Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: hgrm op mrt 01, 2018, 21:21:01
Tijdens de terugreis van mijn laatste wedstrijd maakte ik binnen 24 uur gebruik van de volgende vervoersmiddelen:
- Auto
- Boot
- Bus (alleen van de gate naar het vliegtuig, maar toch)
- Vliegtuig
- Trein
- Lopen

Is dat een record?

Ik bezocht afgelopen zondag Feyenoord - AZ. Ik vertrok 6:45 in de ochtend en kwam 's avonds om 22:30 thuis. Ik gebruikte de volgende vervoersmiddelen:
- taxi (naar het vliegveld)
- vliegtuig (naar Schiphol)
- auto (opgehaald door ouders en naar R'dam gebracht)
- watertaxi (van Hotel New York naar De Kuip)
- tram (De Kuip - Leuvehaven metro station)
- metro (Leuvehaven - Meijersplein)
- bus (Meijersplein - R'dam Airport)
- vliegtuig (R'dam Airport - London City Airport)
- DLR (City Airport - Canning Town)
- metro (Canning Town - Waterloo)
- trein (Waterloo naar eindbestemming)

Druk dagje...

spons

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mrt 16, 2018, 10:07:29
Ik bezocht afgelopen zondag Feyenoord - AZ. Ik vertrok 6:45 in de ochtend en kwam 's avonds om 22:30 thuis. Ik gebruikte de volgende vervoersmiddelen:
- taxi (naar het vliegveld)
- vliegtuig (naar Schiphol)
- auto (opgehaald door ouders en naar R'dam gebracht)
- watertaxi (van Hotel New York naar De Kuip)
- tram (De Kuip - Leuvehaven metro station)
- metro (Leuvehaven - Meijersplein)
- bus (Meijersplein - R'dam Airport)
- vliegtuig (R'dam Airport - London City Airport)
- DLR (City Airport - Canning Town)
- metro (Canning Town - Waterloo)
- trein (Waterloo naar eindbestemming)

Druk dagje...

Respect, ik zou nooit zoveel moeite hebben gedaan voor een 13 in een dozijn wedstrijd.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

John Sleeuwenhoek

Citaat van: spons op mrt 16, 2018, 12:19:01
Respect, ik zou nooit zoveel moeite hebben gedaan voor een 13 in een dozijn wedstrijd.

Had een familieafspraak in de middag en De Kuip verveelt nooit. Prima dagje.

Rick

Helaas was het met een 0-0, maar met FC Oss - Telstar heb ik nu alle profclubs in Nederland bezocht.

Jef400

Kijk, in dat rijtje mis ik er sinds vandaag nog 10. Ik heb vandaag wel qua eerste elftallen de jupiler league afgesloten.

Footballromantic

Na de derby van Huizen afgelopen zaterdag, ook vandaag een 0-0 meegemaakt. Beide wedstrijden waren niet om aan te gluren.
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

watergatehopper


Aankomende zondag gaan we naar Witgoor Dessel - Merksplas. Gezien dit voor mij een half uurtje reistijd is zou ik ter voorbereiding zaterdag ook kunnen helpen met het in aanbouw zijnde nieuwe stadion. Er wordt voor zaterdag namelijk nog gevraagd naar mensen die.....

Zaterdag 7 april 08u00
- mortel draaien.
- aanzetten binnenmuren in Ytong.
- start metselwerk in betonblokken.

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Pieros

Citaat van: watergatehopper op apr 05, 2018, 16:28:19
Aankomende zondag gaan we naar Witgoor Dessel - Merksplas. Gezien dit voor mij een half uurtje reistijd is zou ik ter voorbereiding zaterdag ook kunnen helpen met het in aanbouw zijnde nieuwe stadion. Er wordt voor zaterdag namelijk nog gevraagd naar mensen die.....

Zaterdag 7 april 08u00
- mortel draaien.
- aanzetten binnenmuren in Ytong.
- start metselwerk in betonblokken.



Ik voel een Groundhoppersnetmeeting aankomen.  Gewoon met een hele groep van het forum werken aan een nieuw "stadion". :)

FCT1980

Aanstaande vrijdag mijn 10e keer Villa Park. Was er in 2012 voor het eerst en het verveelt nooit.
Met de uitwedstrijden van Villa erbij heb ik ze dan 17 keer live gezien.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

bunnet

Vorig seizoen bezocht ik 58 wedstrijden (PR). Momenteel sta ik op 57 wedstrijden in het seizoen 2017-2018. Morgen nr. 58 met de playoffs nog in het vooruitzicht.

ALenstra

Ik was afgelopen weekend in Kopenhagen voor het WK ijshockey. In het vliegtuig las ik Scandinavian Traveller, het magazine van de luchtvaartmaatschappij SAS. Hier stond een interessant artikel in over voetbalreizen die in Scandinavie naar het buitenland worden gemaakt. Het komt er op neer dat 80% van alle voetbalreizen in Scandinavie naar de Premier League gaan. Verder zijn Barcelona en Real Madrid gewilde bestemmingen. Buitenlandse bezoekers aan de Premier League komen vooral uit Ierland, Zweden, Noorwegen, Amerika en Nederland.

FCT1980

Citaat van: ALenstra op mei 14, 2018, 09:36:23
Ik was afgelopen weekend in Kopenhagen voor het WK ijshockey. In het vliegtuig las ik Scandinavian Traveller, het magazine van de luchtvaartmaatschappij SAS. Hier stond een interessant artikel in over voetbalreizen die in Scandinavie naar het buitenland worden gemaakt. Het komt er op neer dat 80% van alle voetbalreizen in Scandinavie naar de Premier League gaan. Verder zijn Barcelona en Real Madrid gewilde bestemmingen. Buitenlandse bezoekers aan de Premier League komen vooral uit Ierland, Zweden, Noorwegen, Amerika en Nederland.

Ik had verwacht dat ook veel Duitsers naar de Premier League zouden gaan.
Amerika is dan weer een verassing.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

De publiekswissel



Bij HSK Zrinjski Mostar was het zondag mogelijk om een biertje te kopen in het café op de hoek van de straat om die mee het stadion in te nemen. Dat maakte ik niet eerder mee.
Alle hekken van het stadion waren gewoon open zodat alle fans gratis naar binnen konden.... Ook dat had ik nooit eerder meegemaakt.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Tribuneklanten

Seizoen 2017/2018 is ten einde.

Ik bezocht slechts 27 wedstrijden, historisch laag.
Tribuneklanten Jr. is de oorzaak en dat is totaal niet erg.

Ik bezocht oa 12 wedstrijden in Italië en 4 in Luxemburg (zelfs een met Tribuneklanten Jr.)

De lange zomerstop gaat waarschijnlijk duren tot het weekend van 25/26 Augustus, dan ben ik weer in Italië voor de zomervakantie.

Goede zomer!

FCT1980

Citaat van: De publiekswissel op mei 23, 2018, 15:46:31

Bij HSK Zrinjski Mostar was het zondag mogelijk om een biertje te kopen in het café op de hoek van de straat om die mee het stadion in te nemen. Dat maakte ik niet eerder mee.
Alle hekken van het stadion waren gewoon open zodat alle fans gratis naar binnen konden.... Ook dat had ik nooit eerder meegemaakt.

Prachtig dat het zo kan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!