Week 10: maandag 4 maart t/m zondag 10 maart

Gestart door Arjen, feb 06, 2019, 00:04:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Arjen op feb 07, 2019, 12:29:45
Smaken verschillen, zo blijkt maar weer. Het stadion van Independiente lijkt me een topper. Ik zou wel eens op de bovenste verdieping van één van die torens in de hoeken willen zitten/staan.

Ja precies. Lijkt me prachtig om daar voetbal te kunnen zien. Misschien heb je zelfs wel zicht op het stadion van Racing wat daar kort bij ligt.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: Arjen op feb 07, 2019, 12:29:45
Smaken verschillen, zo blijkt maar weer. Het stadion van Independiente lijkt me een topper. Ik zou wel eens op de bovenste verdieping van één van die torens in de hoeken willen zitten/staan.
Dat lijkt me ook. Maar ik moet een keuze maken tussen River Plate, Racing Club, Huracan, Boca Juniors en Independiente. Het liefst had ik San Lorenzo ook nog bezocht, maar dat is gelijk de eerste dag dat we aankomen en ligt nogal in een douchy omgeving.

spons

San Lorenzo ligt inderdaad in een niet zo'n beste buurt ( recht tegenover een sloppenwijk ) de taxichauffeur die me daar destijds naartoe bracht deed alle deuren op slot en heeft me wel 3 keer gewaarschuwd :-) na afloop van de wedstrijd was het aardedonker en geen taxi meer te krijgen toen maar met de grootste menigte meegelopen tot ik bij een busstation kwam waar er bussen naar het centrum terug gingen. Was toch blij dat ik daar weer weg was
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Kölsche Bosschenaar

08/03 Perugia - Hellas Verona
09/03 Parma - Genoa
10/03 Bologna - Cagliari
10/03 Fiorentina - Lazio
FC Den Bosch
1.FC Köln

GiertjeNL

04-03: Hopen op een wedstrijd in Madrid
05-03: Real Madrid - Ajax

Nort

Citaat van: spons op feb 07, 2019, 17:39:11
San Lorenzo ligt inderdaad in een niet zo'n beste buurt ( recht tegenover een sloppenwijk ) de taxichauffeur die me daar destijds naartoe bracht deed alle deuren op slot en heeft me wel 3 keer gewaarschuwd :-) na afloop van de wedstrijd was het aardedonker en geen taxi meer te krijgen toen maar met de grootste menigte meegelopen tot ik bij een busstation kwam waar er bussen naar het centrum terug gingen. Was toch blij dat ik daar weer weg was
Dit bevestigd mijn vermoeden inderdaad.

Ajacied

Citaat van: GiertjeNL op feb 07, 2019, 21:43:42
04-03: Hopen op een wedstrijd in Madrid
05-03: Real Madrid - Ajax

Leganes - Levante een mogelijkheid?

Olav

Via mailcontact gehoord dat ik met een groep vrienden niet naar FC Oss - FC Twente kan, omdat we niet uit regio Oss komen. Welkom in Nederland! Niet welkom zijn bij een wedstrijd op het tweede niveau omdat je uit de randstad komt. Ze hebben liever de plekken leeg.


Joost

Citaat van: Olav op feb 18, 2019, 17:37:52
Via mailcontact gehoord dat ik met een groep vrienden niet naar FC Oss - FC Twente kan, omdat we niet uit regio Oss komen. Welkom in Nederland! Niet welkom zijn bij een wedstrijd op het tweede niveau omdat je uit de randstad komt. Ze hebben liever de plekken leeg.

Dat is toch een vrij bekend verhaal bij Oss?

Als je een andere wedstrijd kiest komt je vast makkelijk binnen.

Jef400

Om heel eerlijk te zijn, ik kan ze geen eens ongelijk geven. Zeker met het risico op doorverkoop e.d.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Jef400 op feb 19, 2019, 10:42:47
Om heel eerlijk te zijn, ik kan ze geen eens ongelijk geven. Zeker met het risico op doorverkoop e.d.

Onzin...bange wezels...gewoon vrije verkoop
Het ene stadion is het andere niet!

FC_Emmen

Dat vind ik ook onzin. Olav zou daar toch prima kunnen aantonen dat hij geen enkele connectie heeft met Twente.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

DanielsenAxedal

Het is waanzin. Het Oss stadion zal nooit vol komen, let maar op.
Ik had precies hetzelfde bijna een jaar geleden toen ik naar Helmond Sport wilde met een groepje. Kon ook niet want ja, we kwamen niet uit de buurt. Maar we kwamen ook totaal niet uit de buurt van de tegenstander. Ik vind het een belachelijke reden en het werkt groundhoppers tegen.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Rick

Citaat van: DanielsenAxedal op feb 19, 2019, 12:50:12
Het is waanzin. Het Oss stadion zal nooit vol komen, let maar op.
Ik had precies hetzelfde bijna een jaar geleden toen ik naar Helmond Sport wilde met een groepje. Kon ook niet want ja, we kwamen niet uit de buurt. Maar we kwamen ook totaal niet uit de buurt van de tegenstander. Ik vind het een belachelijke reden en het werkt groundhoppers tegen.

Het werkt niet alleen groundhoppers tegen, maar ook de eigen clubkas - zeker als ze dit soort grapjes vaker doen.