Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Terranova

Zag het in een ander topic ook al maar het kijkt er op dat Allemania Aachen het faillisement heeft aangevraagd....

http://www.alemannia-aachen.de/aktuelles/nachrichten/details/Presseerklaerung-der-Alemannia-Aachen-GmbH-23902b/

Joost

Citaat van: Terranova op mrt 21, 2017, 21:39:43
Zag het in een ander topic ook al maar het kijkt er op dat Allemania Aachen het faillisement heeft aangevraagd....

http://www.alemannia-aachen.de/aktuelles/nachrichten/details/Presseerklaerung-der-Alemannia-Aachen-GmbH-23902b/

Ja en nee. Als ik het allemaal goed begrijp dan heeft de proftak het aangevraagd maar heeft het geen consequenties voor de vereniging. Het team verliest 9 punten, geen ramp, maar zal het komend seizoen met een hoop minder geld moeten doen.

Terranova

Citaat van: Joost op mrt 21, 2017, 22:24:54
Ja en nee. Als ik het allemaal goed begrijp dan heeft de proftak het aangevraagd maar heeft het geen consequenties voor de vereniging. Het team verliest 9 punten, geen ramp, maar zal het komend seizoen met een hoop minder geld moeten doen.

Aachen is ook niet echt een regio waar nou HET geld zit of wel? Of is dit een verkeerd vooroordeel?

Robbie

Citaat van: Freekos79 op mrt 21, 2017, 14:44:26
Deze week

3.Bundesliga staat nu op dfb.de. Regionalliga volgt snel hoop ik.

FCTOostGelre

Citaat van: Robbie op mrt 23, 2017, 11:34:06
3.Bundesliga staat nu op dfb.de. Regionalliga volgt snel hoop ik.

Zie dat een aantal wedstrijden preußen münster gunstig vallen voor mij.
Welk block raden jullie aan om tickets voor te kopen?

Joost

Citaat van: Terranova op mrt 23, 2017, 09:23:04
Aachen is ook niet echt een regio waar nou HET geld zit of wel? Of is dit een verkeerd vooroordeel?

Daarvoor is mijn kennis niet helemaal toereikend. Wel weet ik dat de Duitse economie wat anders in elkaar zit dan bijvoorbeeld de Nederlandse. Veel bedrijven zijn voortgekomen uit familiebedrijven en die structuur is nog veel aanwezig. Op basis daarvan plus de aanwezige historie van de club en het toeschouwerspotentieel zouden een basis moeten kunnen zijn voor een stabiele voetbalclub in het profvoetbal.

Feit is wel dat spelen in de Regionalliga relatief duur is en dat de competitie-opzet ook niet echt gemakkelijk is.

Er was zojuist wel een persconferentie. Op de dag van de Deutsche Sprache ga ik onderstaande uit de Aachener Zeitung dan maar niet vertalen;
CiteerNach einer ersten Bestandsaufnahme erklärte der Fachanwalt für Insolvenzrecht, dass Alemannia Aachen die Saison in der Regionalliga West zu Ende spielen kann, die Gehälter von Mannschaft und Mitarbeitern bis Saisonende gesichert sind und Alemannia Aachen aus eigener Kraft den Klassenerhalt schaffen kann. Kurz zusammengefasst: ,,Es gibt eine Perspektive."


Jehoentelaar

Citaat van: FCTOostGelre op mrt 23, 2017, 14:53:13
Zie dat een aantal wedstrijden preußen münster gunstig vallen voor mij.
Welk block raden jullie aan om tickets voor te kopen?

Als je M of N kiest en dan recht achter het doel gaat staan heb je links en rechts van je de twee fanatieke groepen, maar je moet het wel willen om negentig minuten twee soorten gezang door mekaar te horen. Anders kun je voor K of L gaan, maar wees dan wel enigszins op tijd want die vakken verkopen altijd goed.

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

headout

Ik zou voor L gaan. Prima zicht op uitvak, preussen ultra's en het veld.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog


FCT1980

Van L kun je toch ook gewoon naar die andere vakken lopen? Haal gewoon een goedkope kaart voor een staanvak en kijk tijdens de wedstrijd waar je wilt staan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jehoentelaar

Staanplaatsen zijn voor elk vak even duur en voor K/L vindt in de regel nog een extra ticketcontrole plaats (als in: ik heb dat zien gebeuren, maar weet niet of dat structureel is).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FCT1980

Citaat van: Jehoentelaar op mrt 25, 2017, 17:45:52
Staanplaatsen zijn voor elk vak even duur en voor K/L vindt in de regel nog een extra ticketcontrole plaats (als in: ik heb dat zien gebeuren, maar weet niet of dat structureel is).

Wij zijn al een paar keer al die vakken afgelopen. Geen problemen mee gehad.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCTOostGelre

Citaat van: Jehoentelaar op mrt 24, 2017, 14:47:19
Als je M of N kiest en dan recht achter het doel gaat staan heb je links en rechts van je de twee fanatieke groepen, maar je moet het wel willen om negentig minuten twee soorten gezang door mekaar te horen. Anders kun je voor K of L gaan, maar wees dan wel enigszins op tijd want die vakken verkopen altijd goed.



Top, bedankt!

Semper Fidelis

Op zaterdag 8 april wordt er geloot welke winnaar(s) van de Regionalliga tegen elkaar spelen voor promotie naar 3. Liga. De heenronde staat gepland voor zaterdag 28 mei om 14:00 en de terugronde op woensdag 31 mei om 19:00, zie: http://www.3-liga.com/news-3liga-aufstiegsspiele-zur-3--liga--auslosung-am-8--april-31414.html