Hoofdmenu

Last Man Standing

Gestart door Nik, jul 04, 2019, 21:40:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nik

Hopelijk mag ik van dit podium gebruik maken om een nieuw project (lees; Spel) onder de aandacht te brengen; Last Man Standing. Mede omdat ik denk dat we er hier op het forum een leuke subleague aan over kunnen houden. Mochten jullie hier niet op zitten te wachten, verwijder het bericht dan maar.

Het afgelopen seizoen heb ik via WhatsApp dit spel opgezet en bedacht me om er een website van te bouwen en het grootser aan te pakken. Het spel gaat als volgt;
Je speelt in een open of besloten competitie (Eredivisie, Premier League, Eerste Divisie en/of Championship). Wekelijks kies je een team waarvan jij denkt dat ze zullen winnen. Heb je dit goed, ben je door naar de volgende speelronde. Net zolang totdat je als 'Last Man' over bent. Bij een foute keuze lig je uit het spel. De enige restrictie is dat je ieder team maar 1 keer mag kiezen. Kies je dus in de eerste Speelronde voor Liverpool, dan mag je deze in de verdere rondes niet meer kiezen.

Mochten jullie het leuk vinden, check dan even de Facebookpagina, dan blijf je op de hoogte van alle activiteiten. Daarnaast is dit de website, waar je je vanaf 1 augustus op kunt inschrijven.

Semper Fidelis

Klinkt geinig, denk dat ik wel meedoe.

Vinnn

Ik doe denk ik ook wel mee.

Jef400

Kan wel grappig zijn. Wat kost het?

Nik

In principe is het gratis. Alleen als je een subleague wilt aanmaken kost dat €4.99. Daarnaast kun je zelf de inleg van je league bepalen, dus als je voor inzet speelt kun je die €4.99 daar vanaf trekken.

Nik

Het testen van het spel heeft iets langer geduurd dan verwacht, maar we zijn nu dan online.

Via deze link kun je meespelen met de gratis openbare Premier League poule. De winnaar van deze poule wint een Premier League-shirt naar keuze.


FCT1980

Hoe kan ik ook aan de Eredivisie meedoen?
Lukt me nu enkel om Engeland te kiezen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Kijk wel even de vinckjes na. Ik ben nu niet in een zeikbui, maar AVG-proof is een verplichte mailing niet ;-)

Nik

Citaat van: FCT1980 op aug 22, 2019, 11:33:34
Hoe kan ik ook aan de Eredivisie meedoen?
Lukt me nu enkel om Engeland te kiezen.

Klopt, we starten met de Premier League en Championship, maar de Eredivisie zal snel volgen.

Citaat van: Jef400 op aug 22, 2019, 12:09:28
Kijk wel even de vinckjes na. Ik ben nu niet in een zeikbui, maar AVG-proof is een verplichte mailing niet ;-)

Haha. Wij kwamen hier ook achter en daar wordt aan gewerkt. Bedankt.

FCT1980

Dan ben ik ingeschreven. Kijken wat het wordt.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nik

Na de Premier League en Championship is nu ook de Eredivisie toegevoegd aan ons assortiment! Speel mee met onderstaande subleague, en win een shirt van je favoriete club!

Meedoen? ➡️ https://www.thelastman.nl/joincode/55-618529

Nik

Vanaf vandaag kun je meedoen met de gratis Eredivisie league. De winnaar wint 2 kaarten voor zijn/haar favoriete Eredivisieclub

https://www.thelastman.nl/win