Week 13: maandag 28 maart t/m zondag 3 april

Gestart door Cyclebob, mrt 10, 2016, 11:46:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Eerder belachelijk dat een dergelijk competitie-opzet bestaat.

Niels1977

28/3 Leyton Orient - Hartlepool United
28/3 Millwall - Burton Albion
29/3 Engeland - Nederland
1/4 QPR - Middlesbrough (ovb)

wekke


John Sleeuwenhoek

Citaat van: Niels1977 op mrt 23, 2016, 22:25:31
28/3 Leyton Orient - Hartlepool United
28/3 Millwall - Burton Albion
29/3 Engeland - Nederland
1/4 QPR - Middlesbrough (ovb)

Waarom Orient v Hartlepool als ik vragen mag? Zo'n beetje het saaiste affiche in Londen op 28 maart.

ALenstra

Misschien ranglijst-technisch gezien de betere keus?

John Sleeuwenhoek

Citaat van: ALenstra op mrt 24, 2016, 16:41:39
Misschien ranglijst-technisch gezien de betere keus?

Mwa, valt wel mee. Orient gaat voor de play offs en Hartlepool staat net boven de rode streep, maar verwacht weinig away support. Zeker vanwege engineering works aan het spoor.

Mijn top 3 voor de 28e (Millwall v Burton even weggelaten omdat Niels daar al heen gaat);
1. AFC Wimbledon v Portsmouth
2. Barnet v Luton Town
3. Ebbsfleet Utd v Bromley (discutabel natuurlijk, niet echt Londen)

Zelf ga ik naar AFCW v Pompey. Ebbsfleet had me heel leuk geleken, maar alleen bij goed weer.

HRM1880

Voor zij die naar Cercle Brugge-Antwerp wilden gaan. De wedstrijd wordt verplaatst naar 10 april om 16.00.
De ticketverkoop werd versoepeld, maar nog altijd enkel voorverkoop. Daarnaast krijgt Antwerp heel de Zuid-tribune achter de goal of bijna 5400 kaarten.

Football-Weekends

Iemand die misschien interesse heeft in 2 gratis tickets voor Spouwen Mopertingen - Turnhout op zondag 3 april? Ik kan niet aangezien het Woluwe Zaventem - KVK Tienen is.
Favoriete club: KVK Tienen
Recent bezochte wedstrijden: http://www.football-weekends.com/year-2018/
www.football-weekends.com

syntric

- 2/4: Steenbrugge - Westende
- 3/4: Blankenberge - Oostduinkerke
Groundhopper for life :-)

Wesley10__

01-04 Willem II - FC Twente
02-04 Ajax - PEC Zwolle

Ik wil zondag eventueel nog ergens in Amsterdam een wedstrijdje meepikken voor Ajax - Zwolle. Iemand aanraders? O.a. Zeeburgia en JOS Watergraafsmeer spelen thuis zag ik al.

Jef400

Citaat van: Wesley10__ op mrt 28, 2016, 21:34:59
01-04 Willem II - FC Twente
02-04 Ajax - PEC Zwolle

Ik wil zondag eventueel nog ergens in Amsterdam een wedstrijdje meepikken voor Ajax - Zwolle. Iemand aanraders? O.a. Zeeburgia en JOS Watergraafsmeer spelen thuis zag ik al.
Zeeburgia heeft volgens mij nog wel een leuk terrein. JOS ook wel vond ik. Heb er zelf ooit nog eens een jeugdpot gespeeld. Beide ploegen spelen niet heel ver van de Arena af.

Joost

Citaat van: Jef400 op mrt 29, 2016, 09:06:34
Zeeburgia heeft volgens mij nog wel een leuk terrein. JOS ook wel vond ik. Heb er zelf ooit nog eens een jeugdpot gespeeld. Beide ploegen spelen niet heel ver van de Arena af.
Hoe heette Jef400 voordat de Paashaas langskwam?


Niels1977

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mrt 24, 2016, 09:36:51
Waarom Orient v Hartlepool als ik vragen mag? Zo'n beetje het saaiste affiche in Londen op 28 maart.

Misschien dan wel een van de saaiste affiches volgens jou, maar de wedstrijd ging tenminste wel gewoon door :)

Nort

Citaat van: Niels1977 op mrt 29, 2016, 09:30:53
Misschien dan wel een van de saaiste affiches volgens jou, maar de wedstrijd ging tenminste wel gewoon door :)

Wij stonden om 10:30 bij Kingsmeadow om te horen dat AFC Wimbledon - Portsmouth was afgelast. Het bleek samen met Stevenage de enige wedstrijden in de Football League (19 wedstrijden) die werd afgelast. Met Crawley Town - Exeter City nog wel een '92 club' kunnen vincken.

Verslag volgt later.