Hoofdmenu

KFC Uerdingen

Gestart door Rinus A., jan 09, 2008, 16:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maroboduus

Zoals zojuist reeds in het topic "Saison 2008/2009" geschreven, gaat 1. FC Kleve in het aankomende seizoen haar eerste thuiswedstrijden in de Regionalliga in het Grotenburg-Stadion afwerken. Voor iederen nog een leuke kans het stadion te bezoeken met een wedstrijd waar meer dan 500 man op afkomen - hoewel dat natuurlijk ook erg van de tegenstander af zal hangen.

hgrm

Kleve-Essen lijkt mee een leuke in de Grotenburg
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

#17
Afgelopen vrijdag nog even op de Grotenburg wezen kijken. Ik was er al eens eerder geweest maar toen was alles afgesloten. Nu was er een hek open en kon ik het verlaten stadion betreden, nouja ik was in gezelschap van erg veel konijnen. Het is en blijft een imposant stadion. Ik vroeg me af wat er zou zijn gebeurt als het concern Bayer destijds Uerdingen was blijven sponsoren en was gestopt met Leverkusen. Dan hadden we waarschijnlijk een hele andere Grotenburg gehad. Ik zou er graag eens een wedstrijd zien maar gezien het lage niveau waarop de club speelt en de logischerwijze magere publieke belangstelling zal dat voorlopig wel niet gebeuren.  Ik wacht maar geduldig af op betere tijden.

Citaat van: Gerrit-Jan op apr 16, 2008, 12:27:35...Ook kon je nog vaag zien dat er Bayer op had gestaan, ze hadden het niet helemaal goed weggeschuurd...







AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op aug 18, 2009, 20:37:41Ik zou er graag eens een wedstrijd zien maar gezien het lage niveau waarop de club speelt en de logischerwijze magere publieke belangstelling zal dat voorlopig wel niet gebeuren.  Ik wacht maar geduldig af op betere tijden.

Mochten ze voor de Niederrheinpokal op 13 oktober VfB Speldorf weten te verslaan dan wacht een ronde later RW Essen, dat zou toch wat volk moeten trekken. Al zie ik ze Speldorf niet verslaan maargoed de tijd zal het leren.

Mooie foto's trouwens, blijft één van m'n favoriete stadions.

AthleticHolanda

De eerste Krefelder Stadtderby van het seizoen, officieel een uitwedstrijd, lokte 7504 toeschouwers naar de Grotenburg, helaas moest ik werken, eeuwig jammer.

7504 toeschouwers bij een 6e divisie wedstrijd...

http://www.kleinsterfanclub.de/html/0910_07_fischeln.html

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op sep 16, 2009, 19:35:00
De eerste Krefelder Stadtderby van het seizoen, officieel een uitwedstrijd, lokte 7504 toeschouwers naar de Grotenburg, helaas moest ik werken, eeuwig jammer.

7504 toeschouwers bij een 6e divisie wedstrijd...

http://www.kleinsterfanclub.de/html/0910_07_fischeln.html

Wanneer is de return?

hgrm

Als ik één club in Duitsland gun weer hogerop te komen, dan is het KFC Uerdingen wel.
Ben er zelf geweest. Erg sympathieke club. Zelfs zo sympathiek dat de toeschouwers op de onoverdekte staantribune door de speaker werden uitgenodigd overdekt te gaan staan toen het begon te plenzen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Het antwoord op de quizvraag is overigens: 14 maart 2010.
Krijg ik nu een keuken???
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: hgrm op sep 16, 2009, 22:15:06
Het antwoord op de quizvraag is overigens: 14 maart 2010.
Krijg ik nu een keuken???

Ja, we krijgen een nieuwe over twee weken (geen grap). Dus je kan het oude blok komen ophalen.

hgrm

eh....laat maar.
M'n 29 jaar oude keukenblok doet het nog prima en als ik aan de verbouwing denk die bij een nieuwe keuken hoort, krijg ik al kippenvel....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Overigens is het antwoord op de quizvraag niet helemaal correct aangezien de return zeer waarschijnlijk weer naar de vrijdagavond zal worden verplaatst in de hoop zoveel mogelijk toeschouwers te trekken.

