Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeje

-Mijn verste wedstrijd qua afstand ( rechte lijn): Barcelona-Real Madrid supercup 2012 ( 1273 KM)
- Wedstrijd met meeste goals thuisspelend team: Nederland- Noord-Ierland ( 02-06-12) 6-0
- Wedstrijd met meeste goals: FC Volendam- Altinordu 4-3

Jehoentelaar

Vandaag m'n eerste dagdubbel bij elkaar gehopt. Tevens is het doelpuntenrecord naar boven bijgesteld:

Oud: 8 (Juliana 4-4 Haaglandia / Emmen 5-3 RKC)
Nieuw: 10 (Oranje Nassau 10-0 Mamio)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

't gaat echt niet zo best met de Goddelijke Kanarie's van Selwerd.

FC_Emmen

Citaat van: Joost op okt 25, 2015, 00:25:44
't gaat echt niet zo best met de Goddelijke Kanarie's van Selwerd.
Jawel , net een heel elftal aan nieuwe leden er bij. Vluchtelingen uit Eritrea of een ander Afrikaans land, onlangs tegen gespeeld.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

KRCM1904

De afgelopen maand oktober een 10-tal wedstrijden bijgewoond en telkens stond er na 90' geen 0 meer op het scorebord.  Alle teams minstens 1x zien scoren.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Wesley10__

In de maand Oktober 8 wedstrijden bezocht. Geen enkele keer won de thuisclub.

Joost

Momenteel staat mijn teller op 63 van de 92 of 74 van de 116 in Engeland. Dat is respectievelijk 68,5% en 63,7%.

Ik heb ooit veel dichterbij voltooiing gestaan. Van de League clubs die tussen 1972 en 1988 actief waren en in het seizoen 2008-2009 heb ik er 66 oftewel 71,7% bezocht.

Qua 116 was 2009-2010 het topjaar met 76 bezochte clubs.






FC_Emmen

Volgens footballfans.eu.
Nederland:
31 van de 37
Duitsland:
7 van de 56
Engeland:
5 van de 92
Oekraine:
1 van de 30
Polen:
1 van de 34
Portugal:
1 van de 42
Spanje:
1 van de 42
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

watergatehopper


Aankomend weekend ga ik mijn 100ste stadion in het buitenland vincken waar ik een wedstrijd heb bezocht.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Rick

Mijn bezoek gister aan RW Oberhausen tegen RW Essen was het 25e buitenlandse stadion dat ik bezocht. De meeste daarvan waren in Duitsland (10), gevolgd door België (7), Engeland (6) en 1 in zowel Italië als Frankrijk.

tomv

Als 9-jarig ventje zag ik FC Twente in 2002 voor het laatst (en eerst). In de komende 3 weken zie ik FC Twente tweemaal aan het werk binnen 8 kilometer van m'n huis

Tribuneklanten

Op zaterdag 10 Oktober zag ik voor het eerst 2 Belgische uitspelende ploegen op een dag met de letter X in de naam.

15.00 uur RFC Huy - RFC Xhoffraix
19.30 uur RCS Verlaine - RFC Meux

bunnet

Afgelopen weekend mijn 150ste eredivisieduel in Stadion Galgenwaard bezocht. Tevens was dit mijn 170ste wedstrijd in de Galgenwaard (2 bekerduels, 7 maal play-offs EL, 3x groepsfase EL, 3x voorronde EL, 4x vriendschappelijk & 1x Jong FC Utrecht).

Joost

Gisteren in de allerdiepste krochten van het standaardvoetbal Boekoel v RKSVV gezien.

Dat was de enige ground in de gemeente Roermond die ik nog nooit met wedstrijd bezocht heb.

Na Beesel, Brunssum, Heerlen, Kerkrade, Landgraaf, Maasgouw, Roerdalen, Simpelveld, Vaals en Voerendaal de 11e gemeente in Limburg die ik 'compleet' heb.

Later dit seizoen staat Caesar nog op de planning waarmee in ook de gemeente Beek compleet heb.

spons

Gisteren voor de 31e keer bij FC Utrecht - Feyenoord geweest samen met PSV de uitwedstrijd die ik het meest heb bezocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen