Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

jdebruin96

Is er iemand die mij kan helpen aan een kaartje voor Standard Luik - KV Mechelen? Ikzelf ben wel in het bezit van een account maar ik heb er nog eentje nodig.

maikelll043

Citaat van: jdebruin96 op okt 24, 2023, 13:21:24Is er iemand die mij kan helpen aan een kaartje voor Standard Luik - KV Mechelen? Ikzelf ben wel in het bezit van een account maar ik heb er nog eentje nodig.

Yes stuur maar een berichtje!

jdebruin96

Citaat van: maikelll043 op okt 26, 2023, 07:39:02Yes stuur maar een berichtje!

Ik ben inmiddels voorzien, toch bedankt :)

Ontour49

Wie kan mij helpen aan 3 of 4 kaarten voor Aston Villa - Sheffield United 22-12?

woutertwente

Ik ben op 17 december in Londen en wil naar de wedstrijd Arsenal - Brighton of Brentford - Aston Villa. Iemand die kan helpen om aan 2 tickets voor een van deze wedstrijden te komen?

cornederuiter

Iemand tips voor kaarten Eintracht Frankfurt of een connectie? Wil eens kijken in het voorjaar.

DylanK

Is er iemand hier met een ongebruikte/niet toegewezen barcode (ticket) voor een van de wedstrijden onderaan dit bericht van het Nederlands elftal? Ik kon een tijdje niet gaan door omstandigheden en kom 1 puntje tekort voor Silver op mijn Oranje Clubcard. Mijn vrienden zitten er allemaal wel in dus wil enorm graag naar het EK en het liefst samen met mijn vrienden natuurlijk! Zou je eeuwig dankbaar zijn!!

Nederland-Polen/Nederland-Wales/Nederland-Gibraltar
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

fcbisart

Citaat van: woutertwente op nov 06, 2023, 17:25:44Ik ben op 17 december in Londen en wil naar de wedstrijd Arsenal - Brighton of Brentford - Aston Villa. Iemand die kan helpen om aan 2 tickets voor een van deze wedstrijden te komen?

Probeer eens cafetaria de bemvoort te contacteren

rogo_breda

Is Brentford niet zelf te regelen? Anders zie ik die ook vaak bij Groundhopticket voorbij komen.

Rob1977_PSV

Morgen naar Fortuna Düsseldorf-Schalke 04, maar dat belooft ook vanwege de kerstmarkt in de stad een parkeer chaos te worden. P1 bij het stadion lijkt mij het meest praktisch, maar ik kan op de website niet echt heel duidelijk vinden hoe laat dat terrein opent op wedstrijddagen. Weet iemand dit?

Liefst ben ik er tijdig, zodat we met de U-Bahn nog even de stad in kunnen.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

Citaat van: Rob1977_PSV op nov 24, 2023, 20:32:32Morgen naar Fortuna Düsseldorf-Schalke 04, maar dat belooft ook vanwege de kerstmarkt in de stad een parkeer chaos te worden. P1 bij het stadion lijkt mij het meest praktisch, maar ik kan op de website niet echt heel duidelijk vinden hoe laat dat terrein opent op wedstrijddagen. Weet iemand dit?

Liefst ben ik er tijdig, zodat we met de U-Bahn nog even de stad in kunnen.

rondom het stadion zijn heel veel parkeerplaatsen. Dat gaat zeker goed komen.
Futbology : watergatehopper .nl
Website : www.watergatehopper.nl

🇧🇪 Challenger Pro League (2) ✅

Bakkie

Kun je bij meerdere clubs in Duitsland een Mitglied aanvragen?

watergatehopper

Citaat van: Bakkie op nov 27, 2023, 10:18:44Kun je bij meerdere clubs in Duitsland een Mitglied aanvragen?

Waarom zou je dat willen? Ik heb er van geen één club. Toegegeven veel 1. Bundesliga clubs heb ik lang geleden bezocht en tijden zijn veranderd, maar dit lijkt me toch overdreven.
Futbology : watergatehopper .nl
Website : www.watergatehopper.nl

🇧🇪 Challenger Pro League (2) ✅

jdebruin96

Aankomend weekend zit ik in Istanbul voor de wedstrijd Besiktas - Fenerbache. Nu zie ik dat Basaksehir en Istanbulspor ook thuis voetballen. Heeft iemand ervaringen bij één van deze clubs? Ik twijfel of het de moeite waard is namelijk

FCT1980

Citaat van: jdebruin96 op dec 05, 2023, 16:41:05Aankomend weekend zit ik in Istanbul voor de wedstrijd Besiktas - Fenerbache. Nu zie ik dat Basaksehir en Istanbulspor ook thuis voetballen. Heeft iemand ervaringen bij één van deze clubs? Ik twijfel of het de moeite waard is namelijk

Een nieuwe club of nieuw stadion in één van de hoogste divisies is toch altijd de moeite waard?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!