Hoofdmenu

KFC Uerdingen

Gestart door Rinus A., jan 09, 2008, 16:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

Correctie: KFC Uerdingen is vorig seizoen kampioen geworden in de Niederrheinliga en wel degelijk gepromoveerd. Dit seizoen deden ze een tijdje goed mee maar staan inmiddels in de middenmoot.
Heb Uerdingen tweemaal bezocht: een aanrader. Het stadion Grotenburg is "jaren 80" en kan 34.500 man kwijt. Bij uitwedstrijden nemen ze behoorlijk wat fanatiek volk mee, vorig seizoen bij Straelen veel meer dan het thuispubliek.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Terranova

Excuses, had niet goed gekeken. Zijn inderdaad gepromoveerd.
Laatste paar wedstrijden niet gewonnen waardoor ze weer zijn afgezakt en buiten de play-off plaatsen zijn geraakt.

Ik zie net dat ze vlg. week woensdag om 19:30 thuis spelen tegen Herne.  Misschien een goed plan om er eens naartoe te rijden, woon vlakbij Roermond dus dat is goed te doen.

Sebastiaan_W

Ze doen nog volop mee, want ze hebben een wedstrijd minder gespeeld dan de andere teams en het 'II'-team van Arminia Bielefeld mag niet promoveren.

hgrm

De ambitie om te promoveren is er en het geld naar het schijnt ook. Dus dat zal wel goedkomen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Terranova

welk blok adviseren jullie om te gaan staan/zitten?

AthleticHolanda

Citaat van: Voele_Hondj op feb 22, 2012, 13:43:54
welk blok adviseren jullie om te gaan staan/zitten?

De ultras staan op de zittribune aan de lange zijde redelijk in de hoek.

Zelf koop ik altijd een staanplaats, dan kan je achter de goal, of onder die zittribune. Ben er wsl woensdag ook bij als het niet wordt afgelast. De uitfans zitten of op de andere zittribune (als ze met (relatief) veel zijn) of krijgen staanplaatsen onder de andere zittribune, maar dan aan de andere kant.

Terranova

Het weer blijft goed, dus ik ga er van uit dat het door gaat.
Weet je toevallig voor welk vak staanplaats?

AthleticHolanda

Citaat van: Voele_Hondj op feb 22, 2012, 14:49:28
Het weer blijft goed, dus ik ga er van uit dat het door gaat.
Weet je toevallig voor welk vak staanplaats?

Dat maakt niets uit, je koopt een staan- of zitplaats. Staan achter het doel of aan de lange zijde is even duur.

Stadionhopper

#38
Eric van der Leur is de nieuwe trainer van KFC Uerdingen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Terranova

KFC Uerdingen gisterenavond de lastige uitwedstrijd bij SW Essen met 1-2 gewonnen. Staan nu met 6 uit 2 bovenaan.

Promoveert de kampioen automatisch naar de Regionalliga?


Joost

Citaat van: Voele_Hondj op aug 09, 2012, 08:47:26
KFC Uerdingen gisterenavond de lastige uitwedstrijd bij SW Essen met 1-2 gewonnen. Staan nu met 6 uit 2 bovenaan.

Promoveert de kampioen automatisch naar de Regionalliga?
Nee, er zijn 5 Regionalliga en 3 promotieplaatsen.

De 5 kampioenen en de nummer twee van RL Sudwest worden uitgeloot in 3 duels en spelen tegen elkaar uit en thuis. De 3 winnaars van deze tweestrijds promoveren

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op aug 09, 2012, 09:05:22
Nee, er zijn 5 Regionalliga en 3 promotieplaatsen.

De 5 kampioenen en de nummer twee van RL Sudwest worden uitgeloot in 3 duels en spelen tegen elkaar uit en thuis. De 3 winnaars van deze tweestrijds promoveren

De nummer 1 en 2 van de RL Sudwest kunnen niet tegen elkaar loten.

Terranova

Uerdingen speelt nog niet in de RL.
Ik bedoel meer van; Als Uerdingen kampioen wordt, promoveren ze dan automatisch?

hgrm

De feeders van de Regionalliga West zijn de Oberliga Niederrhein, de Oberliga Mittelrhein en de Oberliga Westfalen.

Uit Niederrhein en Mittelrhein promoveren de kampioenen, uit Westfalen de kampioen en de nummer 2.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

#44
Citaat van: Voele_Hondj op aug 09, 2012, 10:13:44
Uerdingen speelt nog niet in de RL.
Ik bedoel meer van; Als Uerdingen kampioen wordt, promoveren ze dan automatisch?

Excuses, was nog niet helemaal wakker.

Maar laat KFC Uerdingen eerst maar eens kampioen worden. Volgens mij halen ze het wel vaker net niet. Afgelopen seizoen hebben ze de 2e seizoenshelft totaal verprutst, het seizoen ervoor werden ze kampioen en het seizoen daarvoor waren ze volgens mij ook in de 2e seizoenshelft aan het prutsen.

Uiteraard hoop ik dat ze kampioen worden.