Hoofdmenu

Vakantie 2010

Gestart door Lek11, mrt 03, 2010, 11:21:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peenvogel

Oefenwedstrijd tegen Celtic in 2003 was wel leuk ja. Taxi-chauffeur wilde ons niet dichterbij het stadion brengen omdat ie Rangers fan was. Overigens ligt dat stadion in een wijk die in Beiroet niet zou misstaan. Wat een bende....

Liever kom ik Liverpool tegen in de Europaleague. Dan gaat het nog ergens over. De oefenwedstrijden die ik geweest ben vielen qua publieke belangstelling altijd erg tegen en als we dan toch op Anfield zijn dan graag een volle bak. Beter voor de foto's ;)

AB

Citaat van: Peenvogel op mei 25, 2010, 15:48:33
Oefenwedstrijd tegen Celtic in 2003 was wel leuk ja. Taxi-chauffeur wilde ons niet dichterbij het stadion brengen omdat ie Rangers fan was. Overigens ligt dat stadion in een wijk die in Beiroet niet zou misstaan. Wat een bende....

Liever kom ik Liverpool tegen in de Europaleague. Dan gaat het nog ergens over. De oefenwedstrijden die ik geweest ben vielen qua publieke belangstelling altijd erg tegen en als we dan toch op Anfield zijn dan graag een volle bak. Beter voor de foto's ;)

Ja logisch, maar ik verwacht dat we Liverpool pas in de groepsfase treffen omdat Feyenoord waarschijnlijk bij de geplaatste clubs behoort in de Play Off ronde. Denk jij? Welke club hoop je op?

Wat mij betreft zo ver mogelijk, naar een land waar we nog nooit of zelden zijn geweest. Als we de groepsfase halen kom ik dan wel in de knel met vakantiedagen maar so be it. Ga ik gewoon met de combi's van de FSV. :D

Peenvogel

Mij bevielen Sofia en Skien erg goed van de meest 'recente' Europese jaargangen. Niet al teveel mensen mee dus minder kans op ellende. Ik hoop op een eerste ronde tegen een club uit Ierland of Wales of Tsjechie, Slowakije.

Als het maar geen Duitsland/Belgie/Frankrijk wordt. Dat is meestal een 'recipe for disaster' hoewel het gelukkig al heel lang geleden is dat we tegen een Belgische club gespeeld hebben.

Qua vakantie wordt het dit jaar Tsjechie. Volgend jaar als de mini-Peenvogel 1 jaar is waarschijnlijk naar vrienden in Cambodja.

spons

Citaat van: Rob_Mill op mei 24, 2010, 22:57:27
Drie dagen naar de Algarve. Ben in de zomer helaas vrij druk op het werk dus een weekje vrij nemen zat er niet in. Zaterdagochtend vliegen we van Stansted naar Faro een maandagmiddag weer terug. Op de zaterdagavond zal Villa het gaan opnemen tegen Feyenoord en een dag later tegen Benfica. Wedstrijden worden gespeeld om 21:15 in een stadionnetje op ongeveer 30 minuten van Faro. Overigens zal er gestreden worden om de Guadania Cup. Of zoiets.

Ook een paar dagen Algarve, vlieg op donderdag vanaf Maastricht naar Faro en op dinsdag terug en ga naar alle 3 de wedstrijden :

30 juli : Benfica - Feyenoord
31 juli : Aston Villa - Feyenoord
01 aug: Benfica - Aston Villa
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Gert

Citaat van: Hugo op mei 24, 2010, 22:36:15
Jullie gaan wandelen?

Bergaf vooral :-) Omhoog met de kabelbaan. Maar dan kan ze alvast oefenen.

Wel vervelend: vakanties vallen hier in t zuiden weer erg laat, ben pas laatste week van augustus terug en dan zijn alle competities alweer begonnen.

King Nothing

Die vakantiespreiding is wel vreemd. Ik zit in regio noord en wij hebben een vroeg - vroeg - midden - laat - laat - midden schema. Dit jaar midden, volgend jaar laat... Ach. als ik maar 3 weken vrij heb :P

Mijn route wijzigt nog elke dag, dus de exacte weet ik pas vlak voor vertrek. Ik heb wel al een camping geregeld (aankomstdag niet vastgelegd) in de buurt van Venetië waar ik gratis mag kamperen op voorwaarde dat ik eten meeneem naar het restaurant. (Huh? Ik heb die camping een Engelse mail gestuurd en in Inta-Engels een antwoord gehad, ik denk dat ze bedoelen dat ik in het restaurant eet en daar zal ik geen moeite mee hebben).

Reden van routewijziging is trouwens omdat Lyon op 08-08 thuis speelt en ik op 07-08 zou vertrekken vanuit Lyon richting Zwitserland.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Joost

Wij gaan een weekje Ardennen doen en laat nu toevallig Valenciennes v Olympique Marseille dat weekend zijn.

Hielke

Een weekje zomervakantie in Scandinavië, dat via Kopenhagen en Göteborg eindigt met een oefenwedstrijd in Appelscha. De nodige cultuur, natuur, voetbalstadions en -wedstrijden.

Gert

Citaat van: Gert op mei 25, 2010, 20:54:43
Wel vervelend: vakanties vallen hier in t zuiden weer erg laat, ben pas laatste week van augustus terug en dan zijn alle competities alweer begonnen.

Ieder nadeel etc...: Omdat we pas zo laat vertrekken kan ik nog mooi Nottingham Forest - Leeds United meepikken op 15 augustus!

Hugo

Citaat van: Joost op jul 08, 2010, 19:32:30
Wij gaan een weekje Ardennen doen en laat nu toevallig Valenciennes v Olympique Marseille dat weekend zijn.

Mooie affiche, zou wel eens uitverkocht kunnen raken.

King Nothing

Zo, ondertussen heb ik alles rond... hoop ik haha

Morgen vertrekken, overnachten in Frankfurt, door naar München (1860 - BVB in Grunwalder Stadion) en daar op zondag stadionhoppen (Allianz, Olympia), maandag naar Italië (met tussenstops in Salzburg en Klagenfurt), dan vrijdag de 30e door naar Milaan, nachtje pitten daar, misschien San Siro bewonderen.
Vervolgens een week relaxen aan de Cote D'Azur, invulling kijk ik daar wel. Misschien de 31e juli een vriendschappelijke wedstrijd van AS Monaco bezoeken, maar ligt aan aanvangstijdstip.
6 Augustus door naar Lyon (nou ja, dorpje er vlak onder), dag erna naar Lyon - Monaco, daarna nog wat cultuur happen om vervolgens op 10 augustus door te gaan richting de Belgische Ardennen. Aldaar nog 2 nachtjes slapen en uitstapje maken naar Luxemburg en dan ben ik, als alles gepland loopt, op 12 augustus weer thuis.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad