Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Hielke op feb 14, 2009, 15:47:49
Van 1 tot en met 5 mei ben ik in Engeland. De bedoeling is om op zaterdag en zondag een wedstrijd te bezoeken. Kiezen is moeilijk, zeker wanneer de keuze groot is. Ik ben benieuwd naar aanbevelingen van de hier aanwezige ervaringsdeskundigen.

Op zaterdag is het Liverpool - Newcastle, maar ik heb niet de illusie dat ik tegen een (enigszins) normale prijs aan kaarten kan komen. Mocht ik me hier in vergissen dan hoor ik het graag. Voorlopig heb ik de volgende selectie:

Zaterdag 2 mei:
Southend Utd - Cheltenham
Brentford - Port Vale
Bristol Rovers - Hartlepool

Zondag 3 mei:
Charlton - Norwich
Crystal Palace - Sheffield Utd
Ipswich - Coventry
Watford - Derby


Op zaterdag heb je drie leuke stadions uitgezocht. Ik ben alleen bang dat de drie wedstrijden volstrekt nergens meer om gaan. Brentford zal al gepromoveerd zijn, Luton en Cheltenham gedegradeerd en e rest speelt nergens meer om. Het is overigens Brentford v Luton en Barnet v Port Vale.
Barnet speelt dan misschien nog tegen degradatie.

Als ik jou was dan zou ik voor de zondag pas beslissen op 't laatste moment en de wedstrijd kiezen die nog echt ergens om gaat.

Dag&Red v Shrewsbury kan nog om de play-offs gaan. Leyton Orien speelt nog thuis tegen degradatie misschien.

Remco

Citaat van: 3434 op feb 14, 2009, 16:23:08
zijn er hier mensen die al ooit naar Austria Wien zijn afgezakt? Daar geraken is mijn doelstelling van 2009

Ben in november 2008 bij Austria-Rapid geweest. De foto's en informatie zijn hier (Stadiongids - FK Austria Wien) te vinden.

Bloos


TeeZee

Maar als je puur voor het voetbal gaat kun je een leuke middag/avond hebben (mits AZ speelt zoals ze kunnen). Ikzelf heb me prima vermaakt tijdens de twee AZ v FC Utrecht's die ik gezien heb, al is het stadion niet bijzonder en zijn de klepperkartonnetjes een beetje kinderachtig.

Hielke

Citaat van: Joost op feb 15, 2009, 17:07:05Op zaterdag heb je drie leuke stadions uitgezocht. Ik ben alleen bang dat de drie wedstrijden volstrekt nergens meer om gaan.

Bedankt voor je reactie. Dat risico loop je inderdaad in die fase van het seizoen, dat het wedstrijden om niks zijn. Vorig jaar nam ik dan ook een gokje en was met QPR - West Brom toen bij de kampioenswedstrijd van het Championship. De keuze zal ik ook nu vrij laat maken inderdaad. Op zich is het voetbal niet het belangrijkst, maar een klein beetje spanning op een wedstrijd is altijd welkom.

TeeZee

Ik lees ineens op het FGG-forum dat het dak van een stand van wijlen Love Street (St Mirren) verplaatst gaat worden naar Cappielow Park van Greenock Morton. Ik wil het graag met onoverdekte terracing zien en heb een beetje haast gekregen. Zaterdag 14 maart zou een mooie dag zijn om naar een thuiswedstrijd te gaan, maar helaas vliegt Ryanair alleen op vrijdag heen naar Glasgow. Wel voor 0 euro vanaf Weeze, maar misschien kent iemand nog een mogelijkheid om op zaterdagochtend in Glasgow te komen? Of weet er iemand misschien meer over dat dak, wanneer wordt dat geplaatst? En waar? Zonder hijskranen als uitzicht heeft een bezoek geen zin namelijk.

Joost

Citaat van: TeeZee op feb 18, 2009, 11:27:52
Ik lees ineens op het FGG-forum dat het dak van een stand van wijlen Love Street (St Mirren) verplaatst gaat worden naar Cappielow Park van Greenock Morton. Ik wil het graag met onoverdekte terracing zien en heb een beetje haast gekregen. Zaterdag 14 maart zou een mooie dag zijn om naar een thuiswedstrijd te gaan, maar helaas vliegt Ryanair alleen op vrijdag heen naar Glasgow. Wel voor 0 euro vanaf Weeze, maar misschien kent iemand nog een mogelijkheid om op zaterdagochtend in Glasgow te komen? Of weet er iemand misschien meer over dat dak, wanneer wordt dat geplaatst? En waar? Zonder hijskranen als uitzicht heeft een bezoek geen zin namelijk.

Dat dak wordt geplaatst op de ongebruikte tribune met bankjes.

Ik ben in september van Keulen naar Edinburgh gevlogen. Aankomst rond een uur of 10.

