UEFA Champions League

Gestart door Han, mrt 18, 2010, 10:18:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Lek11 op apr 01, 2010, 10:48:36
Niet mee eens, hij kan ook gewoon geel geven. Ik vond het sowieso maar een kaartentrekker, daar was het de wedstrijd helemaal niet voor.

Verder vond ik het onterecht. Zoals ik al zei; Arsenal werd hierdoor in het zadel geholpen.
Waarom is het dan geel? Omdat hij met de penalty al genoeg gestraft wordt? Dat is een onzin argument want je moet de gevallen los van elkaar zien. Het is 1. een overtreding waar hij een penalty voor geeft en 2. het is iemand een scoringskans ontnemen en daar staat  maar een straf op; rood. Stel dat Puyol hands had gemaakt op de doellijn dan heb je exact eenzelfde situatie en daar vind je rood neem ik aan wel heel normaal.

Citaat van: TeeZee op apr 01, 2010, 10:12:42
Van wat ik zo snel kon zien was het helemaal niets, wat vind jij?

Als je de beelden vanuit 16 hoeken terugziet kun je zeggen dat het een heel ongelukkig toeval is. Puyol die naar voren loop en Fabregas' been dat erin haakt. Vanuit de positie van de scheidsrechter kun je maar 1 ding zien, Fabregas wil uithalen, zijn been blijft haken en Puyols arm tegen de rug van Fabregas werkt ook niet in Puyols voordeel. Ik had 'm zonder enige twijfel ook gegeven.


Han

Ik heb de beelden niet gezien. Als een Roda JC supporter een poging waagt om een pinantie te nuanceren dan ben ik ogenblikkelijk geneigd om aan het tegendeel waarheidsgehalte toe te kennen. Hebben jullie dat ook?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

AthleticHolanda

Vorig jaar had Barça de scheids mee in de halve finale, dat werd nu even recht gezet...

TeeZee

Ik ben heel benieuwd of Inter het gaat redden. Ik heb op zich niets met Inter, maar ik verheug me nu al op de reactie van Mourinho.

Peenvogel

#34
Inter of Barca. Allebei schijtclubs. Wat een heerlijke april maand was dat 8 jaar geleden. Toen we die huilebalken van Inter uitschakelden in de halve finale van het UEFA-Cup toernooi...

Het enige mooie aan Barca vind ik dat ze shirtreclame van Unicef hebben.

Joost

Ik vond de vastberadenheid bij Inter gisteren opmerkelijk.

Met Sneijder en Eto'o zie ik ze ook nog wel een goaltje maken in Barcelona.

Hugo

Citaat van: Joost op apr 21, 2010, 11:06:43
Ik vond de vastberadenheid bij Inter gisteren opmerkelijk.

Mourinho had zijn ploeg weer perfect voorbereid, net als tegen Chelsea.

hgrm

Ergens doet het me goed dat realistisch voetbal heeft zegegevierd over heb alom bejubelde Barcelona.

Overigens vind ik juist die Unicef-reclame weer helemaal passen bij het zorgvuldig gecultiveerde imago van Barcelona als knuffelclub.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: Peenvogel op apr 21, 2010, 10:23:43
Inter of Barca. Allebei schijtclubs. Wat een heerlijke april maand was dat 8 jaar geleden. Toen we die huilebalken van Inter uitschakelden in de halve finale van het UEFA-Cup toernooi...

Het enige mooie aan Barca vind ik dat ze shirtreclame van Unicef hebben.

Citaat van: hgrm op apr 21, 2010, 11:34:14
Ergens doet het me goed dat realistisch voetbal heeft zegegevierd over heb alom bejubelde Barcelona.

Overigens vind ik juist die Unicef-reclame weer helemaal passen bij het zorgvuldig gecultiveerde imago van Barcelona als knuffelclub.

Ik snap echt niet dat mensen niks hebben met Barça, zoals jullie weten ben ik zelf fan van Athletic Club en dus zou ik gezien de geschiedenis tussen de twee clubs weinig met ze moeten hebben maar ik vind Barça toch wel erg verschillen van alle andere multinationals die doorgaans de achtste finales e.v. van de Champions League bereiken.

ZZ

CiteerIk snap echt niet dat mensen niks hebben met Barça, zoals jullie weten ben ik zelf fan van Athletic Club en dus zou ik gezien de geschiedenis tussen de twee clubs weinig met ze moeten hebben maar ik vind Barça toch wel erg verschillen van alle andere multinationals die doorgaans de achtste finales e.v. van de Champions League bereiken.

Blijkbaar wekt algehele bejubeling irritatie op en vormt het aanleiding om er dan juist tegen te zijn. Persoonlijk begrijp ik niet hoe je voetballiefhebber kan zijn en tegelijkertijd niet van het spel wat Barcelona bij tijd en wijle laat zien kunt genieten.

TeeZee

Heb zowaar de finale gekeken en vond het nog leuk ook. Mourinho flikt het weer.

hgrm

Citaat van: TeeZee op mei 22, 2010, 23:56:50
Heb zowaar de finale gekeken en vond het nog leuk ook. Mourinho flikt het weer.

Heb de doelpunten gezien....de radio loopt een halve minuut voor op de internetbeelden via nos.nl. Dus tijd genoeg om de excelsheet met de examenpuntentelling weg te klikken en het doelpunt te zien....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Mooie doelpunten, maar vooral erg Italiaans. Typisch Mourinho om al voor het eindsignaal naar Van Gaal te lopen om zichzelf door hem te laten feliciteren haha.

Hugo

Citaat van: TeeZee op mei 23, 2010, 09:50:23
Mooie doelpunten, maar vooral erg Italiaans. Typisch Mourinho om al voor het eindsignaal naar Van Gaal te lopen om zichzelf door hem te laten feliciteren haha.

Het is ook wel een mannetje, gaat nog mooi worden bij Real Madrid. En daarna terug naar Chelsea...

Joost

Citaat van: Breda op mei 23, 2010, 00:51:09
Blij dat Bayern de titel niet gewonnen heeft.

Inderdaad bizar, die Bayern-adoratie in Nederland nu van Gaal er zit.