Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robin

Citaat van: ricodejong4 op feb 26, 2018, 08:57:27
Afgelopen weekend in Duisburg voor de allereerste maal een doelpunt gezien terwijl de goaltune van de (afgekeurde) goal voor de thuisploeg nog draaide ;)

Mooi dat je het doelpunt zag! Hun keeper daarentegen..

ricodejong4

Citaat van: Robin op feb 26, 2018, 09:06:16
Mooi dat je het doelpunt zag! Hun keeper daarentegen..

Sowieso leuk om aanwezig te zijn bij een moment wat je later 'viral' op internet terugziet en zelfs gisteren bij Studio Voetbal. Inderdaad schlemielig van de keeper, die even daarvoor nog de held was door een penalty te stoppen. Al met al een vermakelijke middag in Duisburg :)

Nort

Citaat van: ricodejong4 op feb 26, 2018, 10:25:11
Sowieso leuk om aanwezig te zijn bij een moment wat je later 'viral' op internet terugziet en zelfs gisteren bij Studio Voetbal. Inderdaad schlemielig van de keeper, die even daarvoor nog de held was door een penalty te stoppen. Al met al een vermakelijke middag in Duisburg :)
Ze hebben gewonnen, dus nu kan die er zelf ook wel om lachen. Tenzij ze dadelijk één doelpunt te kort komen :p

Semper Fidelis

Citaat van: ricodejong4 op feb 26, 2018, 10:25:11
Sowieso leuk om aanwezig te zijn bij een moment wat je later 'viral' op internet terugziet en zelfs gisteren bij Studio Voetbal. Inderdaad schlemielig van de keeper, die even daarvoor nog de held was door een penalty te stoppen. Al met al een vermakelijke middag in Duisburg :)

Die keeper van Duisburg is trouwens een Nederlander (Mark Flekken) en schijnt het buiten dit moment om goed te doen daar.

casper.eniesee

Citaat van: ricodejong4 op feb 26, 2018, 10:25:11
Sowieso leuk om aanwezig te zijn bij een moment wat je later 'viral' op internet terugziet en zelfs gisteren bij Studio Voetbal. Inderdaad schlemielig van de keeper, die even daarvoor nog de held was door een penalty te stoppen. Al met al een vermakelijke middag in Duisburg :)
Was inderdaad een leuke wedstrijd! Vooral de 1e helft was lekker hectisch. Flekken was daarvoor al penaltykiller (van held naar schemiel). Ook nog een rode kaart, heb me zeker kunnen vermaken in Duisburg!

Wel jammer dat een zijde van het stadion helemaal leeg is, maar ik weet niet wat erger is: een lege zijde of overal veel lege stoelen..
Instagram: Groundhopper024

hgrm

Tijdens de terugreis van mijn laatste wedstrijd maakte ik binnen 24 uur gebruik van de volgende vervoersmiddelen:
- Auto
- Boot
- Bus (alleen van de gate naar het vliegtuig, maar toch)
- Vliegtuig
- Trein
- Lopen

Is dat een record?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Koning Kriel

Citaat van: hgrm op mrt 01, 2018, 21:21:01
Tijdens de terugreis van mijn laatste wedstrijd maakte ik binnen 24 uur gebruik van de volgende vervoersmiddelen:
- Auto
- Boot
- Bus (alleen van de gate naar het vliegtuig, maar toch)
- Vliegtuig
- Trein
- Lopen

Is dat een record?

Ik heb de boot niet in mijn lijstje maar als die vervangen mag worden door een tram haal ik hetzelfde aantal, inclusief dezelfde opmerking bij de Bus. Mocht de Metro dan ook nog apart tellen doe ik er eentje extra.

De publiekswissel

Citaat van: Koning Kriel op mrt 02, 2018, 08:37:37
Ik heb de boot niet in mijn lijstje maar als die vervangen mag worden door een tram haal ik hetzelfde aantal, inclusief dezelfde opmerking bij de Bus. Mocht de Metro dan ook nog apart tellen doe ik er eentje extra.

In 72 uur twee stadsderby's (Kopenhagen/ Belgrado) zien die ongeveer 1460 km van elkaar zijn verwijderd inclusief bijna alle bovengenoemde vervoersmiddelen....


Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FCT1980

Citaat van: De publiekswissel op mrt 02, 2018, 11:00:36
In 72 uur twee stadsderby's (Kopenhagen/ Belgrado) zien die ongeveer 1460 km van elkaar zijn verwijderd inclusief bijna alle bovengenoemde vervoersmiddelen....

Kijk, baas boven baas haha
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ricodejong4

Afgelopen vrijdag op de Krommedijk voor het eerst gratis erwtensoep in de rust op de tribune gekregen :)

watergatehopper

Citaat van: ricodejong4 op mrt 05, 2018, 15:09:53
Afgelopen vrijdag op de Krommedijk voor het eerst gratis erwtensoep in de rust op de tribune gekregen :)

Ik kreeg vorig jaar op de Herdgang koffie bij ontvangst, na een kwartiertje een vers broodje kaas, in de rust champignonsoep(geen zakje maar met echte champignons) en in de tweede helft een pilsje. Wellicht uit respect dat we de sneeuw trotseerden en vanuit het hoge noorden komen ofzo. Voor mij is het echter 20min. rijden haha...
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Footballromantic

Citaat van: De publiekswissel op mrt 02, 2018, 11:00:36
In 72 uur twee stadsderby's (Kopenhagen/ Belgrado) zien die ongeveer 1460 km van elkaar zijn verwijderd inclusief bijna alle bovengenoemde vervoersmiddelen....

Die in Belgrado zag je dan ook maar voor de helft... ;)
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

AthleticHolanda

Na het bezoek aan Holstein Kiel van afgelopen zaterdag heb ik in elke Duitse deelstaat minimaal een wedstrijd gezien.

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 06, 2018, 23:27:38
Na het bezoek aan Holstein Kiel van afgelopen zaterdag heb ik in elke Duitse deelstaat minimaal een wedstrijd gezien.

Ik mis Sachsen-Anhalt en Mecklenburg-Vorpommern nog. Maar ik heb dan wel weer in elke deelstaat een trein gefotografeerd.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 06, 2018, 23:27:38
Na het bezoek aan Holstein Kiel van afgelopen zaterdag heb ik in elke Duitse deelstaat minimaal een wedstrijd gezien.

Ik heb in elke deelstaat minimaal 1 bratwurst gegeten en 1 biertje gehad!
Het ene stadion is het andere niet!