Stelling van de dag: Blatter oreert

Gestart door TeeZee, jun 06, 2010, 16:53:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Freekos79 op nov 02, 2019, 10:20:50
Oneens. Als je je niet als een uitsupporter gedraagt, moet dit toch kunnen?

Dat kan ook al overal in Nederland
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: Hugo op nov 02, 2019, 13:12:29
Ik zou de loting van de volgende bekerronde graag weer direct na de donderdagavond zien, dat is er momentum. Bij een zaterdagavondloting is dat weg.

Mij bevalt die zaterdagavond wel. Maar als je donderdag direct na het laatste fluitsignaal van de laatste wedstrijd gaat loten kan ik me er wel in vinden. Dat loten om 0:30 nadat alle samenvattingen geweest waren was mij echt een doorn in het oog.

Hugo

Citaat van: Koning Kriel op nov 04, 2019, 12:52:45
Mij bevalt die zaterdagavond wel. Maar als je donderdag direct na het laatste fluitsignaal van de laatste wedstrijd gaat loten kan ik me er wel in vinden. Dat loten om 0:30 nadat alle samenvattingen geweest waren was mij echt een doorn in het oog.

Daar blijft natuurlijk niemand voor op.

Sebastiaan_W

Citaat van: Hugo op nov 04, 2019, 12:56:54
Daar blijft natuurlijk niemand voor op.

Joost blijft er ongetwijfeld voor op.

Nort

Citaat van: Hugo op nov 04, 2019, 12:56:54
Daar blijft natuurlijk niemand voor op.
Ik heb afgelopen donderdag tevergeefs een uur zitten wachten op uiteindelijk niks.

Joost

Citaat van: Sebastiaan_W op nov 04, 2019, 13:11:46
Joost blijft er ongetwijfeld voor op.

Zonder twijfel.

De loting is vaak het leukste onderdeel van de KNVB Beker.

hgrm

Ik vind het fenomeen 'loting' zwaar overrated. Ergens op locatie na een spannende bekerwedstrijd, verricht door een verlepte oud-voetballer die alles zo verkeerd doet dat de official-van-dienst hevig zwetend duizend doden sterft, is het nog wel leuk.

Maar verder....voor mij doen ze het net zo lief op maandag na de ochtendkoffie op het bondsbureau. En die shows die ze er van maken bij de Champions League of EK's en WK's zijn me helemaal een doorn in het oog.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Koning Kriel

Citaat van: hgrm op nov 05, 2019, 22:10:54
Ik vind het fenomeen 'loting' zwaar overrated. Ergens op locatie na een spannende bekerwedstrijd, verricht door een verlepte oud-voetballer die alles zo verkeerd doet dat de official-van-dienst hevig zwetend duizend doden sterft, is het nog wel leuk.

Maar verder....voor mij doen ze het net zo lief op maandag na de ochtendkoffie op het bondsbureau. En die shows die ze er van maken bij de Champions League of EK's en WK's zijn me helemaal een doorn in het oog.

Ieder zijn ding, de shows zijn overdreven maar een loting vind ik vaak spannender dan een wedstrijd. Anticiperen op de mogelijkheden, teleurgesteld zijn als het balletje van de gewenste tegenstander te vroeg uit de bak komt. Het zien ontstaan van hele mooi affiches waar je graag naar toe wil. Voor mij allemaal aspecten die een loting mooi maken.

Han

Het nieuwe sanctieregime van de KNVB biedt een uitgelezen podium voor onbeduidende cognitieve onderpresteerders om hun verstikkende anonimiteit te ontstijgen voor eeuwige 'claim to fame'. Bingo. De KNVB-maatregelen werken contraproductief.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Binnen een jaar hangen er overal netten en is het probleem weer voor even opgelost.

Mijn stelling: het blijft pappen en nathouden want het aanpakken van de onderliggende oorzaak, namelijk alcohol- en middelengebruik in en om het stadion, durft men niet aan te pakken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: Han op apr 23, 2023, 16:17:45
Het nieuwe sanctieregime van de KNVB biedt een uitgelezen podium voor onbeduidende cognitieve onderpresteerders om hun verstikkende anonimiteit te ontstijgen voor eeuwige 'claim to fame'. Bingo. De KNVB-maatregelen werken contraproductief.

Jarenlang werd er op geen enkele manier gehandhaafd. Nu gebeurt dat wel in het stadion maar slaat de KNVB compleet door.