TeeZee

Citaat van: Joost op feb 18, 2009, 11:30:21
Dat dak wordt geplaatst op de ongebruikte tribune met bankjes.
Dus aan de lange zijde?

CiteerIk ben in september van Keulen naar Edinburgh gevlogen. Aankomst rond een uur of 10.
Weeze of Keulen, het is voor mij allebei ver. Hoeveel vragen ze daar voor twee dagen parkeren?

Joost

Citaat van: TeeZee op feb 18, 2009, 11:34:53
Dus aan de lange zijde?
Weeze of Keulen, het is voor mij allebei ver. Hoeveel vragen ze daar voor twee dagen parkeren?
Nee aan de korte zijde, de kranen kant dus.

Weeze is toch echt een stuk dichterbij lijkt me.

http://www.koeln-bonn-airport.de/main.php?id=120&lang=2&parking=no

TeeZee

Citaat van: Joost op feb 18, 2009, 11:37:22
Nee aan de korte zijde, de kranen kant dus.
Dat was nou juist niet de bedoeling. Wanneer gaat dit gebeuren? Is Morton makkelijk bereikbaar per trein? Ik ben er met Kerst weliswaar geweest, maar toen waren we met de auto en kwamen we het stadion trouwens niet in. Bovendien zaten de gebouwen aan de overkant van het beroemde bushokje in de stijgers, dat was een beetje jammer.

Joost

Citaat van: TeeZee op feb 18, 2009, 11:40:27
Dat was nou juist niet de bedoeling. Wanneer gaat dit gebeuren? Is Morton makkelijk bereikbaar per trein? Ik ben er met Kerst weliswaar geweest, maar toen waren we met de auto en kwamen we het stadion trouwens niet in. Bovendien zaten de gebouwen aan de overkant van het beroemde bushokje in de stijgers, dat was een beetje jammer.

Zeer eenvoudig te bereiken met de trein. Hugo en ik hebben destijds zelfs geparkeerd bij een stationnetje, Cartsdyke. Er gaat een half uurs service naartoe. Edinburgh-Cartsdyke is precies 2 uur

De lijn Keulen-Edinburgh is overigens wel een zomerdienst die pas op 4 april voor 't eerst op zaterdag weer vliegt.

http://www.inverclydenow.com/news-detail2.asp?ID=2341

http://www.pieandbovril.com/forum/index.php?showtopic=100315&st=0

TeeZee

Bedankt voor de info. Ik ga bekijken wat er mogelijk is (al heb ik in principe helemaal geen tijd).

HJanneman

Na vorig jaar als teamuitje meerdere keren naar havenstad Emden te zijn gegaan voor het voetbal, gaan we deze keer op 9 mei naar Newcastle United -Middlesbrough(toch geen misselijk affiche), en na overtochten met de bus en het vliegtuig wordt het nu eens tijd voor de boot naar het eiland!

Batflyer

Citaat van: HJanneman op feb 18, 2009, 13:43:39
Na vorig jaar als teamuitje meerdere keren naar havenstad Emden te zijn gegaan voor het voetbal, gaan we deze keer op 9 mei naar Newcastle United -Middlesbrough(toch geen misselijk affiche), en na overtochten met de bus en het vliegtuig wordt het nu eens tijd voor de boot naar het eiland!

Zeker een mooi affiche ja!

Ikzelf houd het weekend van 25 en 26 april voorlopig vrij. Arsenal speelt op zondag de 26e thuis tegen Middlesbrough, maar als ze de halve finale van de CL halen gaat de wedstrijd weer naar zaterdag. Op zaterdag staan Fulham-Stoke City en West Ham-Chelsea op het programma, en uit de Football League QPR-Plymouth en Millwall-Leyton Orient.

Lijkt me een mooi voetbalweekendje, nu nog even afwachten of het echt haalbaar is.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Citaat van: TeeZee op feb 08, 2009, 18:24:48
Ik kom nog nauwelijks toe aan het groundhoppen, maar inmiddels heb ik mijn eerste plannen voor dit jaar: in het Paasweekend ga ik met hgrm weer naar Engeland. Ik heb wel enige ideetjes welke wedstrijden het zullen worden. Op de zondag is er vooralsnog slechts 1 wedstrijd: Hednesford v Boston, dus daar zullen wel heel wat meer groundhoppers aanwezig zijn. Preston v Blackpool op de dag ervoor spreekt me erg aan. Op de maandag zou Bromley v AFC Wimbledon een prima optie zijn. Niets staat echter nog vast, maar van enige lichte voorpret is al wel sprake.
Hednesford is waarschijnlijk niet op de zondag, zoals de site van TK meldt. Dus wordt het een andere pot.

Onder voorbehoud ziet het er nu als volgt uit:

vrijdag: Bury v Shrewsbury en Scunthorpe United v Huddersfield Town
zaterdag: Preston v Blackpool
zondag: TBD
maandag: Bromley v AFC Wimbledon

Heen vliegen we op Manchester, terug vanaf London Heathrow.