Die Sommer von 2009

Gestart door hgrm, jul 30, 2009, 09:31:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Even heel kort:

Gisteren samen met Maroboduus naar Sandhausen-Jena geweest. Leuke pot, veel kansen, uiteindelijk 2-2, maar het had ook 4-4 kunnen zijn. Aardig stadion. Vandaag FC Vaduz.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Klinkt goed. Ben erg benieuwd naar het vervolg en een uitgebreider verslag.

Rinus A.


Maroboduus

Citaat van: Rinus A. op jul 30, 2009, 21:53:25
Viel Smeekes nog op?

Hij viel inderdaad op. Chancentod wordt zo'n speler hier genoemd. Goed, hij liet wel de gelijkmaker aantekenen (1-1).

hgrm

Het volgende bericht vanuit een Biergarten in Rothenburg: FC Vaduz tegen Liberec werd, een beetje tegen de verhouding in, 0-1. Slechts 1105 toeschouwers.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Inmiddels zijn we in Regensburg aangeland, na gisteravond de bekerderby Ingolstadt-Augsburg te hebben aanschouwd. In een tijdelijk verbouwd stadion (het nieuwe wordt al gebouwd) zagen 5250 toeschouwers hoe Augsburg net iets sterker was. Het team van Jos Luhukay won uiteindelijk met 2-1. Ingolstadt, dat 2 minuten voor tijd de 2-1 maakte, verzuimde om alles naar voren te gooien en het Augsburg nog echt lastig te maken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

En het is me weer gebeurd...Net als in Buxton vonden ze het in Praag nodig om de wedstijd van zaterdag naar vrijdag te verplaatsen, dit keer in verband met Europees voetbal. Dus dan maar naar het 125000 toeschouwers grote stadion¨waar ooit de communisten hün manifestaties hielden, bezocht. Er was net een jeugdwedstrijd bezig, dus binnenkomen was niet zo n probleem. Een aanrader voor de liefhebbers van betonrot.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Citaat van: hgrm op aug 01, 2009, 22:03:44
En het is me weer gebeurd...Net als in Buxton vonden ze het in Praag nodig om de wedstijd van zaterdag naar vrijdag te verplaatsen, dit keer in verband met Europees voetbal. Dus dan maar naar het 125000 toeschouwers grote stadion¨waar ooit de communisten hün manifestaties hielden, bezocht. Er was net een jeugdwedstrijd bezig, dus binnenkomen was niet zo n probleem. Een aanrader voor de liefhebbers van betonrot.

Welke geplande wedstrijd hebben jullie gemist?

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: hgrm op aug 01, 2009, 22:03:44
En het is me weer gebeurd...Net als in Buxton vonden ze het in Praag nodig om de wedstijd van zaterdag naar vrijdag te verplaatsen, dit keer in verband met Europees voetbal. Dus dan maar naar het 125000 toeschouwers grote stadion¨waar ooit de communisten hün manifestaties hielden, bezocht. Er was net een jeugdwedstrijd bezig, dus binnenkomen was niet zo n probleem. Een aanrader voor de liefhebbers van betonrot.
Je hebt wel veel pech om dit binnen een paar maanden 2x mee te moeten maken. Balen. Mooi dat er een goed alternatief was. Je maakt me zolangzamerhand wel erg nieuwsgierig naar de foto's en bijbehorende verhalen.

Maroboduus

Citaat van: hgrm op aug 01, 2009, 22:03:44
En het is me weer gebeurd...Net als in Buxton vonden ze het in Praag nodig om de wedstijd van zaterdag naar vrijdag te verplaatsen, dit keer in verband met Europees voetbal. Dus dan maar naar het 125000 toeschouwers grote stadion¨waar ooit de communisten hün manifestaties hielden, bezocht. Er was net een jeugdwedstrijd bezig, dus binnenkomen was niet zo n probleem. Een aanrader voor de liefhebbers van betonrot.

Misschien een schrale troost dat de derby (Sparta-Bohemians) in een bloedeloos gelijkspel is geëindigd. Beetje vreemd ook dat ze die match zo kort vantevoren nog verplaatsen. Dacht dat men zoiets in Tsjechië niet zo snel zou doen. Veel succes in elk geval bij de komende duels!

TeeZee

Ik kreeg afgelopen avond een sms waarin hgrm mij vroeg te melden dat hij vandaag bij een Tsjechische wedstrijd wat problemen kende. Hij stond 1,5 uur in de rij voor een kaartje en miste daardoor de eerste helft van de wedstrijd. Het blijft tegen zitten, helaas.

TeeZee

Citaat van: TeeZee op aug 03, 2009, 00:15:56
Ik kreeg afgelopen avond een sms waarin hgrm mij vroeg te melden dat hij vandaag bij een Tsjechische wedstrijd wat problemen kende. Hij stond 1,5 uur in de rij voor een kaartje en miste daardoor de eerste helft van de wedstrijd. Het blijft tegen zitten, helaas.
Het ging overigens om de wedstrijd Olomouc - Ostrava, uitslag 0-0 en beide ploegen eindigden met 10 man.

hgrm

Zonder problemen, op de goede dag en voor aanvang van de wedstrijd binnen gekomen bij Slavia Praag tegen Sherriff uit Moldavie. De heenwedstrijd was 0-0 geeindigd, dus het beloofde een spannende wedstrijd te worden. En dat werd het dan ook. Al na een kwartier kwam Slavia op voorsprong, maar het verzuimde door te drukken, mede door slordig spel op het middenveld. Naarmate de wedstrijd vorderde, kwam Sherriff steeds meer in de wedstrijd. Met nog 10 minuten te spelen werd een goal van Sherriff afgekeurd vanwege een vermeende overtreding op de keeper. In de tweede minuut van de blessuretijd gebeurde het onmogelijke dan toch. Uit de kluts scoorde de Moldaviers 1-1 waardoor ye voor het eerst mogen deelnemen aan de groepsfase van de Championsleague. En toch denk ik dat ik ze kan verslaan met tennis.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op aug 05, 2009, 22:54:13
Uit de kluts scoorde de Moldaviers 1-1 waardoor ye voor het eerst mogen deelnemen aan de groepsfase van de Championsleague.

dat klopt niet helemaal, voor het bereiken van de groepsfase van de championsleague moeten ze ook de vierde voorronde nog overleven, ze zijn wel in ieder geval zeker van de groepsfase van de uefa europa league
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Slovan Liberec haalde op zijn sloffen de volgende ronde. Leuke pot, leuk stadion, prima sfeer. Later meer.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen