Wear and Tyne: Sunderland v Newcastle United

Gestart door TeeZee, nov 13, 2007, 13:18:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee


Rinus A.

Citaat van: Albion op jan 19, 2008, 19:20:13
Erg leuk om te lezen! Uit welk jaar was dat?

Zomer 2000 kwamen ze voor het eerst bij Telstar, dit artikel was 1 of twee jaar later, geloof ik. Ze hebben indertijd 2 hele mooie vlaggen laten maken, die wij wekelijks ophingen (maar die zijn deze zomerstop jammerlijk verloren gegaan).

Ze wonen allebei in Schotland en ze zijn een beetje afgekickt op de het premier league voetbal, geen seizoenkaart meer en ze gaan nu vaak naar non-leaugue wedstrijden in Schotland (en Duncan komt geregeld bij Aberdeen). De oudste, Trevor, heeft me een paar jaar terug in twee dagen langs 14 stadions aan de oostkust gereden en met iedere groundsman aangepapt. Ook het bezoek aan Hibs-Sunderland was erg leuk, paar duizend man van Sunderland in de stad, waaronder meerdere personen die Trevor sinds zijn studie niet meer had gesproken.

Rinus A.

#17
Oef, net nog een filmpje gevonden, van degene die naast me zat:

http://nl.youtube.com/watch?v=00oppiw7D5U

TeeZee

Citaat van: Rob_Mill op dec 11, 2007, 10:30:04
Ik ga komend weekeinde naar Sunderland v Villa met de boot dus ik heb even wat vraagjes;
* Hoe duur is het eten op de boot?
* Kun je je eigen er een beetje vermaken tijdens de boottocht?
* Hoelang is de bustocht van North Shields naar Newcastle City Centre of omgekeerd?

Alvast bedankt!
Kun je je eigen vragen inmiddels beantwoorden?

Rinus A.

DFDS Seaways heeft weer wat voetbalreizen op de site staan en de prijzen zijn weer zeer aantrekkelijk.

http://www.dfdsseaways.nl/DSW/NL/Travel/Voetbaltrips/

Houseman

Dat is zeker alleszins redelijk! Middlesbrough - Chelsea lijkt me wel wat. Een sfeerloos stadion, 2 kutclubs en een Braziliaanse verrader in de spits, dat moet wel een leuke dag worden.

Rinus A.

Vandaag de 140ste editie van de Tyne & Wear derby, 28 jaar wacht SAFC al op een thuiszege.

HAWAAAAAY THE LADS !!!!  FTM !!!