Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: HRM1880 op apr 12, 2012, 21:43:15
Ik vraag mij echt af hoe dien mens dat blijft bekostigen.

Volgens mij wint hij elk jaar de loterij

Nico1880

Citaat van: HRM1880 op apr 12, 2012, 21:43:15
Ik vraag mij echt af hoe dien mens dat blijft bekostigen.
Ik dacht dat die mens leeft van een erfenis en nooit meer hoeft te werken.

Peenvogel

Citaat van: Joost op apr 12, 2012, 21:41:23
Meneer groundhopping.de heeft in de 49 dagen tussen 24 februari en 9 april 47 voetbalwedstrijden gezien. En dan waren daarvan ook nog 4 dagen reistijd zonder wedstrijd naar Nepal waar-ie 5 wedstrijden in de AFC Challenge Cup zag.

Dat kun je toch nauwelijks meer een hobby noemen?

Zelfde niveau als trein- en vliegtuigspotters that is.....

AthleticHolanda

De wedstrijd tussen FC Utrecht en PEC Zwolle trok 15147 toeschouwers, de laatste keer dat er zo weinig toeschouwers bij een Eredivisie wedstrijd die ik bezocht in Utrecht waren, was begin 2004 tegen RBC Roosendaal, toen waren het er 15000.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op aug 26, 2012, 14:15:59
De wedstrijd tussen FC Utrecht en PEC Zwolle trok 15147 toeschouwers, de laatste keer dat er zo weinig toeschouwers bij een Eredivisie wedstrijd die ik bezocht in Utrecht waren, was begin 2004 tegen RBC Roosendaal, toen waren het er 15000.
En hoeveel waren er echt?


AthleticHolanda

Citaat van: Joost op aug 26, 2012, 21:05:02
En hoeveel waren er echt?

In tegenstelling tot de afgelopen jaren kwam onze schatting volledig overeen met het gegeven toeschouwersaantal. Overigens wordt het toeschouwersaantal op de officiële website niet weergegeven, dat zegt genoeg.
Ook tegen Feyenoord waren ze eerlijk, misschien hebben ze het licht gezien.

cafebac

Laatste zes wedstrijden die ik bezocht leverden een gemiddelde van 6,00 doelpunten per wedstrijd op :)

Bob

Vandaag is het precies tien jaar geleden dat ik mijn eerste wedstrijd bezocht. Het was AZ - PSV in de Alkmaarderhout, die avond wonnen de Eindhovenaren met 0-4 in Alkmaar. Na tien jaar heb ik 'slechts' 47 wedstrijden bezocht, een totaal waar een aantal van jullie na anderhalf seizoen op staat.

hgrm

Als je er maar plezier in hebt, daar gaat het om.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nico1880

Al 16 dagen geen voetbalwedstrijd gezien. Begin stillaan afkickverschijnselen te tonen.

voetbalfan

Er net achter gekomen dat de derby zege van vorige week woensdag mijn 100ste thuismatch van Westerlo was, leuk feitje voor mij.

Koning Kriel

De zege van Willem II gisteren op RKC was mijn 250e wedstrijd van Willem II

Nico1880

Voor zover ik goed geteld heb, was het gisteren mijn 100ste uitwedstrijd van Antwerp.

Nico1880

Op VV Baronie maakte ik voor het eerst mee dat een wedstrijd een half uur later begon omdat de terreinverzorger was vergeten om de lijnen te kalken.

Koning Kriel

#224
Citaat van: Nico1880 op okt 08, 2012, 17:44:59
Op VV Baronie maakte ik voor het eerst mee dat een wedstrijd een half uur later begon omdat de terreinverzorger was vergeten om de lijnen te kalken.

Was het zo erg of was het een scheidsrechter met een te groot ego. Ik heb het zelf een keer meegemaakt dat wij alle 22 wilden spelen maar dat de scheidsrechter niet wou beginnen voordat de lijnen opnieuw gekalkt waren.