Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Meester op jul 12, 2011, 22:05:07
Ga je de ontbrekende complexen komend seizoen alsnog afvinken ?
De kans dat ik binnen een jaar eens langs Leveroy, Oranje Boys, RKMVCSchimmert en Spaubeek rijd is wel aanwezig.

Bij de andere twee wacht ik tot ze geannexeerd zijn door Gelderland.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op jul 12, 2011, 22:08:34
Bij de andere twee wacht ik tot ze geannexeerd zijn door Gelderland.

:-D

Zie het er op de lange termijn toch wel serieus ooit van komen, dus ik zou maar opschieten!

Siebengewald ook al gehad?

Verder ligt er iig nog een veld in Ven-Zelderheide, maar daar wordt alleen cafévoetbal gespeeld, zo zullen er nog wel wat velden zijn lijkt me?


Joost

Citaat van: AthleticHolanda op jul 12, 2011, 22:14:19
:-D

Zie het er op de lange termijn toch wel serieus ooit van komen, dus ik zou maar opschieten!

Siebengewald ook al gehad?

Verder ligt er iig nog een veld in Ven-Zelderheide, maar daar wordt alleen cafévoetbal gespeeld, zo zullen er nog wel wat velden zijn lijkt me?

Voor zover ik weet wordt er alleen in Boeket nog cafevoetbal gespeeld op een apart veld. In Budel ligt ook nog een veld maar dat is Brabant.

Siebengewald is de Langeleegte van Limburg.


Joost

Citaat van: AthleticHolanda op jul 13, 2011, 13:17:33
http://www.ven-zelderheide.nl/vense-boys.html

Dat is Siebengewald inderdaad echt ja!
Verzamelen: Cafe de Klok
Omkleden: Cafe de Klok
Derde Helft: Cafe de Klok
Jaarlijks toernooi: Cafe de Klok-Cup

Dat is met recht een Cafe Elftal!

Joost

Behoorlijk nutteloos statistiekje;
Ik heb in alle profstadions in Nederland een potje voetbal gezien. Nu wil ik liefst ook een potje van Roda hebben gezien in dat stadion. In dat kader ga ik dinsdag hoogstwaarschijnlijk naar Eindhoven v Roda. Dan mis ik nog Emmen, AGOVV, Telstar, Almere en Zwolle.

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op jul 16, 2011, 01:35:29
Behoorlijk nutteloos statistiekje;
Ik heb in alle profstadions in Nederland een potje voetbal gezien. Nu wil ik liefst ook een potje van Roda hebben gezien in dat stadion. In dat kader ga ik dinsdag hoogstwaarschijnlijk naar Eindhoven v Roda. Dan mis ik nog Emmen, AGOVV, Telstar, Almere en Zwolle.

In dat opzicht is het jammer dat Roda enkele jaren geleden niet gedegradeerd is; dan had je Emmen, AGOVV, Telstar, Almere en Zwolle op 't Roda-lijstje af kunnen vinken !

Gouverneur

Heb tweemaal toe kaarten gekocht voor een thuiswedstrijd van MSV Duisburg, maar door winterse omstandigheden geen van beide wedstrijden kunnen volgen. De eerste wedstrijd, tegen 1. FC Koln, was in 2005. De tweede eind vorig jaar, tegen Bochum, toen Nederland plat lag als gevolg van het slechte weer. Ook een thuiswedstrijd van VfL Bochum zag ik ooit in rook opgaan als gevolg van een auto-ongeluk. Bochum heb ik nadien nog wel bezocht. Een derde poging om Duisburg te bezoeken heb ik nog niet aangedurfd.

Hans

Gouverneur !

Ik heb een soortgelijke ervaring.
In september 2009 vol goede moed met de trein richting Wezet, is er tussen Den Bosch en Eindhoven een sein- en wisselstoring....................... Voordat de NS bussen had ingezet, was mijn aansluiting in Maastricht richting Wezet niet meer te halen en ben in maar weer naar huis gegaan.

Gelukkig is het in april dit jaar beter verlopen en kon ik Wezet alsnog op mijn lijst bijschrijven. Maar het niveau was dramatisch slecht. Wellicht is het dit jaar beter met Fabio Caracciolo en John van de Beukering. De hamburger was echter wel van een prima kwaliteit !

Bossche Bol

Vandaag 2 wedstrijden bezocht. Beide eindigden ze in 1-6.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

3434

Omdat het over uitwedstrijden gaat is het een klein beetje groundhoppen. Hasselt - Patro was mijn 50ste uitwedstrijd van Paarswit.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11


3434

Het Gemeentelijk Park stadion van Rupel Boom is mijn 50ste Belgische ground. Wat is dat toch met dat nummer 50, bijna zoals
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

TeeZee

Wat was eigenlijk jouw 34e ground?

3434

Het Jef Luytenstadion van Witgoor Dessel hehe :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11