Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

smitswessel

Citaat van: Joost op dec 16, 2014, 12:19:09
Worden jullie zo rond de kerstdagen ook gespamt door allerlei clubs waar je ooit online tickets hebt besteld?

Haha ja, dat kan je wel stellen. Ik ben de afgelopen dagen doodgegooid met "super aanbiedingen" voor kerst van diverse clubs idd.
Maar erger nog zijn de aanbiedingen voor tickets. Als ik op alle aanbiedingen van halve seizoenskaarten was ingegaan dan had ik m'n auto, m'n overige bezittingen en mogelijk zelfs m'n vriendin moeten verkopen!

FCT1980

Ja heb ik ook. Maar daar kun je je wel voor afmelden hoor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: smitswessel op dec 16, 2014, 12:32:54
Haha ja, dat kan je wel stellen. Ik ben de afgelopen dagen doodgegooid met "super aanbiedingen" voor kerst van diverse clubs idd.
Maar erger nog zijn de aanbiedingen voor tickets. Als ik op alle aanbiedingen van halve seizoenskaarten was ingegaan dan had ik m'n auto, m'n overige bezittingen en mogelijk zelfs m'n vriendin moeten verkopen!
Ik heb 5 jaar lang zelfs echte post ontvangen om een seizoenkaart van Zulte-Waregem te nemen.

Afmelden doe ik iedere keer na spam maar sommige clubs doen echt heel moeilijk. Dan blijk ik alleen afgemeld te zijn voor ticketnieuws maar krijg ik wel allerlei andere troep weer.

Westerlo is rijkelijk laat, daar kocht ik in 2008 een ticket en ze spammen pas deze kerst.

Jef400

Gister bij AZ-NEC mijn snelste blessurebehandeling aller tijden gezien, na 8 (!) seconden vonden 2 spelers het nodig met hun koppen tegen elkaar te knallen.

wekke

Citaat van: Joost op dec 16, 2014, 14:38:24
Ik heb 5 jaar lang zelfs echte post ontvangen om een seizoenkaart van Zulte-Waregem te nemen.

Afmelden doe ik iedere keer na spam maar sommige clubs doen echt heel moeilijk. Dan blijk ik alleen afgemeld te zijn voor ticketnieuws maar krijg ik wel allerlei andere troep weer.

Westerlo is rijkelijk laat, daar kocht ik in 2008 een ticket en ze spammen pas deze kerst.

Zo krijg ik elk seizoen nog post van oa. Willem II, Club Brugge, KRC Genk. En mijn mailbox zit dagelijks stampvol met aanbiedingen. Zelfs van clubs waar ik nooit kaartjes van heb besteld, maar gewoon eens een informatieve mail naar heb gestuurd.

3434

Ik krijg nog maandelijks mails van Fulham FC.. Meestal i.v.m. wedstrijdtickets of aanbiedingen v/d webshop en dergelijke.. Mijn enigste bezoek was in 2010  en ik was niet eens degene die de kaarten besteld had. Wel mijn naam moeten doorgeven (e-mail adres is blijkbaar ook meegedeeld door de ticketbesteller). Zonder mijn medeweten :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

watergatehopper

Citaat van: Joost op dec 16, 2014, 14:38:24
Ik heb 5 jaar lang zelfs echte post ontvangen om een seizoenkaart van Zulte-Waregem te nemen.

Afmelden doe ik iedere keer na spam maar sommige clubs doen echt heel moeilijk. Dan blijk ik alleen afgemeld te zijn voor ticketnieuws maar krijg ik wel allerlei andere troep weer.

Westerlo is rijkelijk laat, daar kocht ik in 2008 een ticket en ze spammen pas deze kerst.

Hahaha.... volgens mij heeft iedereen dat. Ik meld me gelijk weer af maar na een half jaartje proberen ze het volgens mij gewoon opnieuw. Vooral Manchester City blijft maar spammen. Van Waregem heb ik per post ook eens een aanbieding gekregen voor een halfjaar abonnement inclusief kerstkaart en  AA Gent is ooit zo vriendelijk geweest om een verjaardagskaart te sturen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

AthleticHolanda

Na afgelopen zondag is Amsterdam de stad waar ik de meeste terreinen heb bezocht, namelijk acht.

Amsterdam wordt internationaal gevolgd door:
Londen (7)
Dublin (6)
Barcelona (5)
Boekarest (5)
Brussel (5)
Praag (5)

... en nationaal door:

Rotterdam (7)
Utrecht (7)
Venlo (5, tevens het maximum aantal terreinen in de stad, bijvelden niet meegerekend)

hgrm

In Amsterdam kom ik op 10 terreinen.

Maar dat is niet de stad met de meeste terreinen, dat is Londen, met 15.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Ik kom aan 15 in Heerlen en 12 in Kerkrade.

3434

Wat is het maximaal te behalen in Londen? Lijkt me 1 van de dichtsbevolkte voetbalsteden (toch op level 1 tot 5, lagerheb ik geen idee).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

spons

Citaat van: AthleticHolanda op dec 20, 2014, 17:21:18
Na afgelopen zondag is Amsterdam de stad waar ik de meeste terreinen heb bezocht, namelijk acht.

Amsterdam wordt internationaal gevolgd door:
Londen (7)
Dublin (6)
Barcelona (5)
Boekarest (5)
Brussel (5)
Praag (5)

... en nationaal door:

Rotterdam (7)
Utrecht (7)
Venlo (5, tevens het maximum aantal terreinen in de stad, bijvelden niet meegerekend)

Alle terreinen met wedstrijd ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: 3434 op dec 21, 2014, 01:13:44
Wat is het maximaal te behalen in Londen? Lijkt me 1 van de dichtsbevolkte voetbalsteden (toch op level 1 tot 5, lagerheb ik geen idee).

Met iets wat op een stadion lijkt toch wel een 30 schat ik in. Ik sta op 12 in Londen. Barnet, Watford, Wimbledon en Sutton niet meegerekend.


hgrm

Citaat van: Hugo op dec 21, 2014, 16:56:58
Met iets wat op een stadion lijkt toch wel een 30 schat ik in. Ik sta op 12 in Londen. Barnet, Watford, Wimbledon en Sutton niet meegerekend.

Waarom tel je Barnet, Wimbledon en Sutton niet mee?
Watford ligt buiten Greater London, maar die andere 3 liggen in resp. de London Borough of Barnet, Merton en Sutton. Dus dat lijkt me onder Londen vallen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen