Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Hugo op mei 24, 2015, 23:13:55
Tsja, wat nu bij mij boven komt is Coventry tegen Forest bij een van de laatste wedstrijden op Highfield Road (degradatiestress en een avondwedstrijd). Verder de derby Shrewsbury tegen Chester  + heerlijke dag bij Marlow.

Ja die had ik ook graag gezien. Nu de Ricoh bezocht maar wat een zielloos ding is dat zeg.
Wat zijn je plannen voor komend seizoen in the Albion?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op mei 25, 2015, 10:35:14
Ja die had ik ook graag gezien. Nu de Ricoh bezocht maar wat een zielloos ding is dat zeg.
Wat zijn je plannen voor komend seizoen in the Albion?

Boston United en Grimsby lijken me leuk.  Plus weer eens naar Portsmouth. En de annual awayday met Exeter City.

FC_Emmen

Vandaag eerste Limburgse stadion gevinkt.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Na zaterdag de cupfinal van Twente, Villa en Schalke meegemaakt.
Twente en Schalke al de beker zien winnen dus nu Villa nog.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op mei 26, 2015, 21:41:42
Na zaterdag de cupfinal van Twente, Villa en Schalke meegemaakt.
Twente en Schalke al de beker zien winnen dus nu Villa nog.

Mooi dat het gelukt is met het kaartje.  Al was ik benieuwd naar jouw ervaringen met de wet van spons bij de FA Cup finale.

Voor deze keer zeg ik ook "Up the Villa".

John Sleeuwenhoek ook aanwezig op Wemberlee?

spons

Citaat van: FCT1980 op mei 26, 2015, 21:41:42
Na zaterdag de cupfinal van Twente, Villa en Schalke meegemaakt.
Twente en Schalke al de beker zien winnen dus nu Villa nog.

Ik heb FC Twente al 2 keer en Schalke al 1 keer een bekerfinale zien verliezen

Aston Villa daarentegen wel live in De Kuip de Europacup 1 zien winnen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Sportpark de Meerdijk is het eerste stadion in Nederland buiten Limburg dat ik in 1 seizoen tweemaal bezocht. Tevens het eerste stadion buiten Limburg in Nederland waar ik op 3 verschillende tribunes zat.

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op mei 26, 2015, 21:41:42
Na zaterdag de cupfinal van Twente, Villa en Schalke meegemaakt.
Twente en Schalke al de beker zien winnen dus nu Villa nog.

Heel veel plezier en succes dan!!
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

#488
Citaat van: Hugo op mei 26, 2015, 22:04:17
Mooi dat het gelukt is met het kaartje.  Al was ik benieuwd naar jouw ervaringen met de wet van spons bij de FA Cup finale.

Voor deze keer zeg ik ook "Up the Villa".

John Sleeuwenhoek ook aanwezig op Wemberlee?

Ik weet niet of ik de wet van Spons had gehanteerd Hugo. Tickets gaan nu al voor 600 pond van de hand en dat gaat me te gek. Heb uiteindelijk een kaartje via de club zelf kunnen regelen.

En thnx Bier und Bratwurst. Gaat zeker goed komen. De finales waarbij ik Twente en Schalke zag winnen was jij toevallig ook volgens mij  ;)


There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op mei 27, 2015, 08:04:06
Ik weet niet of ik de wet van Spons had gehanteerd Hugo. Tickets gaan nu al voor 600 pond van de hand en dat gaat me te gek. Heb uiteindelijk een kaartje via de club zelf kunnen regelen.

600 pond zijn denk ik de prijzen op internet ?

Bij het stadion liggen de prijzen meestal veel lager alhoewel ik met de FA Cup finale geen ervaring heb
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: spons op mei 26, 2015, 22:19:21
Ik heb FC Twente al 2 keer en Schalke al 1 keer een bekerfinale zien verliezen

Aston Villa daarentegen wel live in De Kuip de Europacup 1 zien winnen

Als je in Brum zegt dat je erbij bent geweest ben je daar al snel een held. Een jongen waarmee ik veel naar Engeland ga is er ook bij geweest. Die woont in het Westland en ging er ook op goed geluk naartoe destijds. Kaartje aan de kassa en Europacup 1 finale kijken. Heerlijk dat alles toen op die manier nog kon.

Mag ik vragen hoe oud je bent Spons?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op mei 27, 2015, 08:08:00
Als je in Brum zegt dat je erbij bent geweest ben je daar al snel een held. Een jongen waarmee ik veel naar Engeland ga is er ook bij geweest. Die woont in het Westland en ging er ook op goed geluk naartoe destijds. Kaartje aan de kassa en Europacup 1 finale kijken. Heerlijk dat alles toen op die manier nog kon.

Mag ik vragen hoe oud je bent Spons?

Ik heb destijds telefonisch bij de KNVB een kaartje voor de finale besteld. Wedstrijd was inderdaad niet uitverkocht. Kan je je nu bij een champions league finale niet meer voorstellen.

Ik ben 48

Heb in 1988 bij de return van de UEFA cup finale tussen Leverkusen en Espanol ook gewoon een kaartje aan de kassa gekocht voor 8 mark
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Heb voor de Europa Cup I finale in 1982 tusen Aston Villa en Bayer München mijn kaartje ook telefonisch besteld. Wedstrijd was in de Rotterdamse Kuip. In 1974 trok in dezelfde Kuip de Europa Cup II finale tussen FC Magdeburg en AC Milan iets van 4.500 toeschouwers.

Hugo

Gisteravond bij Holstein Kiel tegen 1860 München in  Schleswig-Holstein geweest.  Daardoor nu gevinckt in alle Duitse deelstaten. Mijn leven is nu af ;-)

smitswessel

Citaat van: Hugo op mei 30, 2015, 13:00:24
Gisteravond bij Holstein Kiel tegen 1860 München in  Schleswig-Holstein geweest.  Daardoor nu gevinckt in alle Duitse deelstaten. Mijn leven is nu af ;-)

Gratuliert damit!!