Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Ik kom er net achter dat het stadion van AC Ajaccio mijn 200ste (met wedstrijd) is geweest.

wekke

Ik zag vanmiddag voor de derde keer deze week een 3-2 thuisoverwinning. Het brengt mijn seizoenstotaal op 74 goals in 20 wedstrijden. Zo mag het nog een tijdje doorgaan :-)

San Paolo

Ik heb 12 wedstrijden in Engeland gezien. In deze wedstrijden wist de thuisclub maar 1x te winnen (Liverpool - PSV). Komend weekend weer eens naar Engeland. Ik denk dat ik maar niet op de thuisclubs ga inzetten bij de bookmakers.

Sebastiaan_W

Na 5 gelijkspelen weer een winst/verliespartij gezien. De 5 gelijkspelen betroffen allemaal een competitiewedstrijd en gister was het een bekerwedstrijd.

Jef400

Dat ik dit seizoen na 9 wedstrijden (exclusief oefenpotjes en HargaBal) meer uitoverwinningen heb gezien dan thuisploegen punten heb zien pakken.

Dat ik dit seizoen al drie keer (inclusief HargaBal) een wedstrijd op 3-3 heb zien eindigen.


Defender

Wij bezochten Praag als citytrip voor Slavia-Liberec.. match werd verplaatst van zaterdag naar zondagavond wanneer we terugvlucht hadden..

Toch stadion opgezocht voor aanvang match om sfeer op te snuiven !
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

De publiekswissel

Met Arsenal FC - Tottenham Hotspur betaalde ik afgelopen weekend met 90 pond mijn duurste voetbalkaartje ooit. Dan was het nog een 'face value' ticket. Wil niet weten wat een kaartje op de zwarte markt had gekost.
Watford FC - West Ham een dag later was gelukkig gratis waardoor ik de zaak voor mezelf weer recht kon trekken.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Ruudjeee

Citaat van: De publiekswissel op nov 23, 2017, 10:08:30
Met Arsenal FC - Tottenham Hotspur betaalde ik afgelopen weekend met 90 pond mijn duurste voetbalkaartje ooit. Dan was het nog een 'face value' ticket. Wil niet weten wat een kaartje op de zwarte markt had gekost.
Watford FC - West Ham een dag later was gelukkig gratis waardoor ik de zaak voor mezelf weer recht kon trekken.

Inderdaad, voor mij hetzelfde.. ook 90 pond betaald. Ik was in eerste instantie gaan kijken op het internet. Daar kwam ik woekerprijzen tussen de 250 en 300 euro tegen...

Nort

Citaat van: Ruudjeee op nov 23, 2017, 13:25:41
Inderdaad, voor mij hetzelfde.. ook 90 pond betaald. Ik was in eerste instantie gaan kijken op het internet. Daar kwam ik woekerprijzen tussen de 250 en 300 euro tegen...
Internet is doorgaans veel duurder dan de zwarte markt rondom het stadion.

FCT1980

Citaat van: Nort op nov 23, 2017, 14:08:58
Internet is doorgaans veel duurder dan de zwarte markt rondom het stadion.

Ook in Engeland? Ik zie eigenlijk nooit zoveel zwarte handel rondom de stadions daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op nov 23, 2017, 14:11:06
Ook in Engeland? Ik zie eigenlijk nooit zoveel zwarte handel rondom de stadions daar.
Nogal wiedes gezien het verboden is en er ook tegen opgetreden wordt.

Koning Kriel

Citaat van: FCT1980 op nov 23, 2017, 14:11:06
Ook in Engeland? Ik zie eigenlijk nooit zoveel zwarte handel rondom de stadions daar.

Ook daar geldt de wet van Spons. Toen ik naar Tottenham - Arsenal was zat er in het restaurant naast ons een man tegen zijn vrienden te vertellen dat een gekke Aziaat hem 700 pond voor zijn kaartje geboden had, daar had hij natuurlijk geen nee tegen gezegd.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Koning Kriel op nov 24, 2017, 07:51:42
Ook daar geldt de wet van Spons. Toen ik naar Tottenham - Arsenal was zat er in het restaurant naast ons een man tegen zijn vrienden te vertellen dat een gekke Aziaat hem 700 pond voor zijn kaartje geboden had, daar had hij natuurlijk geen nee tegen gezegd.

Prima deal. En dan zelf voor de wedstrijd voor de helft van de prijs, of nog minder, zelf een kaartje kopen.

hgrm

Daarom ook nooit zomaar gaan bieden.....eerst de verkoper een prijs laten noemen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

John Sleeuwenhoek

Citaat van: hgrm op nov 24, 2017, 10:58:16
Daarom ook nooit zomaar gaan bieden.....eerst de verkoper een prijs laten noemen.

Bij Chelsea stikt het van de touts. Je ziet ook altijd dat touts kaartjes willen kopen van mensen die een kaart over hebben vlak voor de wedstrijd. Meestal pikken ze die op voor face value en verkopen ze die voor een woekerbedrag door aan een toerist.