Hoofdmenu

Voetbalsjaals

Gestart door Sander11, mrt 14, 2012, 07:51:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sander11

Zodra ik een nieuwe ground bezocht heb (met wedstrijd) heb ik een TIK dat ik als aandenken voetbalsjaals wil kopen van die club of ultras. Nu leek het mij mooi om deze op te hangen! Hebben mensen hier ervaring mee waar ik deze het beste mee kan ophangen?!?!? en zouden jullie die mij kunnen geven. Tuurlijk de spijker erin das het makkelijkste maar daar beschadig ik me muur mee. Ik hoor graag wat te horen van jullie!
HEYA DEN BOSCH!

Koning Kriel

Bij mij hangen ze op zolder. Daar kan ik ze met punaises aan de muur hangen. Wat je zou kunnen doen is een waslijn spannen en ze daar aan ophangen. Dan hoef je alleen aan de zijkanten gaten te maken om de waslijn aan op te hangen.

AthleticHolanda

Heb een gordijnrail (of hoe heet zo'n ding) waar ik ze overheen hang.

Hielke

Van vrijwel elke buitenlandse club die ik bezocht heb, heb ik een sjaal. Ik had ze allemaal aan de muur hangen. Soort jongenskamer. Wel stoffige bedoening. Nu heb ik twee glazen kasten waarin ze liggen: eentje voor Heerenveen(-gerelateerde) sjaals en eentje voor de overige sjaals.

FCT1980

Ik heb hetzelfde met voetbalshirts. Alle Engelse clubs die ik heb bezocht heb ik een shirt van aan de muur hangen.
Gewoon op een hanger. Alleen die van Twente en Schalke zijn ingelijst.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Cyclebob

Ben er ooit ook eind jaren 90 mee begonnen, met punaises trouwens. Na een verhuizing en mede doordat het groundhoppen serieuzer werd ben ik er vanaf gestapt. Nu bewaar ik alleen de sjaals van de ploegen waar ik symopathie voor heb m.a.w. die ik nog wel eens thuis of uit wil bezoeken.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Bier und Bratwurst

Ik koop ook sjaaltjes van de clubs waar ik ben geweest,indien ze er gekocht kunnen worden.(Sommige hebben geen sjaaltjes)
Op dit moment zijn het allemaal stapels per land gesorteerd. De bedoeling is een kast met veel lange vakken aan te schaffen/of zelf te maken zodat ik de landen en competities kan sorteren.
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: Cyclebob op mrt 14, 2012, 20:19:31
Ben er ooit ook eind jaren 90 mee begonnen, met punaises trouwens. Na een verhuizing en mede doordat het groundhoppen serieuzer werd ben ik er vanaf gestapt. Nu bewaar ik alleen de sjaals van de ploegen waar ik symopathie voor heb m.a.w. die ik nog wel eens thuis of uit wil bezoeken.

Ik koop ze eigenlijk alleen in Engeland en Schotland.

hgrm

Tegenwoordig koop ik minder sjaals dan vroeger. In Nederland koop ik alleen sjaals van profclubs (die heb ik nu compleet op één sjaal na die ik niet wil kopen...). In het buitenland koop ik wel bijna altijd een sjaaltje (behalve in België).
Intussen heb ik er letterlijk honderden....de meesten liggen in tassen in de berging, een aantal gebruik ik als tafelkleedjes...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort

Mag ik raden.. iets met een neus?

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Koning Kriel

Citaat van: hgrm op mrt 14, 2012, 22:15:10
In Nederland koop ik alleen sjaals van profclubs

In Nederland koop ik geen sjaals van 'andere' clubs

FCT1980

Ik ook niet. Heb trouwens ook weinig sjaals van Twente.
Wel apart als je overal een sjaal koopt en ze dan in tassen in de berging gooit. Weet ook niet wat je er anders mee moet maar dit is ook zonde toch?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

hgrm

Tja...verzamelwoede....voer voor psychologen. En ik heb niet eens een moeilijke jeugd gehad.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Verwijderd lid

Als ik dit allemaal lees, dan ben ik enkele jaren geleden op tijd genezen verklaard. Had een uitpuilend museum met voetbalmeuk, maar heb alles verkocht ... op m'n entreekaarten en fotoboeken na.