Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

swatt1

Ik heb eerder een aanbieding dan een vraag maar wist niet in welk topic dit het best kon plaatsen.
Ik heb 2 tickets voor Borussia Dortmund-Shakhtar Donetsk op woensdag 29 januari om 21.00u maar kan zelf niet meer gaan.

De tickets zijn naast mekaar in de Westtribune block 31 rij 7 stoel 42 en 43. De prijs per ticket is 71.50€ (face value). Ik zou ze wel liefst samen van eigenaar doen veranderen.
Ik geef de directe link naar mijn account zodat je de tickets zelf kan downloaden (e-ticket of mobile ticket).
Betaling kan via bank of Paypal.

Bij interesse mag je gerust hier reageren of een PB sturen.

Bakkie

Waar kun je het beste parkeren als je naar MSV Duisburg gaat?

tmudd1007

Citaat van: Bakkie op jan 29, 2025, 12:44:56Waar kun je het beste parkeren als je naar MSV Duisburg gaat?

Auto neergezet op de Kruppstraße. Let op dit was TOEN nog gratis parkeren. Weet niet of dit nog steeds zo is.... Ben namelijk in 2022 geweest.  Het is een lange weg maar op een gegeven moment heb je een stuk of 15 parkeer plekken. Dus ik adviseer je vroeg te gaan zodat er nog plek is.

https://www.google.com/maps/@51.4132959,6.7880856,3a,90y,205.46h,79.75t/data=!3m7!1e1!3

NickHart

Goedemorgen,

Iemand enig idee wanneer speelschema Estland bekend gemaakt gaat worden?

KoenvdD

Rob1977_PSV

Citaat van: tmudd1007 op jan 29, 2025, 13:16:53Auto neergezet op de Kruppstraße. Let op dit was TOEN nog gratis parkeren. Weet niet of dit nog steeds zo is.... Ben namelijk in 2022 geweest.  Het is een lange weg maar op een gegeven moment heb je een stuk of 15 parkeer plekken. Dus ik adviseer je vroeg te gaan zodat er nog plek is.

https://www.google.com/maps/@51.4132959,6.7880856,3a,90y,205.46h,79.75t/data=!3m7!1e1!3

Ik ben er in december 2023 nog geweest en heb de auto gewoon voor 5 euro voor het stadion kunnen parkeren. Wij waren er wel ruim op tijd, maar was wel een redelijk goed bezochte wedstrijd met SG Dynamo Dresden als tegenstander.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Rob1977_PSV

Is er weleens iemand bij sc Verl geweest? Ik begreep dat die een tijdje in het stadion van Paderborn hebben gespeeld, maar nu niet meer!? Leek mij namelijk een aardige tussenstop op weg naar Hannover, waar de plaatselijke "96" een dag later tegen FC Magdeburg speelt op 29-03 en Hannover II speelt 2 uur later op 100 kilometer in Bielefeld. Unieke kans om twee teams van één club op één dag te zien spelen!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Joost

Citaat van: Rob1977_PSV op Gisteren om 09:50:55Is er weleens iemand bij sc Verl geweest? Ik begreep dat die een tijdje in het stadion van Paderborn hebben gespeeld, maar nu niet meer!? Leek mij namelijk een aardige tussenstop op weg naar Hannover, waar de plaatselijke "96" een dag later tegen FC Magdeburg speelt op 29-03 en Hannover II speelt 2 uur later op 100 kilometer in Bielefeld. Unieke kans om twee teams van één club op één dag te zien spelen!

Je kunt in Aubel de A-ploeg (3e amateur) en B-ploeg (2e provinciaal) zelfs tegelijkertijd zien spelen!

Maar Verl-Essen is een mooie tussenstop. Verl heeft een kleine 2000 supporters en Essen zal wel ongeveer net zoveel mensen meenemen. Verwacht niets spannends qua stadion, wel klein en knus.

Rob1977_PSV

Citaat van: Joost op Gisteren om 09:59:31Je kunt in Aubel de A-ploeg (3e amateur) en B-ploeg (2e provinciaal) zelfs tegelijkertijd zien spelen!

Maar Verl-Essen is een mooie tussenstop. Verl heeft een kleine 2000 supporters en Essen zal wel ongeveer net zoveel mensen meenemen. Verwacht niets spannends qua stadion, wel klein en knus.

Ja klopt, het stadion leek me weinig speciaals, maar we willen ergens crashen om de volgende dag naar Hannover te rijden. Ik verwacht dat te gaan doen in Bielefeld. Bedankt voor je reactie!

ricodejong4

Weet iemand wanneer de definitieve verschuivingen voor het Paasweekend in Engeland bekend worden?
Op de Premier League website zie ik dat de fixtures voor april tussen 27 januari en 28 februari bekend worden gemaakt dus ik zou ze elk moment verwachten.

watergatehopper

Verl heeft na de promotie eerst in Paderborn gespeeld en ook in Lotte dacht ik. Nu spelen ze in hun eigen bescheiden stadion.
Ze hebben verbouwd en voldoen gedeeltelijk aan de eisen voor 3. Liga. Er zijn voldoende zitplaatsen (minimaal 2.000) maar de totale capaciteit van nog geen 6.000 is te laag (10.000). Waarschijnlijk hebben ze bij de bond uitzonderingen gemaakt en ook gekeken naar gemiddelden. Stuttgart II en H'96 II voldoen namelijk ook niet aan de eisen. Waarbij Stuttgart ook nogeens niet 'thuis' speelt maar in het stadion van Sonnenhof Grossaspach.

Citaat van: Rob1977_PSV op Gisteren om 10:11:27Ja klopt, het stadion leek me weinig speciaals, maar we willen ergens crashen om de volgende dag naar Hannover te rijden. Ik verwacht dat te gaan doen in Bielefeld. Bedankt voor je reactie!
Futbology : Robert Vermanen
Website : www.watergatehopper.nl

🇧🇪 Challenger Pro League (2) ✅

Joost

Citaat van: ricodejong4 op Gisteren om 14:57:57Weet iemand wanneer de definitieve verschuivingen voor het Paasweekend in Engeland bekend worden?
Op de Premier League website zie ik dat de fixtures voor april tussen 27 januari en 28 februari bekend worden gemaakt dus ik zou ze elk moment verwachten.

https://www.premierleague.com/news/4039904

Meer informatie dan dit is er momenteel niet. Al mag je aannemen dat ze de uiterste termijn zullen gebruiken. Het is ook afhankelijk van de Engelse clubs die doorkomen in de Europese competities.

Voor de EFL;
Games January 18 to January 25: December 18, 2024.
Games February 1 to 12: January 1, 2025.
Games February 22: January 22, 2025.
Games March 1: February 1, 2o25.
Games of March 8: February 8, 2025.
Games of March 11-15: February 11, 2025.
Games from March 29: March 1, 2025.
Games from April 5-9: March 5, 2025.
Games of April 12: March 12, 2025.
Games of April 18-21: March 18, 2025.
Games of April 26: March 26, 2025.
Games of May 3: April 3, 2025. This is the last day of the season, so all games will be at the same time. The announcement is simply which ones will be broadcast.

Houdt er wel rekening mee dat dit de uiterste datum is dat het besloten mag worden.