Overigens lijkt promotie nu alweer een illusie... drama drama drama.

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op sep 17, 2009, 22:44:00
Overigens is het antwoord op de quizvraag niet helemaal correct aangezien de return zeer waarschijnlijk weer naar de vrijdagavond zal worden verplaatst in de hoop zoveel mogelijk toeschouwers te trekken.

Citaat van: kfcuerdingenHallo liebe KFC-Fans,

der Vorverkauf für das Rückspiel KFC Uerdingen - VfR Fischeln hat begonnen.

Anders als beim Hinspiel werden für dieses Spiel Karten nur blockweise angeboten. Freie Sitzplatzwahl nur innerhalb des gekauften Blocks.

Block M auf der Südtribüne (Mitte) ist bereits ausverkauft!

Folgende VVK-Stellen bieten folgende Kategorien an:
Sport Palast Krefeld, Alte Linner Str. 93-97 47799 Krefeld (Block B, C, L, Ost und P/Q)
Juwelier Holtermann, Niederstraße 69, 47829 Uerdingen (Block C, L, Ost und P/Q)
Lotto-Shop im E-Center Am Röttgen, 47829 Uerdingen (Block C, L, Ost und P/Q)
Optik & Akustik Krischer, Kölner Straße 526 47807 Fischeln (Block B, C, Ost, P/Q)
Foto Fuchs, Kölner Straße 550, 47807 Fischeln (Block B, C, Ost, P/Q)
Allianz Vertretung Bourandy & Kauffmann, Am Marktplatz 12, 47829 Uerdingen (Block C, L, Ost und P/Q)
KFC Geschäftsstelle, Glockenspitz 148, 47800 Krefeld (Block B, C, L, Ost und P/Q)

Block K-Karten sind ausschließlich bei Heimspielen des KFC im Stadion zu erwerben.


Info Vorverkauf
Spiel: KFC Uerdingen – VfR Fischeln
Ort: Grotenburg-Stadion, Krefeld
Datum: Freitag, 12.03.2010
Uhrzeit: 19:30h, Einlass ab 18:00 Uhr

Preise
Stehplatz Ost, Block F-I
• Vollzahler 6€
• *Ermäßigt 5€
__________
Stehplatz überdacht, Haupttribüne, Block P & Q
• Vollzahler 8€
• *Ermäßigt 7€
__________
Sitzplatz Süd & Nord, Block A-E, L, N und O
• Vollzahler 13€
• *Ermäßigt 10€
• Block M bereits ausverkauft
__________
Sitzplatz Block K (**Nur KFC Uerdingen-Fans)
• **Vollzahler 8€
• Keine Ermäßigung
__________
Stehplatz West
• vorerst nicht geöffnet

Fanblöcke
KFC Uerdingen - Stehplatz: H, I, P - Sitzplatz: K, L
VfR Fischeln - Stehplatz: Q - Sitzplatz: A, B

*) Mitglieder, Rentner, Schwerbehinderte, Arbeitslose, Schüler, Studenten, Auszubildende (mit Nachweis)
**) Nur für KFC-Fans die als solche erkennbar sind (Trikot, Schal, Mütze oder ähnliches)

Stadionhopper

Ailton (de voormalige spits van Werder Bremen) heeft een contract van 1,5 jaar getekend bij KFC Uerdingen.

Nu snap ik het spandoek van de FC Remscheid fans van twee weken geleden met de tekst: "Wir wollen Ailton sehen".
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hugo

Uerdingen staat momenteel 3e in de Niederrheinliga met 28 uit 13. Koploper TuRu D'dorf heeft 35 uit 15. Zou wel mooi zijn als Uerdingen zou promoveren.

Terranova

Helaas zijn ze vorig jaar niet gepromoveerd. Dit jaar staan ze 7e.
Staat ook nog altijd op de planning bij mij voor een bezoekje.