Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Citaat van: wekke op jun 21, 2011, 21:27:34
Vorig seizoen werden de Ligue 2 wedstrijden toch steevast op vrijdag gespeeld, niet?
Volgens mij ook 1 wedstrijd op maandag.

HRM1880

Citaat van: ALenstra op jun 21, 2011, 22:19:17
Volgens mij ook 1 wedstrijd op maandag.
Inderdaad ook één wedstrijd op maandag voor de tv. Had zelfs nog niet gezien dat Lens op vrijdag stond, dan ga ik zeker. Vrijdag Lens, zaterdag vind ik nog wel iets en zondag Lille.

voetbalfan

Citaat van: HRM1880 op jun 21, 2011, 22:34:22
Inderdaad ook één wedstrijd op maandag voor de tv. Had zelfs nog niet gezien dat Lens op vrijdag stond, dan ga ik zeker. Vrijdag Lens, zaterdag vind ik nog wel iets en zondag Lille.

Met een beetje geluk kan je Lens - Monaco op vrijdag, Valenciennes - Bordeaux op zaterdag en Lille - Marseille op zondag doen ;)

Vladimir1973

Citaat van: voetbalfan op jun 22, 2011, 10:52:12
Met een beetje geluk kan je Lens - Monaco op vrijdag, Valenciennes - Bordeaux op zaterdag en Lille - Marseille op zondag doen ;)

dan heb je alle mazzel voor die maand wel opgebruikt.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

Citaat van: Vladimir1973 op jun 22, 2011, 14:26:52
dan heb je alle mazzel voor die maand wel opgebruikt.
De maand is dan toch al bijna om, dus veel meer mazzel heb ik dan niet meer nodig.

Merci voetbalfan; daar had ik zelfs nog niet op gelet, misschien dan toch maar een chauffeur zoeken, want met de trein wordt dat wel een dure affaire.

Vladimir1973

Citaat van: HRM1880 op jun 22, 2011, 14:43:47
De maand is dan toch al bijna om, dus veel meer mazzel heb ik dan niet meer nodig.

Merci voetbalfan; daar had ik zelfs nog niet op gelet, misschien dan toch maar een chauffeur zoeken, want met de trein wordt dat wel een dure affaire.

Valenciennes trouwens in nieuw stadion, dus nog een reden extra om die triple te doen
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

Citaat van: Vladimir1973 op jun 22, 2011, 16:02:18
Valenciennes trouwens in nieuw stadion, dus nog een reden extra om die triple te doen
Kan zijn dat ik 26 juli al naar Valenciennes-Dortmund ga, maar misschien met die achterliggende gedachte toch thuis blijven.

Verwijderd lid

Citaat van: HRM1880 op jun 22, 2011, 16:12:30
Kan zijn dat ik 26 juli al naar Valenciennes-Dortmund ga, maar misschien met die achterliggende gedachte toch thuis blijven.
Kaartverkoop voor Valenciennes - Dortmund start op 4 juli

Vladimir1973

Citaat van: Meester op jun 22, 2011, 16:38:45
Kaartverkoop voor Valenciennes - Dortmund start op 4 juli

had graag deze wedstrijd gezien, maar heb reeds vlucht naar Munchen, hotel en ticket geboekt voor Audi Cup met Bayern, AC Milan, FC Barcelona en Porto Alegre. Er komen nog kansen genoeg voor Valenciennes......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

ALenstra

Ik overweeg met Pasen 2012 niet naar Londen te gaan. Ik zit nu te denken aan Duitsland. Zaterdag en zondag een wedstrijd pakken met een overnachting er tussen.

Verwijderd lid

Citaat van: Vladimir1973 op jun 22, 2011, 16:44:06
had graag deze wedstrijd gezien, maar heb reeds vlucht naar Munchen, hotel en ticket geboekt voor Audi Cup met Bayern, AC Milan, FC Barcelona en Porto Alegre. Er komen nog kansen genoeg voor Valenciennes......

Audicup is genieten !
In 2009 heb de eerste editie bezocht met Bayern, AC Milan, Manchester United en Boca Juniors !
kaart kostte toen ook niet veel: 25 euro voor de eerste toernooidag; tweede dag bezocht ik toen niet.

Vladimir1973

de eerstvolgende wedstrijd die ik bezoek zal Fola Esch (LUX)  - Elfsborg (SWE) zijn in de 1e Quali Europa League. Er kunnen er 3500 in dus zal wel niet stijf uitverkocht zijn.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Verwijderd lid

Citaat van: Vladimir1973 op jun 22, 2011, 17:01:50
de eerstvolgende wedstrijd die ik bezoek zal Fola Esch (LUX)  - Elfsborg (SWE) zijn in de 1e Quali Europa League. Er kunnen er 3500 in dus zal wel niet stijf uitverkocht zijn.

Is het al zeker dat het in het eigen "stadion" gespeeld gaat worden ? Clubs uit Luxemburg willen nog wel eens uitwijken naar het Josy Barthel.

Vladimir1973

Citaat van: Meester op jun 22, 2011, 17:25:14
Is het al zeker dat het in het eigen "stadion" gespeeld gaat worden ? Clubs uit Luxemburg willen nog wel eens uitwijken naar het Josy Barthel.

ik hou het in de gaten. Op de clubwebsite staat er nog niks vermeld van een mogelijke verandering van locatie
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Vladimir1973

#674
Citaat van: Meester op jun 22, 2011, 17:25:14
Is het al zeker dat het in het eigen "stadion" gespeeld gaat worden ? Clubs uit Luxemburg willen nog wel eens uitwijken naar het Josy Barthel.

Kaerjeng speelt zijn thuiswedstrijd in diezelfde eerste ronde wel degelijk in Josy Barthel, maar Fola staat op de EUFA website nog steeds @ La Frontière, dus stadion van Jeunesse d'Esch. Esch zur Alzette blijft dus de in te geven plaats in de GPS
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12