ðe waan

Ik heb het de laatste jaren niet meer op de voet gevolgd, maar ik schat in dat dat zeker 50% meer is dan dat Elinkwijk normaal heeft. En als Utrecht gelijktijdig thuis speelt 100% meer.

Bier und Bratwurst

Gisteren de topper Haaglandia -HSC'21(4-4) gezien.  Met een kruidvatkaartje naar Rijswijk. Vriendin even in Den Haag achtergelaten om te shoppen op koopzondag . Van het station naar Sportpark Prinses Irene was een klein stukkie lopen.'T was een boeiende wedstrijd in een hoog tempo.Haaglandia had meer offensief maar de scherpe tegenaanvallen van HSC waren erg gevaarlijk.HSC kwam na 1 minuut al op voorsprong en maakte in de 94e minuut de 4-4. Al met al een leuke middag bij een leuke gastvrije club. Er werd mij het een en ander bijgebracht over de historie van deze club mbt het ontstaan van de fusie van FC Kranenburg,RVC en VV Rijswijk die tot Haaglandia geleid heeft . Wat me opviel is ,omdat het zeer dichtbij ADO Den Haag is,een samenwerking met FC Utrecht. Het boterde niet zo tussen ADO en Haaglandia werd mij gezegd.Ook heb ik nog even met Ricky van de Berg gepraat die heel vaak daar komt kijken. Er werd ook nog een sjaal voor me geregeld. Kortom een mooie voetbalmiddag. Na de wedstrijd ff de keel smeren met een paar biertjes, de trein in, en in Den Haag m'n vriendin weer opgezocht in een vooraf afgesproken cafe op Het Plein. Gelukkig waren de tassen nog te dragen op de terugweg.....
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

In Gouda bij Jodan Boys was het zaterdag anders aardig druk. Volgens Voetbalopzaterdag 700-nogwat man en dat lijkt me zeker niet overdreven. Alleen het uitsupport van Sparta Nijkerk viel me wat tegen, zowel in getal als in geluid.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Zie NOS teletekst:

Het laatste uur lijkt nu echt geslagen  te hebben voor Dijkse Boys. De fiscus heeft een beslag gelegd op de inboedel van de club wegens een belastingschuld van 1,2 miljoen. Als er niet betaald wordt, dan gaan de spullen geveild worden (kan me niet voorstellen dat dat 1,2 miljoen gaat opleveren). De volgende stap zal een faillisement zijn, gok ik.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen