Week 46 / 10 - 16 nov

Gestart door Remco, okt 30, 2008, 13:40:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: spons op nov 17, 2008, 08:30:23
en heb jij de indruk gehad dat de wedstrijd verkocht was ?
Nee. Wanneer je een wedstrijd verkoopt dan speel je niet zo belabberd als Willem II, dat valt veel te veel op.

Houseman

Citaat van: Dennis1981 op nov 16, 2008, 17:15:34
Wat doet het bestuur dan zoal tegen de supporters?

Strooien met stadionverboden. Brieven sturen dat we niet over joden mogen zingen, ondertekend door Frits Barend (!)..

Stadionhopper

Citaat van: Houseman op nov 17, 2008, 09:18:03
Strooien met stadionverboden. Brieven sturen dat we niet over joden mogen zingen, ondertekend door Frits Barend (!)..

Haha, voelt Fritsje zich aangesproken? Te lachwekkend gewoon.

Maar ja Heerenveen is een hele nette club:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

3434

Citaat van: Pieros op nov 16, 2008, 17:12:16


Ff nog een andere vraag. Ik zag via Google maps in Maasmechelen (Tuinwijk om precies te zijn) een voetbalveld. Weet jij zo welke club daar speelt?

Daar woon ik op 5min rijden vandaan hehe. Maar inderdaad in de tuinwijk (nabij de kerk van Eisden) liggen de oude terreinen van Patro. Hier speelt de jeugd nog tot +-16jaar geloof ik , en de damesploeg van Patro speelt er ook. Het stadion is zo snel als het kon afgebroken (bye bye nostalgie) maar de terreinen worden nog steeds gebruikt eigelijk. Het is de bedoeling om er uiteindelijk bouwplaatsen van te maken (€€€€ voor de gemeente). Patro "kreeg" zijn nieuw stadion, maar het is niet van Patro maar van de gemeente, vandaar dat de buren er ook mogen in spelen. Dus het oud stadion(eigendom van patro) is weg. In de plaats het nieuw, maar dat is eigendom van de gemeente. Het heeft dan ook de geweldig mooie naam "sportpark". Laat ons hopen dat er geen piste wordt gemaakt (grapje)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

En dan is de gemeente Maasmechelen ook nog zo failliet als mogelijk is.

3434

Inderdaad. Het klopt gewoon allemaal niet. Ze bouwen een soort brug over de snelweg 'voor de dieren' (ecoduct) van enkele miljoenen euro's, nieuwe gebouwen hier en daar. De hoogste belasting van de hele provincie en toch geen geld.. Ach ik breek er mijn hoofd niet om, zolang ik maar gezellig naar t voetbal kan gaan! :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op nov 18, 2008, 15:21:11
Inderdaad. Het klopt gewoon allemaal niet. Ze bouwen een soort brug over de snelweg 'voor de dieren' (ecoduct) van enkele miljoenen euro's, nieuwe gebouwen hier en daar. De hoogste belasting van de hele provincie en toch geen geld.. Ach ik breek er mijn hoofd niet om, zolang ik maar gezellig naar t voetbal kan gaan! :)

Het Ecoduct van Kikbeek? Das nu juist een gezellige picknickplaats voor agenten met flitsers.

Stadionhopper

Als je van de snelweg naar het nieuwe stadion van Patro rijdt kom je op een gegeven moment bij een rotonde waar je alleen maar linksaf kunt slaan en dan een lange rechte weg moet volgen. Hadden ze hier niet beter geen rotonde neer kunnen leggen maar gewoon een weg waar je linksaf kunt slaan? Of heeft de rotonde inmiddels meerdere afslagen gekregen? (laatste keer dat ik er reed stond er nog een muur aan de rechtsaf- en rechtdoorzijde). Kan me nog herinneren dat er toen ook een bord stond dat het miljoenen euro's heeft gekost.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

3434

@ dennis. Inderdaad dat is nog altijd enkel naar links . IEDEREEN vraag het zich af. Maar natuurlijk zal er wel "ooit iets" komen.  Nuja we zullen nu maar stoppen met het offtopic gaan in het topic Agenda. Voor meer info over Maasmechelen mag je me altijd een PM sturen hahahaha.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: Dennis1981 op nov 18, 2008, 17:31:42
Als je van de snelweg naar het nieuwe stadion van Patro rijdt kom je op een gegeven moment bij een rotonde waar je alleen maar linksaf kunt slaan en dan een lange rechte weg moet volgen. Hadden ze hier niet beter geen rotonde neer kunnen leggen maar gewoon een weg waar je linksaf kunt slaan? Of heeft de rotonde inmiddels meerdere afslagen gekregen? (laatste keer dat ik er reed stond er nog een muur aan de rechtsaf- en rechtdoorzijde). Kan me nog herinneren dat er toen ook een bord stond dat het miljoenen euro's heeft gekost.

Moet je eens op de Londenboulevard in Sittard Google-earthen.