Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

Appie_M

Huddersfield - sc Heerenveen
Bristol City - Oxford United
Portsmouth - Bristol Rovers
Eintracht Frankfurt - Darmstadt
Fiorentina - Juventus
Augsburg - Eintracht Frankfurt
Heidenheim - Eintracht Frankfurt

En in de nabije toekomst hoop ik het Bernabeu te kunnen vinken. En een potje van Barca in het Olympisch Stadion lijkt me ook wel wat.

spons

Citaat van: Appie_M op jul 09, 2023, 01:06:13Huddersfield - sc Heerenveen
Bristol City - Oxford United
Portsmouth - Bristol Rovers
Eintracht Frankfurt - Darmstadt
Fiorentina - Juventus
Augsburg - Eintracht Frankfurt
Heidenheim - Eintracht Frankfurt

En in de nabije toekomst hoop ik het Bernabeu te kunnen vinken. En een potje van Barca in het Olympisch Stadion lijkt me ook wel wat.

Een potje van Barcelona in het Olympisch Stadion heb ik voor dit seizoen ook op mijn verlanglijstje staan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jdebruin96

Brighton - Luton
Rangers - Celtic
Ipswich Town - Norwich City
Galatasaray - Fenerbahce
Diverse potjes in Duitsland & België
+ op 12-11 loop ik de marathon van Athene, dus hopelijk vallen de schema's goed en kan ik nog een wedstrijdje zien

Mikevanderstar1991

5 augustus Forest Green Rovers - Salford city

20 oktober Newport County - Walsall
21 oktober Swansea City - Leicester City

2 december Millwall - Sunderland
3 december Chelsea - Brighton

3 tripjes in de agenda staan. En ook weer 5 nieuwe clubs.

Sander11

Tickets voor Tottenham v Sheffield United & Millwall v Leeds United alvast in mijn portemonnee.
HEYA DEN BOSCH!

Rob1977_PSV

Iemand recent nog bij FC Saarbrücken geweest en zo ja, was dat de moeite waard?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

luccie is onlangs geweest. Ik vind de verbouwing niet echt positief te noemen. Desondanks een mooie ligging in het park en een fanatiek publiek!

Hopping Rob a.k.a. Luccie https://hoppingrob.wordpress.com/2023/08/19/saarbrucken-ludwigparkstadion/

Mijn foto's zijn iets ouder maar zo heb je een goed beeld van hoe het was.
https://www.watergatehopper.nl/saarbrucken-ludwigsparkstadion/

Citaat van: Rob1977_PSV op sep 11, 2023, 17:14:07Iemand recent nog bij FC Saarbrücken geweest en zo ja, was dat de moeite waard?
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

jdebruin96

Een paar mooie derby's op het programma staan voor het resterende jaar.:
24-09 FC Metz - RC Strasbourg
01-10 Austria Wien - Rapid Wien
28-10 Ferencvaros - Ujpest
15-12 Ipswich Town - Noriwch City

Luton Town - Watford en Rangers - Celtic zijn dit jaar ook bezocht dus als alles goed gaat, wordt 2023 een topjaar!

Saltacampos

Citaat van: jdebruin96 op sep 14, 2023, 14:35:2715-12 Ipswich Town - Norwich City
Aha, the Old Farm, ben ik ook ooit eens naartoe geweest op Portman Road.
Over land and sea

ALenstra

Op 9 en 10 december in Londen.
Op 20 en 21 januari in Glasgow. Dan is de 4e ronde FA Cup.

Semper Fidelis

Het komt een beetje uit de lucht vallen, maar we gaan 9 t/m 13 november naar Polen toe. Vliegen de donderdag op Krakau en hopen daar Kracovia te zien en gaan dan met de trein naar Warschau voor Legia Warschau - Lech Pozman. Retourtje van €60,- vonden we zonde om te laten liggen ;)

Rob1977_PSV

Inmiddels ook tickets in bezit voor onze uitwedstrijden in Lens en Sevilla!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Arjen

Eerste weekend van november naar Valencia: Levante UD- CD Mirandes en Valencia CF- Granada CF.

FC_Emmen

Die combi heb ik ook gemaakt afgelopen augustus, maar dan Valencia op vrijdag en Levante op zaterdag. Veel plezier!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

ricodejong4

De Eurotunnel weer eens geboekt voor een dagtripje Engeland! Op 25 november naar Millwall - Coventry. Zijn er rondom het Millwall stadion wat leuke pubs om vooraf City - Liverpool te kijken? Google Maps geeft weinig resultaten in de directe omgeving van het stadion.