Hoofdmenu

Tivoli. Neu.

Gestart door Joost, nov 10, 2009, 09:48:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Bizar maar heel erg mooi.

Vladimir1973

Citaat van: Hielke op jul 14, 2011, 20:55:29
Voorafgaand aan de oefenwedstrijd in Vaals tussen AA Gent en sc Heerenveen (4-1) ben ik met een groepje stadionliefhebbers gistermiddag in het oude Tivoli geweest. Overwoekerde tribunes, de bekertjes, flesjes en geluidsboxen ongeroerd achtergelaten. Rijp voor de sloop. Oftewel: de schoonheid van verval.

Zie hier de beelden: http://www.feanfans.nl/fotos/1112/heegen/tivoli.htm.

vorig seizoen Aachen-Hertha Berlijn bezocht. Helaas het oude Tivoli nog niet bezocht. Mooie foto's!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Bob

Ik ben benieuwd hoe dit stadion het makkelijkst te bereiken is, zonder auto. Is het (net zoals richting Borussia Mönchengladbach) makkelijk om naar het station van Venlo te reizen en vervolgens richting het station van Aachen?

Joost

Citaat van: Bob op okt 06, 2011, 18:28:43
Ik ben benieuwd hoe dit stadion het makkelijkst te bereiken is, zonder auto. Is het (net zoals richting Borussia Mönchengladbach) makkelijk om naar het station van Venlo te reizen en vervolgens richting het station van Aachen?
Nee. Je neemt de trein naar Heerlen. Daar neem e bus (lijn 44) naar Aken. Stap uit bij het busstation en stap daar in een van de talloze bussen die er staan te wachten die je samen met duizenden andere fans naar het stadion brengen.

Op de terugweg staan die bussen er ook te wachten die allemaal naar het busstation gaan.

Of je moet aangeven wanneer je gaat en misschien dat ik dan ook ga. Dan kun je een lift krijgen vanaf station Heerlen.

Hugo

@Joost; wat is er nu precies gebeurt tijdens Aachen - Aue? Was het een conflict onderling of waren er andere fans bij betrokken?

Niels_Zitterd

Wat ik heb gelezen is het een conflict tussen eigen supporters de nasty boys aachen of zoiets en de Ultras van Aachen geweest.

georgesv

een domme vraag waarsch voor de kenners: staat die oude vervallen Tivoli er nog steeds?

Joost

Citaat van: georgesv op dec 13, 2011, 09:18:43
een domme vraag waarsch voor de kenners: staat die oude vervallen Tivoli er nog steeds?
Ja die staat er nog steeds. Tenminste de laatste keer dat ik er was, er zijn geen berichten geweest dat de sloophamer is aangekomen.

Citaat van: Hugo op dec 13, 2011, 09:03:33
@Joost; wat is er nu precies gebeurt tijdens Aachen - Aue? Was het een conflict onderling of waren er andere fans bij betrokken?

Volgens de site was er een onderling conflict. Ik was er niet dus heb er weinig van meegekregen.

AthleticHolanda

Volgens mij is Tivoli al half of helemaal gesloopt, heb daar een tijdje terug al ergens foto's van gezien, maar vind het even nergens terug...

Joost

Trainerskerkhof Alemannia mag heeft weer een nieuw lid. Friedhelm Funkel werd ontslagen gisteren na de magere resultaten. Na een heel kleine opleving werd er nu 5 keer op rij verloren en lijken promotie degradatie wedstrijden nog de enige manier om niet naar de 3. Liga te zakken.

De aanstelling van Funkel was al opzienbarend en Meijer moet toch echt zelf eens in de spiegel kijken. Het team werd deze zomer uitgekleed en daar kan geen trainer iets aan doen.

3434

Is er een verklaring dat Alemannia terug laatste staat? Of gewoon pech? De laatste keer dat ik de stand checkte (wel 5-6weken geleden) stonden ze terug boven de streep dacht ik.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Nort

Alemannia kunnen een voorsprong gewoon niet vasthouden, vandaag ook weer niet. Na een 1-3 voorsprong laten ze het toch weer 3-3 worden in de 89ste minuut juist dat zijn de wedstrijden die je dan moet winnen!

Worden spannende weken voor Aachen!

Joost

Citaat van: 3434 op apr 08, 2012, 19:36:06
Is er een verklaring dat Alemannia terug laatste staat? Of gewoon pech? De laatste keer dat ik de stand checkte (wel 5-6weken geleden) stonden ze terug boven de streep dacht ik.

Er is gewoon geen beleid. In de zomer werden Stieber en Höger verkocht en daarvoor is niets anders dan middelmaat teruggekomen. De defensie en voorhoede teren op spelers die ver over hun top zijn.

En er werd rond de winterstop vooral gelijkgespeeld. Daar volgde recent 5 nederlagen op rij op en de concurrentie pakte wel punten. Maar er is weer een beetje hoop. Koekenbakker Funkel is weggestuurd en onder Außem werd er vandaag een prima partij op de mat gelegd. Het vervelende was wel dat de defensie die dit seizoen nog een kleine voldoende scoort er 3 doorlaat.

Het resterende programma is zwaar maar ik heb een klein beetje hoop dat het nog lukt. Woensdag komt Bochum op bezoek dat ook niet in blakende vorm steekt en dan zaterdag uit naar Duisburg. Vervolgens nog Eintracht Frankfurt thuis, Karlsruhe thuis (kraker) en uit naar Angstgegner 1860.