Week 29: maandag 13 juli t/m 19 juli

Gestart door Voetbalman, jun 25, 2015, 10:20:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman

15/07 RFC Luik - Union Sint-Gillis
16/07 Charleroi - Beitar Jeruzalem/Ordabasi FK
18/07 Sint Truiden - Charlton Athletic

hgrm

De vakantie begint vorm te krijgen:

14 of 15 juli: Fola Esch - Dinamo Zagreb
16 juli: Regensburg - Aschaffenburg  (eerste officiële wedstrijd in het nieuwe stadion)
17 juli: Unterhaching - Ingolstadt II
18 juli: Regensburg Legionäre - Stuttgart (honkbal Bundesliga, op bezoek bij onze ex-coach)
19 juli: Nürnberg - Celta de Vigo (oefenwedstrijd in Weismain. Puur voor het stadion)
20 juli: ??
21 juli: Wacker Burghausen - Buchbach
22 juli: thuiswedstrijd Wurzburger FV
23 juli: ??
24 juli: St Pölten - Austia Salzburg
25 juli: iets in CZ
26 juli: iets in CZ

voor de rest nog open

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

15-07-2015 SDV Barneveld - FC Twente
18-07-2015 Achilles'29 - FC Twente (ovb) of Dynamo Open Air
Het ene stadion is het andere niet!

spons

#3
15/07. Westlands Elftal - VVV
16/07. FC Utrecht - Dundee United
17/07. Fortuna Düsseldorf - Ipswich Town ( Paul Janes Stadion )
18/07. VVV - Feyenoord ( in Halsteren )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

Citaat van: spons op jun 30, 2015, 21:59:20
19/07. Anderlecht - Lazio Roma

Ik hoop dat je weet dat enkel mensen met een abonnement deze wedstrijd mogen bijwonen?

spons

Citaat van: voetbalfan op jun 30, 2015, 22:55:54
Ik hoop dat je weet dat enkel mensen met een abonnement deze wedstrijd mogen bijwonen?

Ik neem aan dat er wel gewoon een uitvak is ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

CiteerHet oefenduel tegen Lazio Roma op zondag 19 juli om 18 uur is enkel en alleen toegankelijk voor Anderlecht-supporters in het bezit van een abonnement voor het seizoen 2015-2016. Er is geen enkele andere manier om het duel bij te wonen.
Op vraag van de Italiaanse club worden er ook geen Lazio-supporters toegelaten.

Ik vrees er dus voor.

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Zelden zo'n belachelijke regeling gehoord

Mijn hekel aan Anderlecht wordt alleen nog maar groter
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Citaat van: spons op jul 01, 2015, 07:18:53
Zelden zo'n belachelijke regeling gehoord

Mijn hekel aan Anderlecht wordt alleen nog maar groter
Dit dan:

Groningen - Emmen wordt in Veendam gespeeld aan de Langeleegte. Emmen supporters moeten plaatsnemen in het uitvak, kunnen alleen kaarten kopen vooraf bij de club en bij de ingang al daar schijnt een legitimatieplicht te gelden.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Voetbalman

Citaat van: spons op jul 01, 2015, 07:18:53
Zelden zo'n belachelijke regeling gehoord

Mijn hekel aan Anderlecht wordt alleen nog maar groter

Dan moet je er niet naartoe gaan, simpel.

Het is inderdaad een belachelijke regeling, compleet ondoordacht ook. Laat de abonnementhouders gratis binnen, beloon ze op die manier voor hun trouw en laat de anderen betalen zodat het stadion gevuld is. De trainingen zijn al lange tijd achter gesloten deuren, na kritiek in de media hebben ze nu enkele training sessies opengesteld voor de fans.

Als je bedenkt dat ze binnen een viertal jaar een stadion van 60.000 capaciteit gaan hebben, lijkt me dit gatachterlijk qua marketingbeleid. Ze zouden net de banden met de supporters moeten aanhalen. Ontgoochelend.





Joost

Ik wil de grootte van Anderlecht niet onderschatten maar is 60.000 niet een beetje veel van het goede?

voetbalfan

Dat stadion wordt dan ook gebouwd voor het EK, vandaar. Anderlecht zal niet elke week uitverkopen, verre van zelfs, maar een serieuze groei van de supporters in het stadion zal er wel komen.

spons

Citaat van: Freebird op jul 01, 2015, 10:46:32
Dan moet je er niet naartoe gaan, simpel

Ik was ook niet van plan om voor Anderlecht te gaan maar voor Stefan de Vrij en mogelijk Jordy Clasie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: voetbalfan op jul 01, 2015, 11:16:04
Dat stadion wordt dan ook gebouwd voor het EK, vandaar. Anderlecht zal niet elke week uitverkopen, verre van zelfs, maar een serieuze groei van de supporters in het stadion zal er wel komen.

EK ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen