Groundhoppers Apeldoorn

Gestart door Matthijs83, feb 07, 2018, 15:06:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: FCT1980 op aug 10, 2018, 08:50:21
Als je het zo bekijkt heb je gelijk Nort.
Aan de andere kant zijn er idd mensen die weinig tot geen ervaring hebben of gewoon geen vervoer. Dan is zo'n geplande trip met gelijkgezinden best een leuke optie. Zelf moet ik overigens niet aan denken hoor. En denk dat de actieve leden hier ook het liefst zelf hun reis en wedtrijd regelen. Voor enkelen (waarschijnlijk dus buiten dit forum) kan het echter wel van meerwaarde zijn.
Als je nog niet naar Keulen kunt reizen om daar aan de kassa 'einmal, bitte' te zeggen, dan vraag ik me serieus af waar het in dit land naar toe gaat. Maar, ik snap je punt :)

Jehoentelaar

Kan best spannend zijn om voor het eerst op eigen houtje over de grens naar het voetbal te gaan. Toen ik m'n eerste solotrip maakte naar Duitsland was dat ook anders dan toen er één tot vier man mee was. En als je buitenlands OV niet gewend bent is dat ook even uitzoeken, iets waar niet iedereen zin in heeft.

Verder ieder z'n voorkeur natuurlijk. Ik zou naar Duitsland of België niet gauw georganiseerd gaan, maar verder weg (Oost-Europa) misschien wel, mits in een kleine groep gelijkgezinden. Wat In De Hekken bedenkt rond wedstrijden naar bijvoorbeeld Sofia zou mij wel passen, maar iets vergelijkbaars naar Brugge of Berlijn pas ik voor.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

Voor mij die afhankelijk is van OV kan zo'n reis best interessant zijn. Maar ik reis liever op eigen gelegenheid. Maar als iemand zich lekker voelt bij zo'n reis dan is dat ook prima.

headout

Citaat van: Nort op aug 10, 2018, 07:46:20
Websites als Groundhopper Apeldoorn en In de Hekken travel zijn louter commercieel.
Het komt op mij over als een manier om kosten van de eigen hobby te drukken.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog