Eindhoppen

Gestart door cafebac, mrt 26, 2014, 17:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.





Joost

Rosenborg-uit lijkt me echt een prachtige reis. Jammer dat het stadion verre van vol was.

cafebac

Ja Joost, Rosenborg echt een hele toffe bestemming. Leuk stadje om een of twee dagen te bezoeken en ik vond het stadion ook een prima bak. Nadeel is dat Noorwegen toch wel een tikje duurder is dan Zweden en Denemarken, zeker als je ook wat in de kroeg wilt hangen. Pul bier kost overal rond de 10 euro.

Wat dat betreft kun je beter naar Oostenrijk gaan. Wij hadden Wenen als uitvalsbasis voor Linz en gingen met de trein op en neer op de wedstrijddag. Dat het stadion een hoefijzer-vorm had was wel aardig, verder gauw vergeten wat er vorige week donderdagavond plaats vond...






cafebac

#246
Het Oostenrijkse genderneutrale broertje van Altona. Alles is liefde en status bestaat niet. Twee lichtmasten. Scheidsrechter en uitploeg onder applaus van het veld af en een waziger clublokaal bestaat denk ik niet...











https://eindhoppen.blogspot.com/2019/11/sportclub-platz.html


Joost

Termien!

Toen ik daar lang geleden was kon de kantine niet gebruikt worden. Die was al geboekt voor een bruiloft.

mike_t

Was er anderhalve week ervoor.
Toen was er iemand die zo van het padje was qua drank dat die niet meer rechtop kon staan en met tafel en alles omflikkerde.