Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Het meeste aantal dagen dat ik aaneengesloten achtereenvolgens voetbal zag is tot nu toe negen dagen.

Over een week ga ik voor een serie van acht dagen dus misschien moet ik maar eens kijken wat er nog meer mogelijk is :-D.

RSYG

Gisteren halsoverkop besloten naar Lierse v Cercle af te reizen. Na drie minuten gestaakt. Mijn kortste groundhop ooit.

Jeje

Citaat van: RSYG op aug 14, 2015, 14:26:15
Gisteren halsoverkop besloten naar Lierse v Cercle af te reizen. Na drie minuten gestaakt. Mijn kortste groundhop ooit.
lol

Mijn kortste wedstrijd was Ajaz-AZ voor de beker toen wesley het veld op kwam om Esteban een trap te verkopen

Joost

Ik zie in acht dagen tijd meer duels in Frankrijk dan in de vorige 32 jaar van mijn leven bij elkaar.

Saltacampos

Citaat van: RSYG op aug 14, 2015, 14:26:15
Gisteren halsoverkop besloten naar Lierse v Cercle af te reizen. Na drie minuten gestaakt. Mijn kortste groundhop ooit.
Da's wel klote, moest je van ver komen ?
Over land and sea

spons

Citaat van: AthleticHolanda op aug 11, 2015, 16:11:07
Het meeste aantal dagen dat ik aaneengesloten achtereenvolgens voetbal zag is tot nu toe negen dagen.

Over een week ga ik voor een serie van acht dagen dus misschien moet ik maar eens kijken wat er nog meer mogelijk is :-D.

Mijn record staat op 10 dagen op het EK in Portugal in 2004
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

RSYG

Citaat van: rrcg1899 op aug 14, 2015, 16:32:16
Da's wel klote, moest je van ver komen ?

Klein uurtje, dus valt mee! Konden de lol er wel van inzien ;-)

jvdreumel2

Mijn kortste Groundhop was een wedstrijd van Uerdingen vorig jaar. Om 11.30 uur thuis gekeken of de wedstrijd nog doorging (ivm regenval)  blijk om 13.30 uur bij aankomst bij het stadion toch afgelast te zijn. Veld afgekeurd door scheidsrechter wegens onbespeelbaar veld. Daarna terug gereden naar Venlo voor een wedstrijd van VVV a1 in de Koel

spons

Zag net met het bijwerken van mijn statistieken dat Feyenoord - Vitesse van afgelopen zondag mijn 1000e wedstrijd in de eredivisie was
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

RSYG

Met Heracles v Twente en Feyenoord v Vitesse nog voor de boeg dit weekend bezocht ik in de maand augustus in totaal 19 wedstrijden - en dan viel Lierse v Cercle nog in het water. Een record.

jona93

Deze week 3 matchen bezocht waarin ik 20 goals te zien kreeg vorige record was 7
Club Brugge-Manchester United (0-4)
FCV Dender-Racing Mechelen (8-0)
Club Brugge-Standard (7-1)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Voetbalman

Zaterdag tijdens 1. FC Köln - Hamburger SV 'deelde ik het stadion' met m'n 1 miljoenste medefan in 2015 (totaal 1.039.781 fans op de door mij bijgewoonde wedstrijden dit jaar).

Joost

Ik zag gisteren SHH v De Ster. Dat was de eerste keer dat ik op 13 september een wedstrijd zag.

Verder mist mijn kalender nog een vinkje op:

27 september (SHH-GSV '28 dit seizoen)
10 december
25 december
26 december
28 december
2 januari
3 januari
4 januari
7 januari
21 februari (Scharn-SHH dit seizoen)
30 mei (nacompetitie amateurs dit seizoen)

In juni mis ik nog 15 dagen, in juli 12.
In de periode 21 tot en met 27 juni zag ik nog nooit een duel.

2, 3 en 4 januari is dit jaar vrijdag, zaterdag en zondag. Misschien kan ik die ook nog vullen.

AthleticHolanda

#523
Ondertussen zag ik op 251 verschillende Nederlandse velden minstens één wedstrijd, deels noodgedwongen maar daarom niet minder leuk. Deze zijn als volgt verdeeld over de provincies.

52 - Noord-Brabant
41 - Limburg
35 - Zuid-Holland
34 - Gelderland
25 - Utrecht
21 - Noord-Holland
20 - Overijssel
7 - Drenthe
5 - Friesland
5 - Zeeland
3 - Groningen
3 - Flevoland

Persoonlijk verbaas ik me over de derde plaats van Zuid-Holland, er waren overigens verschillende plaatsen die ik echt moest opzoeken :-D. Die 251 is ongeveer 40% van het totaal aantal bezochte velden, met wedstrijd uiteraard. Na Nederland volgen Duitsland, België en Spanje in die volgorde.

Bewussie

Tijdens de uitoefening van mijn passe partout bij Bayer Leverkusen groepsfase CL dit seizoen, liepen de emoties en spanning zo hoog op in de strijd tussen Leverkusen en AS Roma .. dat ik niet 1, niet 2, maar liefst 3 Deutsche bratwursten naar binnen werkte tijdens de wedstrijd.