Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

casper.eniesee

Op dit moment 70 wedstrijden op rij zonder 0-0. Volgens mij een best fijn statistiek.
Instagram: Groundhopper024

Jef400

De 4-0 bij De Graafschap-Eindhoven was mijn 40e goal dit seizoen.
De 1-3 bij Sparta-Utrecht viel in de 13e speelronde.

mike_t

Citaat van: casper.eniesee op nov 25, 2017, 23:14:33
Op dit moment 70 wedstrijden op rij zonder 0-0. Volgens mij een best fijn statistiek.

Ik ook momenteel precies 70....

Joost

Ik heb al 1170 wedstrijden geen doelpunt gemist omdat ik bier was gaan halen.

jdebruin96

Afgelopen bezocht ik Eintracht Frankfurt - Bayer Leverkusen. he t is de 2e x dat ik mee maak dat de thuispartij niet scoort

bunnet

Gisteren (27 november) zag ik voor het eerst in vier maanden weer eens een 0-0.
De laatste 0-0 was 27 juli, FC Utrecht - Lech Poznan.

Van de 318 wedstrijden die ik zag eindigden er 21 in 0-0. 4x op de 27ste dag van de maand.
De 4de en 14de dag van de maand volgen met driemaal een doelpuntloos gelijkspel.

Ik zag nog nooit een 0-0 in juni en augustus. December is koploper met vijf doelpuntloze remises.

Jehoentelaar

Citaat van: jdebruin96 op nov 27, 2017, 16:18:28
Afgelopen bezocht ik Eintracht Frankfurt - Bayer Leverkusen. he t is de 2e x dat ik mee maak dat de thuispartij niet scoort

Geinig, daar was ik ook. Voor mij m'n tweede duel in de 1.Bundesliga en beide duels eindigden 0-1. Frappant genoeg werd de voorgaande wedstrijd juist gewonnen door Frankfurt (in Köln).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

jdebruin96

Citaat van: Jehoentelaar op nov 29, 2017, 16:48:05
Geinig, daar was ik ook. Voor mij m'n tweede duel in de 1.Bundesliga en beide duels eindigden 0-1. Frappant genoeg werd de voorgaande wedstrijd juist gewonnen door Frankfurt (in Köln).

Haha ja ik las het net! Vond het spel persoonlijk slecht maar de sfeer was zeer goed!

Jehoentelaar

Heb mij ook prima vermaakt daar inderdaad. Was wel net na de aftrap binnen dus heb alles vooraf helaas moeten missen, maar tijdens de wedstrijd heb ik mij niet hoeven vervelen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ricodejong4

Waar in het stadion zaten jullie Jehoentelaar en jdebruin? Ik wil vrijdag tickets kopen voor Frankfurt - Gladbach, het liefst op de staantribune omdat dat een heleboel geld scheelt, ik weet alleen niet of ze bij Frankfurt 'toeristen' op de staantribune kunnen waarderen.

Jehoentelaar

Denk ook niet dat je daar überhaupt tussen gaat komen qua kaarten. Ik zat aan de hoofdzijde, de dag voor de wedstrijd gingen die kaarten er met 50% korting uit waardoor het mij maar 25 euro heeft gekost. Zal wel met het overgewaaide 'black friday' te maken hebben gehad.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

Citaat van: ricodejong4 op nov 29, 2017, 17:53:02
Waar in het stadion zaten jullie Jehoentelaar en jdebruin? Ik wil vrijdag tickets kopen voor Frankfurt - Gladbach, het liefst op de staantribune omdat dat een heleboel geld scheelt, ik weet alleen niet of ze bij Frankfurt 'toeristen' op de staantribune kunnen waarderen.
In de Bundesliga zijn alle staantribunes uitverkocht met seizoenskaarthouders. Je mag blij zijn met een kaartje bovenin het stadion.

jdebruin96

Citaat van: ricodejong4 op nov 29, 2017, 17:53:02
Waar in het stadion zaten jullie Jehoentelaar en jdebruin? Ik wil vrijdag tickets kopen voor Frankfurt - Gladbach, het liefst op de staantribune omdat dat een heleboel geld scheelt, ik weet alleen niet of ze bij Frankfurt 'toeristen' op de staantribune kunnen waarderen.

Ik ben met mijn vader en 2 broers gegaan en we hadden tickets op de staantribune! Ik had niet het gevoel dat er op ons werd gelet! We voelden ons ook gewoon welkom bij de ultras! Ik heb een hekel aan viagogo maar om op een staantribune te staan moet je wel helaas.. Het kostte ons 57 euro!

Appie_M

Ben mitglied bij Frankfurt en heb wel tussen de ultras gestaan. Ook bij andere duitse clubs vaak genoeg op de heimkurve gestaan. Als je als 'toerist' welkom bent hangt ervan af of je je als toerist gedraagt of niet. Als je je gewoon normaal gedraagt, lekker meedoet met de sfeer en je een beetje gedraagt zoals je je daar hoort te gedragen dan zal er weinig aan de hand zijn. Zelf nog nooit problemen gehad op een duitse 'kurve'.

Ruudjeee

Citaat van: Appie_M op dec 03, 2017, 20:51:12
Ben mitglied bij Frankfurt en heb wel tussen de ultras gestaan. Ook bij andere duitse clubs vaak genoeg op de heimkurve gestaan. Als je als 'toerist' welkom bent hangt ervan af of je je als toerist gedraagt of niet. Als je je gewoon normaal gedraagt, lekker meedoet met de sfeer en je een beetje gedraagt zoals je je daar hoort te gedragen dan zal er weinig aan de hand zijn. Zelf nog nooit problemen gehad op een duitse 'kurve'.

Ga inderdaad niet als een toerist met je telefoon staan te filmen want die slaan ze gewoon uit je hand. Inderdaad gewoon mee doen en er is niets aan de hand.