Hoofdmenu

Tsjechie

Gestart door Daffy, apr 18, 2008, 18:49:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Dat er een prima programma in zit ga ik ook van uit, daar ging het niet helemaal om. Voor drie weekenden die ik in het voorjaar eruit vis zitten op het hoogte niveau direct vier mogelijke duels erbij. Viktoria Zizkov speelt eveneens in twee van de drie weekenden thuis. Gaat dus prima lukken.

Eerste weekend van maart ziet er wel leuk uit:
- Slovan Liberec - Sparta Praag
- Dukla Praag - Sigma Olomouc
- Bohemians 1905 - Slavia Praag
- Viktoria Plzen - FK Jablonec
- Viktoria Zizkov - 1.SK Prostejov

Als ik vooraf zorg dat ik op vrijdag t/m maandag in de avond in Praag vertoef moet het dus wel goedkomen. :) Ik zal eventuele vorderingen - de trip maken hangt van wat zaken af - in het topic posten.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ricodejong4

In de lagere divisies spelen ook veel ploegen in Praag al op het (bizarre) tijdstip van 10:30 in de ochtend. Op deze manier kun je zelfs meerdere potjes per dag kijken :)

Jehoentelaar

Het gaat niet het eerder benoemde weekend worden maar twee weken later. Ik kreeg informatie dat Bohemians - Slavia vaak gepaard gaat met restricties op de verkoop, en aangezien ik niet per se een stadsderby of topaffiche hoef te zien ga ik voor de iets 'makkelijkere' weg. Met verdere thuisduels van Sparta, Dukla en Viktoria Zizkov (alsmede Slovan Liberec) gaat het ongetwijfeld een prima weekend worden. Nu hopen dat de fixturegoden graag met mij meedenken.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

Ik ben bij Bohemians v Sparta geweest maar daar was geen enkele restrictie.

hgrm

Qua stadion en ligging in de stad is Bohemians absoluut een aanrader. Dus als het lukt zou ik die zeker meepakken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Freekos79

Ik zou van Bohemians mijn hoofddoel maken. Alles klopt daar. Een mailtje naar de club moet voldoende zijn.
Volgende wedstrijd: ?

Daan

Wat zijn jullie ervaringen omtrent het regelen van kaarten bij wedstrijden in Tjeschie? Ik heb de wens om Slavia Praag - Sparta Praag te bezoeken met mijn voetbalteam maar kom er nog niet achter hoe makkelijk/moeilijk dat gaat worden. Iemand ideen of tips hierbij?

Nort

Citaat van: Daan op dec 11, 2018, 10:05:34
Wat zijn jullie ervaringen omtrent het regelen van kaarten bij wedstrijden in Tjeschie? Ik heb de wens om Slavia Praag - Sparta Praag te bezoeken met mijn voetbalteam maar kom er nog niet achter hoe makkelijk/moeilijk dat gaat worden. Iemand ideen of tips hierbij?
Normaliter gewoon aan de kassa. Voor deze derby zou ik ze wel vooraf online kopen (als er vrije verkoop.kant).

En anders koop je bij de club gewoon VIP tickets, kost wat meer maar ben je wel allemaal binnen.

Daan

Thanks, ik had al even gekeken en zag er dat eind deze maand de derby ook al op het programma staat. Nu is er een ticketportal waar ik kaarten kan kopen maar dit ziet er zo vaag uit dat ik nog niet overtuigd ben om het via deze manier te doen en acht de kans klein dat dit kassa verkoop wordt dus ga tegen die tijd de club wel contacten. Mocht iemand anders nog tips hebben dan hoor ik het ook nog raag.

jdebruin96

Citaat van: Daan op dec 11, 2018, 15:46:51
Thanks, ik had al even gekeken en zag er dat eind deze maand de derby ook al op het programma staat. Nu is er een ticketportal waar ik kaarten kan kopen maar dit ziet er zo vaag uit dat ik nog niet overtuigd ben om het via deze manier te doen en acht de kans klein dat dit kassa verkoop wordt dus ga tegen die tijd de club wel contacten. Mocht iemand anders nog tips hebben dan hoor ik het ook nog raag.

Haha dat vaag herken ik helemaal! Echter is dit ticketportal goed en betrouwbaar. Clubs werken ook samen met dat systeem.

Jehoentelaar

Bedoelen jullie ticketportal.cz? Die had ik ook net even gauw gevonden. De clubsite van Sparta refereert ernaar voor de online verkoop, dus dat moet haast wel goed zijn.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Daan

Inderdaad Ticketportal.cz, zag er zo vaag en fout uit dat het niet echt betrouwbaar leek. Het gekke was ook dat bij twee weken geleden ook Sparta vs Slavia op het programma stond en ik met gemak kaarten voor 10 euro kon kopen. Had ik totaal niet verwacht dus dat maakte het ook niet meer betrouwbaarder haha. Thanks iig!

heelergverweg

Citaat van: Daan op dec 17, 2018, 11:04:21
Inderdaad Ticketportal.cz, zag er zo vaag en fout uit dat het niet echt betrouwbaar leek. Het gekke was ook dat bij twee weken geleden ook Sparta vs Slavia op het programma stond en ik met gemak kaarten voor 10 euro kon kopen. Had ik totaal niet verwacht dus dat maakte het ook niet meer betrouwbaarder haha. Thanks iig!

Heb hier in het verleden toch ook al eens zonder problemen gebruik van gemaakt voor de derby Slavia - Sparta. Online besteld en vervolgens een kaartje opgehaald bij een winkeltje (Tipsport geloof ik), wat ondanks het taalprobleem en de chagrijnige uitbater van dat winkeltje soepel ging !

SeannFC

In het weekend van 9 februari 2019 zijn er deze wedstrijden:
Slavia Praag - FK Teplice
Sparta Praag - Bohemians
Dukla Praag - Banik Ostrava
Twee weken van te voren pas bekendmaken is wel krap aangezien we op vrijdag en zondag al twee groundhops in Duitsland hebben gepland. Hopelijk plannen ze dan minimaal 1 wedstrijd op zaterdag 9 februari. Ik ben eens eerder in Praag geweest bij SK Motorlet, helaas speelde ze toen op het kunstgrasveld naast hun ''stadion''.

Jehoentelaar

Ik heb geprobeerd een patroon te herkennen in hoe de wedstrijden worden ingedeeld, maar het lijkt erop dat thuiswedstrijden van Praagse clubs wel op verschillende dagen worden gepland.

Slavia speelt nog in de Europa League, dus als er rondom jouw genoemde weekend EL-wedstrijden zijn gaan zij in elk geval niet naar de vrijdag of zaterdag.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar