Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

syntric

Citaat van: ricodejong4 op okt 30, 2023, 15:28:53De Eurotunnel weer eens geboekt voor een dagtripje Engeland! Op 25 november naar Millwall - Coventry. Zijn er rondom het Millwall stadion wat leuke pubs om vooraf City - Liverpool te kijken? Google Maps geeft weinig resultaten in de directe omgeving van het stadion.
Leuk associeer ik nou niet meteen met die buurt of club :-) Ik dacht dat de meeste in de buurt van het London Bridge station bleven, veel pubs daar en de trein naar het stadion kan je daar nemen
Groundhopper for life :-)

ALenstra

In die omgeving is inderdaad niks.

jdebruin96

Mijn planning voor het resterende deel van 2023

5-11 Standard Luik - KV Mechelen
25-11 Altrincham - Solihull Moors
2-12 Venezia - Ascoli
9-12 Besiktas - Fenerbahce
16-12 Ipswich Town - Norwich City

+ alle thuiswedstrijd van Feyenoord

cornederuiter

Citaat van: ricodejong4 op okt 30, 2023, 15:28:53De Eurotunnel weer eens geboekt voor een dagtripje Engeland! Op 25 november naar Millwall - Coventry. Zijn er rondom het Millwall stadion wat leuke pubs om vooraf City - Liverpool te kijken? Google Maps geeft weinig resultaten in de directe omgeving van het stadion.

Rondom Millwall zelf is er weinig, bij het stadion zit ook een kantine (en de famous bus) waar je een biertje kan drinken. Ben toen zelf naar The Windsor gegaan, zit op een kwartier lopen. Staat wat voetbal op en komen best wat fans langs voor een PMDS.

San Paolo

Ik was afgelopen zaterdag bij Millwall - Southampton. Zelf bij The Blue Anchor op Southwark Park Road en Whelan's, om de hoek van metrostation Surrey Quays, geweest. Beide echte Millwall pubs waar je prima een biertje kan gaan drinken. Liggen allebei op ongeveer 10 tot 15 minuten lopen van het stadion af.