Hoofdmenu

Nieuwe Elite

Gestart door Han, jun 06, 2008, 23:52:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pieros

Citaat van: Ici c est Paris op jun 07, 2008, 21:48:38
Ik vermoed gewoon dat het mensen zijn die simpelweg niks beters of leukers in hun leven hebben. Die moeten zich zo kapot vervelen dat ze denken: 'Ach, laten we de straat eens helemaal versieren.'

Of onder het motto van "erbij willen horen" en "achter elkaar aanlopen". Bij ons in de buurt ook straten die helemaal oranje kleuren, waarvan ik het idee heb dat de helft van de mensen daar niet weten welke spelers er gisteren allemaal gevoetbald hebben. Ach, ik kan me daar eigenlijk niet eens meer druk om maken. Wat ik wel superirritant vind, zijn mensen die vinden dat jij er ook bij moet horen. Zo was ik tijdens het WK 2006 op een feestje tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal. Ik had enkel een wit shirt met een Nederlands vlaggetje aangetrokken. Ik ben door weet ik veel hoeveel mensen aangesproken dat ik toch echt iets oranjes aan moest. Zelfs door mensen die ik niet of nauwelijks ken. Dan word ik alleen maar eigenwijzer en doe het dan juist helemaal niet meer.

TeeZee

Dit was zo'n wedstrijd waarbij je je onderkaak moest oprapen van de vloer. Sinds wanneer winnen wij ruim van een tegenstander die tegenstand biedt?

Ik ga onmiddellijk oranje klompen, een Robbenpruik, een brulshirt, een Heineken trommelhoed en nieuwe stembanden aanschaffen. Ik sta namelijk vol-le-dig achter onze jongens!

Ici c est Paris

Nog mooier zijn die teletoeters die nu menen dat ik helemaal niet blij mag zijn voor Oranje omdat ik Frans ben. Ze vergeten toch dat ik voor nog een groter deel Nederlands ben, weten zelf niet wat een penalty is, maar denken toch voor mij te mogen bepalen voor wie ik ben. Heb al aardig wat mailtjes en smsjes ontvangen met de gemiddelde tekst: Frankrijk was lekker niks en Nederland wordt Europees kampioen lekker puh!

Mach

Ik ben zo tegendraads dat ik juist in een ontwikkeling richting hoempapa zit ipv er van weg...

hgrm

En zelfs bij de Nijmeegse vierdaagse is er een significante minderheid die zich als carnavalsidioten gedraagt. *gruwel*
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Pieros

Citaat van: hgrm op jul 21, 2008, 12:31:03
En zelfs bij de Nijmeegse vierdaagse is er een significante minderheid die zich als carnavalsidioten gedraagt. *gruwel*

Vooral het laatste stuk van de laatste dag willen de mensen wel eens oppassen. Helaas heb ik dat dit jaar niet gehaald.