GroundhopCollection

Gestart door Bier und Bratwurst, jul 20, 2012, 20:37:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

De TV-toren kon ik helaas niet op. Daar waren ze met de lift bezig. Helaas dus geen luchtfoto van het stadion. Als ik ooit terug ga om VFB Stuttgart te vincken dan probeer ik het nog een keer. Ik vond het een prachtig authentiek stadion. Een must-see als groundhopper.
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Zo! De laatste wedstrijden staan er weer op!  Schalke-Basel, Twente-Go Ahead Eagles, Cuijk-MVV , Union Berlin - Arminia Bielefeld!
Het ene stadion is het andere niet!

ðe waan

Is dat toeschouwersaantal bij ter Leede-Excelsior'31 de officiële opgave? Lijkt me wel heel erg optimistisch namelijk als ik de foto's zo zie.

Bier und Bratwurst

Citaat van: ðe waan op feb 12, 2014, 11:08:12
Is dat toeschouwersaantal bij ter Leede-Excelsior'31 de officiële opgave? Lijkt me wel heel erg optimistisch namelijk als ik de foto's zo zie.

Het aantal heb ik gelezen op de site "Voetbal op zaterdag".  Als er weinig mensen zijn wil ik ze nog wel eens tellen. Bij grote aantallen geloof ik de krant of de diverse sites wel. Op de tribune zaten er nog wel wat en voor de kantine in de bierzone was het goed vol. Voor de rest stonden de mensen in plukjes bijeen gepakt want het was donders koud en je hebt daar weinig beschutting. Vond het trouwens een van de meest saaie Topklasse-complexen waar ik geweest ben.
Het ene stadion is het andere niet!

ðe waan

#34
Er is niet veel aan inderdaad. Scheelt nog dat ik er dit jaar in augustus was, toen het lekker weer was.

Die zuipzones vind ik zo'n wonderlijk fenomeen. Volgens mij is dat typisch iets voor het westen van het land. Ik zie het hier in de regio namelijk nergens.

Waren er trouwens nog wat mensen uit Haaksbergen in Glanerbrug dinsdag?

ðe waan

Zo, bij Sportclub Enschede geweest zag ik. Ramptoerist.

Bier und Bratwurst

Het seizoen is helemaal bijgewerkt. Over een week begint voor mij hoogstwaarschijnlijk het nieuwe seizoen alweer.
Ook zal ik in het nieuwe seizoen proberen de oudere jaargangen langzaam te completeren. Al is dat nog een heel werk.
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Woar begin ie dan noe ah weer met?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

De laatste wedstrijd staat er ook weer op! FC Emmen - FC Twente in het "ijsstadion" van SV Twedo. (sportpark Veenoord)
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Zojuist de eigen foto's en enkele sfeerfilmpjes van YouTube op de site gezet van het tripje naar Frankrijk afgelopen weekend!
Het ene stadion is het andere niet!