Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bunnet

Citaat van: maikelll043 op nov 04, 2018, 20:30:01
Vandaag mijn 500e wedstrijd bezocht.

Deze 500 wedstrijden zag ik in 144 stadions in 6 verschillende landen.


(...)

Mooi lijstje!

bunnet

Gisteren bezocht ik mijn 325e duel in Nederland op een totaal van 366.

Mijn doel is met oud & nieuw de 375 te passeren.

Rick

Met het bezoek aan KAS Eupen gister komt mijn stadionteller op 100 te staan.

MrDevinW

Gisteren de eerste vinck in een stad met een naam gelijkend aan mijn voornaam.  Totaal onverwachts spotte it een onvervalst 'Futbalovy Stadion' In Devin, Slowakije.
Aan de conditie van het veld te zien geloof ik dat ik zelf een aanwinst kan zijn voor het eerste elftal (mocht er uberhaupt gevoetbald worden)







De publiekswissel

Sinds lange tijd boek ik eens een voetbaltrip naar een wedstrijd die geen derby is. Grimsby Town tegen Crew Alexander. Het is de laatste thuiswedstrijd van The Mariners van dit seizoen onder de oude lichtmasten. De reden hiervan is dat Blundell Park zeker één van de stadions is die op mijn lijst met te bezoeken Engelse stadions staat.



Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Joost

Grimsb Tow is echt een mooie ondanks dat er geen staantribune meer te vinden is. De beenruimte op de losse tribune achter het doel is abominabel.

Probeer zeker om bovenin de hoofdtribune te komen. Cleethorpes vond ik een van de meest vervallen stadjes in Engeland.

De publiekswissel

Thanks, gaan we doen. Ja volgens mij mag je daar ook alleen maar wonen als je de helft van je tanden kwijt bent...
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Tribuneklanten

Aankomend weekend 3 wedstrijden in Engeland bezoeken waarvan de thuisclub "City" heet.
Norwich, Leicester en Birmingham.

Cyclebob

Citaat van: De publiekswissel op mrt 06, 2019, 15:13:07
Thanks, gaan we doen. Ja volgens mij mag je daar ook alleen maar wonen als je de helft van je tanden kwijt bent...
Grimsby en Cleethorpes zijn pauper in de derde graad
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Hugo

Het Schiedam van Engeland zullen we maar zeggen ;-)

Vinnn

Nutteloos maar toch; voor het eerst in mijn groundhop carrière dat ik online bestelde tickets voor een wedstrijd in het buitenland daadwerkelijk thuis in de brievenbus heb gekregen.

Vooral de Engelsen en Schotten hebben schijnbaar veel moeite met mijn adres te vinden.

Olav

Een beetje extra hoop voor Willem II-fans, in de eerdere drie bekerfinales die ik heb bezocht werd er driemaal feestgevierd in het vak waar ik niet in zat (AZ - PSV (2013), PEC - Ajax (2014) en AZ - Feyenoord (2018)).

Tribuneklanten

Afgelopen zaterdag was ik na 6 jaar terug op Griffin Park.
Tijdens Brentford - Chelsea miste ik de 1-0 omdat ik moest pissen. Deze keer miste ik de 1-0 van Brentford tegen Preston North End doordat ik moest pissen...


watergatehopper

Citaat van: Tribuneklanten op mei 07, 2019, 08:10:16
Afgelopen zaterdag was ik na 6 jaar terug op Griffin Park.
Tijdens Brentford - Chelsea miste ik de 1-0 omdat ik moest pissen. Deze keer miste ik de 1-0 van Brentford tegen Preston North End doordat ik moest pissen...

Zeikerd ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ksclgiov282

Citaat van: Tribuneklanten op mei 07, 2019, 08:10:16
Afgelopen zaterdag was ik na 6 jaar terug op Griffin Park.
Tijdens Brentford - Chelsea miste ik de 1-0 omdat ik moest pissen. Deze keer miste ik de 1-0 van Brentford tegen Preston North End doordat ik moest pissen...

De beruchte pubs van Griffin Park ;-)