Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nico1880

De lijnen waren op sommige plaatsen echt niet meer zichtbaar.




TeeZee

Ik heb dit seizoen nog geen enkele wedstrijd bezocht.

hgrm

Citaat van: TeeZee op okt 09, 2012, 10:14:29
Ik heb dit seizoen nog geen enkele wedstrijd bezocht.

Dat gaat een schorsing worden dan....
Als je niet uiterlijk 29 december een wedstrijd in Schotland hebt bezocht, mag je in 2013 het forum niet meer op.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

cafebac

Afgelopen zondag mijn 60e ground bezocht.
Na twintig wedstrijden dit seizoen staat de teller al op 84 doelpunten, 4,2 per wedstrijd waarvan één in 0-0 eindigde.

3434

Het Signal Induna Park van Dortmund werd mijn 75ste stadion in het betaald voetbal. Een mooie mijlpaal en een heerlijk stadion in 1 klap bereikt. Dat ik het tijdens de derby heb mogen bezoeken smaakt extra goed.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

cafebac

Ik kan me een mooiere 1000e wedstrijd voorstellen. Anderzijds kan de honger naar versgeplukt voetbal niet zomaar worden uitgesteld voor een cijferkundig jubileum. Wellicht dat voor Mister Tristesse een clubje in de Zeeuwse Langeleegte juist de ideale locatie voor de gelegenheid vormt.

Zelf ben ik sinds de zomer halverwege de 1000. Afgelopen zondag de Eredivisie voor de tweede maal gecompletteerd met een bezoek aan Zwolle.

ALenstra

Gisteren voor de 3e keer naar Sheffield United op Bramall Lane geweest. Opvallend is dan dat die 3 wedstrijden op 3 verschillende niveau's waren. Mijn eerste keer was tegen Oxford United in het toenmalige division two wat nu championship is. Tweede keer tegen Bolton Wanderers in premier league. En gisteren tegen Portsmouth was in league one op het 3e niveau.

Joost

Citaat van: Breda op okt 30, 2012, 17:02:23
Sobemai had me nog kanslozer geleken (cafévoetbal), maar Zeeuws Vlaanderen was ook dik in orde. In België heb ik het nationale voetbal al ver 'compleet' dus voor nieuwe stadionnetjes kom ik steeds lager op de ladder terecht - de 'tristesse' die daarbij komt kijken is me op het lijf geschreven. Kan me tegelijk voorstellen dat het gros van de forumbezoekers zich afvraagt of het geen tijd wordt voor professionele hulp.

Professionele hulp bij het in kaart brengen van dat soort clubs misschien?

Hugo

Citaat van: Breda op okt 30, 2012, 17:02:23
Sobemai had me nog kanslozer geleken (cafévoetbal), maar Zeeuws Vlaanderen was ook dik in orde. In België heb ik het nationale voetbal al ver 'compleet' dus voor nieuwe stadionnetjes kom ik steeds lager op de ladder terecht - de 'tristesse' die daarbij komt kijken is me op het lijf geschreven. Kan me tegelijk voorstellen dat het gros van de forumbezoekers zich afvraagt of het geen tijd wordt voor professionele hulp.

Door de aanwezigheid van de zelfspot maak ik mij wel iets minder zorgen.

headout

Citaat van: Breda op okt 30, 2012, 17:02:23
Kan me tegelijk voorstellen dat het gros van de forumbezoekers zich afvraagt of het geen tijd wordt voor professionele hulp.
Gewoon doen wat je zelf prettig vindt. Als dat wedstrijden tot op het laagste niveau bezoeken is: prima, vooral doen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

spons

Citaat van: Breda op okt 30, 2012, 17:02:23
Sobemai had me nog kanslozer geleken (cafévoetbal), maar Zeeuws Vlaanderen was ook dik in orde. In België heb ik het nationale voetbal al ver 'compleet' dus voor nieuwe stadionnetjes kom ik steeds lager op de ladder terecht - de 'tristesse' die daarbij komt kijken is me op het lijf geschreven. Kan me tegelijk voorstellen dat het gros van de forumbezoekers zich afvraagt of het geen tijd wordt voor professionele hulp.

Doe maar niet dan moet ik volgend jaar nog meer gaan betalen voor mijn zorgverzekering
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nico1880

Afgelopen weekend voor het eerst 12 doelpunten gezien in 1 wedstrijd.

ALenstra

Net voor de 2e keer naar Birmingham geweest om 2 wedstrijden te zien. Bij het eerste bezoek in 1996 bij Walsall en Aston Villa en bij het 2e bezoek bij West Bromwich Albion en Birmingham City. Echter, in beide gevallen waren Southampton en Bristol City de tegenstanders. In 1996 Walsall-Bristol City en Aston Villa-Southampton en in 2012 WBA-Southampton en Birmingham City-Bristol City.

hgrm

Is dat toeval of heb je 16 jaar zitten wachten totdat Soton en Bristol City weer samen langskwamen?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Puur toeval. Ik realiseerde het me pas gisteren.