Week 47 / 17 - 23 nov 2008

Gestart door Maroboduus, nov 11, 2008, 10:34:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vaig

Vrijdag 21 november: Fortuna Dusseldorf - Eintracht Braunschweig.

Ben erg benieuwd naar het stadion, verwacht er verder niet veel van, maar ben toch in de buurt
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

TeeZee

Uit hetvolgende topic: http://www.groundhoppersnet.nl/index.php?topic=295.0

Citaat van: Denniz1974 op okt 15, 2008, 21:49:34Het groundhoppen heb ik momenteel even in de diepvries geparkeerd. Eerder schreef ik al dat een andere auto en een fraaie nieuwe keuken toch wel financiële consequenties heeft. Voor mij is dat heel zwart-wit dat ik bewust het groundhoppen even laat voor wat het is en gewoon naar alle thuiswedstrijden van Feyenoord blijf gaan.

Citaat van: TeeZee op okt 15, 2008, 21:52:33
Ik wed om een mars dat Denniz dit niet langer dan 2 maanden volhoudt.

Citaat van: Denniz1974 op okt 16, 2008, 19:14:06
Ik wed om een Raider Twix dat je die Marz kwijt bent ...

En uit het topic waar we nu in zitten:
Citaat van: Denniz1974 op nov 11, 2008, 16:09:22
21-11 BV Veendam - FC Emmen (o.v.b.)

Zou Denniz1974 gegaan zijn en moest hij onderweg stoppen om een mars/twix/raider te kopen? De komende 24 uur weten we meer.

Joost

Je zult altijd zien, heb je haast dan zit alles tegen. Vandaag was de bedoeling om om kwart voor vijf te vertrekken van het werk naar Tivoli. Systeemproblemen, lastige Indiërs etc en ik kon pas om half 6 weg. Tien minuten later bij de parkeerplaats waar wonderwel een plekje vrij was. Gelukkig waren er velen thuisgebleven vanwege het weer want het was rustiger dan normaal op de tribune. De hoeken waren zelfs leeg. Uiteindelijk nog 17.315 toeschouwers door een erg goed gevuld uitvak

Terwijl ik bevroor was er wel een leuke wedstrijd te zien. Voor rust raakt Osnabrück de lat en stuit de bal aan de goede kant van de lijn. Enkele minuten later plotselinge kans voor Aachen maar Auer trapt over de bal. Iets warms in de rust en daarna 1-0 voor Alemannia, mooie kopbal Fiel. Na een uurtje penalty voor Osnabrück nadat de keeper de spits neerhaalt. Het leek op 1-1 af te stevenen totdat Benny Auer in de 89ste minuut ruimte had om te schieten en de bal het kruis in joeg; 2-1. In blessuretijd zelfs 3-1.

Volgende week uit naar Kaiserslautern. Die stond op het verlanglijstje maar vrijdagavond 18:00 gaat 'm niet worden.




Hielke

Soms, niet altijd, zou ik willen dat ik ook in het mooie Limburg woonde. Even op vrijdagavond naar Tivoli lijkt me niet verkeerd.

Als Alemannia straks in het nieuwe stadion speelt, denk je dat er dan ook nog heen zult gaan?

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op nov 18, 2008, 14:47:42
22-11 1. FC Kleve-SC Verl

Afgelast.

Dit wordt een weekendje zonder bezoek aan een wedstrijd, vrees ik.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Pieros

Citaat van: Bossche Bol op nov 22, 2008, 01:46:46
Afgelast.

Dit wordt een weekendje zonder bezoek aan een wedstrijd, vrees ik.

Goed dat je het hier neer zet. Hij stond in mijn misschien/als ik tijd heb planning, maar nu zal het hier ook een voetballoos weekend worden.

HJanneman

Ik zit ook thuis, want BSV Kickers Emden - FC Bayern München II is ook afgelast.


AthleticHolanda

Citaat van: HJanneman op nov 22, 2008, 12:05:47
Ik zit ook thuis, want BSV Kickers Emden - FC Bayern München II is ook afgelast.



Mag toch hopen dat de Münchener niet al in Emden waren... maar waarschijnlijk waren ze dat wel (?).

Lingen-Meppen ook afgelast, dus helaas ook een voetballoze dag voor mij vandaag.

HJanneman

De wedstrijd werd gisteren al afgelast, gelukkig maar voor de Münchener.
Lingen-Meppen was toen voor ons een back-up, maar ook die werd afgelast, zoals eerder al genoemd.

Vaig

Vrijdag bij Fortuna Dusseldorf geweest. Vond de sfeer heel aardig te noemen, de fanatieke fans maakten 90 minuten lang kabaal. Vond het stadion van binnen erg apart en omdat ik op de bovenste ring zat, maakte het wel indruk op me.

Overigens was blij dat het dak dicht was, want de sneeuwbuien buiten werden bijna ondraaglijk
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Hielke

Met een jaloers gevoel lees ik de posts over de afgelaste wedstrijden. Gisterenavond was ik bij FC Twente - sc Heerenveen. Inderdaad, 6-0.

De Grolsch Veste (wat een naam) is een indrukwekkend voetbalstadion geworden. De helft van het stadion heeft er een ring bovenop gekregen, wat zorgt voor een St. James' Park-achtige constructie. Van binnen een onderscheidend geheel; wie buiten aan komt rijden ziet de tweede ring (een rode gloed) boven het stadion uitsteken. Apart. De fanatieke sfeer doet daarbij ook veel goed natuurlijk. 

Ici c est Paris


Maroboduus

Las een paar weken geleden ergens op het forum een bericht van iemand die zich verheugde op de mooie plaatjes die de Duitse "sneeuwwedstrijden" op zouden leveren. Helaas moesten nogal wat mensen op het forum het afgelopen weekeinde vaststellen dat de werkelijkheid een hele andere is.

Persoonlijk heb ik in Mainz tot gisteren rond een uur of half zes in de middag geen sneeuw of andere zaken die het spelen van voetbal zouden kunnen beletten, gezien. Op dat moment had men echter al wel twee dagen zo goed als alle wedstrijd van Noord tot Zuid en van Oost tot West afgelast. Geen Würzburger Kickers dus voor mij, ook geen Alemannia Waldalgesheim(mijn eerste alternatief). Ook Rumelange-Dudelange werd afgelast. In Luxemburg lag echter wel sneeuw, zo bewezen tenminste de beelden op de verschillende webcams. Zodoende enkel Mainz-St. Pauli kunnen pakken. Kort na afloop van die match begon het dan eindelijk te sneeuwen en dat ging vervolgens de hele avond door. Vandaag zou de ideale dag zijn geweest om wedstrijd af te gelasten, maar dat heeft men dus alvast preventief gedaan.

Houseman

Ik kan een glimlachje niet onderdrukken bij het lezen van bovenstaande sneeuwwedstrijden danwel afgelastingen. Ik zat met 20 graden (!) in Madrid (al was het 's avonds iets koeler) in een indrukwekkend Estadio Santiago Bernabéu...

Verslag en foto's volgen later wel.

Houseman

Bovenstaande post slaat natuurlijk nergens op. Die foto's van besneeuwde velden zijn prachtig.