Week 42 - Maandag 15 oktober t/m zondag 21 oktober

Gestart door hgrm, sep 17, 2012, 11:40:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: FCT1980 op okt 13, 2012, 09:09:26
Ook tegen Schalke wel?
Heb zelf kaarten geregeld via een bekende die connecties heeft met jongens van Schalke. Laatste jaren geen problemen maar dit jaar heb ik veel meer betaald en kon ik maar 3 kaarten krijgen.

Zal het eens voorstellen aan die andere jongens die mee wilden om gewoon te gokken. Als je één keer binnen bent kun je toch overal langs is mijn eigen ervaring.

Ook tegen Schalke denk ik wel.

Duitsland is wat dat betreft meestal wel ideaal, betaalde vorig seizoen voor de supercupwedstrijd Schalke - Dortmund maar 15 euro en bijvoorbeeld een aantal jaren terug voor een halve finale UEFA Cup tussen Werder Bremen en Hamburger SV ook "maar" 50 euro.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Victor Charlie Hotel

Citaat van: spons op sep 18, 2012, 12:00:33
16/10  Roemenie - Nederland
19/10  FC Dordrecht - Excelsior
20/10  nog op zoek naar iets leuks misschien wel Dortmund - Schalke
21/10  VVV - Feyenoord

Idee:
20/10 OH Leuven-Club Brugge

Ideale combi met VVV-Feyenoord. Heb net de tickets "Leuven" geboekt en ik verwacht dat we de losse kaarten voor VVV (uit) binnenkort ontvangen.

Terranova

20-10 Lierse SK - Charleroi of OH Leuven - Club Brugge. Ben er nog niet over uit. Ben in beide stadions nog niet geweest, echter laatstgenoemde is het sowieso lastig om kaarten voor te krijgen.

Iemand een idee hoeveel supporters er bij Lierse gemiddeld komen?

Koning Kriel

Citaat van: Voele_Hondj op okt 15, 2012, 10:06:15
20-10 Lierse SK - Charleroi of OH Leuven - Club Brugge. Ben er nog niet over uit. Ben in beide stadions nog niet geweest, echter laatstgenoemde is het sowieso lastig om kaarten voor te krijgen.

Iemand een idee hoeveel supporters er bij Lierse gemiddeld komen?

Kaarten voor OH Leuven - Club Brugge kun je gewoon bestellen via www.ticketingonline.be. Betalen met creditcard, voucher uitprinten en bij het stadion je kaarten ophalen. Makkelijker kan niet.

Terranova

Is er iemand hier die me informatie kan geven over het parkeren bij Lierse SK ? De website laat er weinig over los. Zijn er aangewezen parkeerplaatsen/bewegwijzering ? Bedankt!

Cyclebob

Citaat van: Voele_Hondj op okt 15, 2012, 11:38:37
Is er iemand hier die me informatie kan geven over het parkeren bij Lierse SK ? De website laat er weinig over los. Zijn er aangewezen parkeerplaatsen/bewegwijzering ? Bedankt!
Gewoon op de ringweg, vlakbij stadion. Was geen punt paar jaar terug bij Lierse-RCM
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

voetbalfan

16/10 België - Schotland
20/10 Valenciennes - Lorient
21/10 Boussu Dour - Westerlo + viering van de periodetitel

Bier und Bratwurst

#37
Blijf dit weekend nog ff in de buurt.


20-10-12 DETO Twenterand - GVVV 14.30  Topklasse Zaterdag
20-10-12 Vroomshoopse Boys - ROHDA Raalte 17.00 Districtsbeker Oost
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 15, 2012, 20:19:06
Blijf dit weekend nog ff in de buurt.

18-10-12 SV Grol - Ruurlo 20.15  Districtsbeker Oost
20-10-12 DETO Twenterand - GVVV 14.30  Topklasse Zaterdag
20-10-12 Vroomshoopse Boys - ROHDA Raalte 17.00 Districtsbeker Oost

Met alle respect maar wat is daar nou aan?
Dit soort wedstrijden trekt mij persoonlijk helemaal niet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op okt 15, 2012, 20:33:53
Met alle respect maar wat is daar nou aan?
Dit soort wedstrijden trekt mij persoonlijk helemaal niet.

Wat is er mis met een potje bekervoetbal en een wedstrijd in de Topklasse?

FCT1980

Ik begrijp gewoon niet dat dit soort wedstrijden het vermelden waard zijn.
Als Twente niet speelt ga ik ook altijd bij sportclub Overdinkel kijken. Maar dit vind ik gewoon niet mee tellen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

AthleticHolanda

Citaat van: FCT1980 op okt 15, 2012, 20:37:16
Ik begrijp gewoon niet dat dit soort wedstrijden het vermelden waard zijn.
Als Twente niet speelt ga ik ook altijd bij sportclub Overdinkel kijken. Maar dit vind ik gewoon niet mee tellen.

Kan je ook uitleggen waarom het je niet trekt, en waarom je het niet mee vind tellen?

Bier und Bratwurst

#42
Citaat van: FCT1980 op okt 15, 2012, 20:33:53
Met alle respect maar wat is daar nou aan?
Dit soort wedstrijden trekt mij persoonlijk helemaal niet.

Och, ik leg mijn geld ff apart voor de trip naar Valencia en Madrid. Dan is een weekend amateurvoetbal ook erg leuk. In de topklasse word niet slecht gespeeld en daar ga ik ook vaak kijken. En bij de kleinere clubs is het soms beregezellig en ook spannend. Oke je zit niet in een groot stadion. Maar voetbal=voetbal.
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Citaat van: AthleticHolanda op okt 15, 2012, 21:04:37
Kan je ook uitleggen waarom het je niet trekt, en waarom je het niet mee vind tellen?

Nee kan het eigenlijk niet uitleggen. Het trekt me niet en ik vind het te simpel om clubjes in de buurt ook maar mee te tellen.
Kun jij me uitleggen waarom je ze wel mee telt?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 15, 2012, 21:56:19
Och, ik leg mijn geld ff apart voor de trip naar Valencia en Madrid. Dan is een weekend amateurvoetbal ook erg leuk. In de topklasse word niet slecht gespeeld en daar ga ik ook vaak kijken. En bij de kleinere clubs is het soms beregezellig en ook spannend. Oke je zit niet in een groot stadion. Maar voetbal=voetbal.

Ik begrijp echt wel dat je niet ieder weekend vol kunt plannen met wedstrijden in (grote) stadions.
En dan is het ook best leuk om eens een amateurwedstrijdje mee te pakken. Maar kan er met de kop niet bij dat je drie of vier amateurwedstrijden wilt zien in een weekend. Ieder z'n eigen zal ik maar zeggen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!