Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

GroundhopWinger en 7 gasten bekijken dit topic.

Vinnn

Zou de mogelijkheid bestaan om aan de stadionkassa een kaart te kopen voor Willem II v Heracles Almelo op 26/8?


Koning Kriel

Ik vermoed dat dit geen probleem is. Online geldt een vrije verkoop voor geregistreerde supporters. Hooguit dat ze lastig doen als je een oosters accent hebt. En anders vraag je iemand die bij het kassahokje in de buurt staat te wachten. Mocht je echt zeker willen zijn van kaartjes moet je me maar even een PB sturen.

Vinnn

Citaat van: Koning Kriel op aug 14, 2018, 13:12:39
Ik vermoed dat dit geen probleem is. Online geldt een vrije verkoop voor geregistreerde supporters. Hooguit dat ze lastig doen als je een oosters accent hebt. En anders vraag je iemand die bij het kassahokje in de buurt staat te wachten. Mocht je echt zeker willen zijn van kaartjes moet je me maar even een PB sturen.

Het accent zal geen probleem zijn, daar ik van over de Moerdijk kom. Had al zitten kijken voor een kaart, maar ik word echt helemaal panisch van al die e-tickets. Ik wil gewoon een hardcopy kaartje, dat is het hele eieren eten eigenlijk haha.

Wolterious

Hallo,

Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik hier goed zit en de regels niet overtreed. Iemand die weet of kaarten voor wolves-spurs op zondag 4 november makkelijk te verkrijgen zullen zijn. Wolves speelt weer PL en ik kan me voorstellen dat het lastig is. Wedstrijd tegen man city (24 aug) is al geheel uitverkocht. Ik heb al een account aangemaakt maar geen booking history.
Alvast bedankt!

Hugo

Ik verwacht dat het lastig gaat worden zonder booking history.

Sander11

Zaterdag voor de tweede keer naar Wembley , daar waar we vorige keer in een Aben & Frankie wat dronken ben ik nunop zoek naar een fijne pub! Kan iemand mij advies geven?
HEYA DEN BOSCH!

jona93

Aanstaande dinsdag speelt RC Mechelen blijkbaar de finale van de beker van Mechelen tegen YR kV Mechelen op de veld van KFC Walem iemand die hier meer info kan over geven?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Nort

Citaat van: Wolterious op aug 14, 2018, 21:51:01
Hallo,

Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik hier goed zit en de regels niet overtreed. Iemand die weet of kaarten voor wolves-spurs op zondag 4 november makkelijk te verkrijgen zullen zijn. Wolves speelt weer PL en ik kan me voorstellen dat het lastig is. Wedstrijd tegen man city (24 aug) is al geheel uitverkocht. Ik heb al een account aangemaakt maar geen booking history.
Alvast bedankt!
Dat is zo goed als kansloos zonder een booking history met veel loyalty points. Spurs zal de volledige capaciteit van het uitvak afnemen, dus er zullen ook geen extra kaarten beschikbaar komen.

De publiekswissel

Citaat van: Wolterious op aug 14, 2018, 21:51:01
Hallo,

Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik hier goed zit en de regels niet overtreed. Iemand die weet of kaarten voor wolves-spurs op zondag 4 november makkelijk te verkrijgen zullen zijn. Wolves speelt weer PL en ik kan me voorstellen dat het lastig is. Wedstrijd tegen man city (24 aug) is al geheel uitverkocht. Ik heb al een account aangemaakt maar geen booking history.
Alvast bedankt!

Even wat algehele info omdat ik denk dat het voor deze wedstrijd niet meer geldt:
"If anyone is over in the Uk and wants to visit Wolverhampton Wanderers, just found out they are reserving 20 tickets for foreign visitors for each match, home areas sold out all season, first come first served, contact the ticket office direct"

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Wolterious

Citaat van: De publiekswissel op aug 15, 2018, 12:51:31
Even wat algehele info omdat ik denk dat het voor deze wedstrijd niet meer geldt:
"If anyone is over in the Uk and wants to visit Wolverhampton Wanderers, just found out they are reserving 20 tickets for foreign visitors for each match, home areas sold out all season, first come first served, contact the ticket office direct"

Dank je wel. Hopelijk geldt dit nog, want ik heb ze vanmiddag gebeld en aan de hand van dat gesprek gemaild.

Vinnn

Weet iemand of je nog kan parkeren bij de Praxis in Breda? Ik ga morgen naar NAC v De Graafschap en wil mijn auto daar in de buurt zetten.

Han

#4211
Stefah wil graag volgende week voor de eerste maal naar Cambuur.

Ik citeer: 'graag enige tips voor drankgelegenheden voor de wedstrijd aub.
Alvast bedankt'.
Stefan
Brugge

Stefah, probeer je svp de verrassend simpele structuur van het forum eigen te maken voordat je los uit de pols ongecoördineerd ergens iets plaatst. Welkom ook.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Vinnn

Vanavond bij NAC v De Graafschap geweest met dank aan Saltacampos voor het regelen. Helaas verstoken geweest van een hardcopy ticket en de gene in de perskamer kon niks regelen helaas. Is er iemand die aan een hardcopy ticket voor dit duel kan komen?

Jehoentelaar

Misschien kun je met een goed verhaal wel een eind komen als je de club een bericht stuurt?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Vinnn

Citaat van: Jehoentelaar op aug 19, 2018, 18:12:37
Misschien kun je met een goed verhaal wel een eind komen als je de club een bericht stuurt?

Ja, ga morgen eens een mail sturen. Is me onlangs voor PSV v Feyenoord ook gelukt. Wie weet..