Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wormonline

CiteerVerder vraag ik me af of 1860 dit jaar kan en wil promoveren.
Vorig jaar stuitte deelname aan de 3. Liga op financiële problemen. De vraag is of die inmiddels zijn opgelost. Verder is het de vraag of het Grünwalder Stadion wordt toegelaten voor de 3. Liga; een echt alternatief is er niet of 1860 zou weer in Garching moeten gaan spelen.
Sechzig wil zeker promoveren. Of het financieel ook gaat lukken - dat weet ik niet precies. Als het goed is is er wel een plan - met of zonder steun van de sjeik. Het stadion zou ook geschikt moeten zijn voor de 3. Liga, of dat voor volgend seizoen gemaakt moeten kunnen worden.

Er zijn ook al 4 nieuwe spelers voor volgend seizoen vastgelegd, die rekenen ongetwijfeld ook op promotie. Ik ga iig ook naar de promotiewedstrijd in München, hopelijk kan ik ook de uitwedstrijd bijwonen.


Terranova

Citaat van: Semper Fidelis op apr 10, 2018, 11:25:57
Afgelopen zaterdag is er geloot voor de Aufstiegsspiele naar 3. Liga en dit is het resultaat:

Regionalliga Südwest B - Regionalliga Bayern
Regionalliga Nord - Regionalliga Nordost
Regionalliga West - Regionalliga Südwest A

Dus winnaar RL West speelt tegen kampioen Sudwest? Ben eens benieuwd of ze dan wel het Grotenburg aanwijzen als locatie.... of ook al het stadion van Duisburg.

Semper Fidelis

Citaat van: Terranova op apr 23, 2018, 09:21:22
Dus winnaar RL West speelt tegen kampioen Sudwest? Ben eens benieuwd of ze dan wel het Grotenburg aanwijzen als locatie.... of ook al het stadion van Duisburg.

Er moet nog geloot worden welk team van Südwest tegen welke tegenstander speelt.

JoeySpiegelaar

Citaat van: wormonline op apr 16, 2018, 21:15:02
Sechzig wil zeker promoveren. Of het financieel ook gaat lukken - dat weet ik niet precies. Als het goed is is er wel een plan - met of zonder steun van de sjeik. Het stadion zou ook geschikt moeten zijn voor de 3. Liga, of dat voor volgend seizoen gemaakt moeten kunnen worden.

Er zijn ook al 4 nieuwe spelers voor volgend seizoen vastgelegd, die rekenen ongetwijfeld ook op promotie. Ik ga iig ook naar de promotiewedstrijd in München, hopelijk kan ik ook de uitwedstrijd bijwonen.

Waar heb je deze kaarten aangeschaft als ik zo vrij mag zijn ?

jdebruin96

een tip:

ik ben afgelopen zaterdag bij de lost ground van Union Solingen geweest. Het grootste gedeelte staat er nog dus als je er nog niet bent geweest zou ik niet te lang wachten ;)

Semper Fidelis

Citaat van: Semper Fidelis op apr 23, 2018, 09:51:50
Er moet nog geloot worden welk team van Südwest tegen welke tegenstander speelt.

Aanstaande vrijdag zal hiervoor geloot worden.

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ricodejong4

Waar wordt de finale Mittelrhein gespeeld?

Tribuneklanten

Citaat van: ricodejong4 op mei 04, 2018, 08:44:33
Waar wordt de finale Mittelrhein gespeeld?

Bonn

Koning Kriel

#1944
Citaat van: Semper Fidelis op apr 10, 2018, 11:25:57
Afgelopen zaterdag is er geloot voor de Aufstiegsspiele naar 3. Liga en dit is het resultaat:

Regionalliga Südwest B - Regionalliga Bayern
Regionalliga Nord - Regionalliga Nordost
Regionalliga West - Regionalliga Südwest A

KFC Uerdingen wist zijn laatste uitwedstrijd met 5-0 te winnen en heeft de Regionalliga West gewonnen. In Nord is het nog niet beslist, Flensburg staat 1 doelpunt voor op HSV 2 (het is mij nou niet helemaal duidelijk of die mogen promoveren of niet maar waarschijnlijk wordt het toch Flensburg). Flensburg moet woensdag nog een wedstrijd terwijl HSV 2 al uitgespeeld is, het recept voor Flensburg is dan ook niet verliezen.

De play offs zien er daarmee zo uit:
Saarbrucken - 1860 Munchen
Energie Cottbus - Weiche Flensburg
KFC Uerdingen - Waldhof Mannheim

ALenstra


Vaig

Citaat van: Koning Kriel op mei 14, 2018, 09:08:14
K Flensburg staat 1 doelpunt voor op HSV 2 (het is mij nou niet helemaal duidelijk of die mogen promoveren of niet maar waarschijnlijk wordt het toch Flensburg).

Volgens mij moeten er altijd 2 divisies tussen het 1e en 2e team zitten, dus dan zou HSV II inderdaad niet mogen promoveren.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Koning Kriel

Citaat van: ALenstra op mei 14, 2018, 09:18:30
Hansa Rostock?

Ik was nog half aan het slapen denk ik, heb het meteen aangepast.

Semper Fidelis

Citaat van: Semper Fidelis op apr 12, 2018, 09:27:48
Schijnt dus dat HSV II wel mag promoveren, zie dit:

Fall 1: Die zweite Mannschaft eines Bundesligisten spielt in der 3. Liga. Der Bundesligist steigt ab.

Dieses Szenario hat keine Auswirkungen auf die Klassenzugehörigkeit der zweiten Mannschaft. Sie bleibt in der 3. Liga - vorausgesetzt, sie belegt sportlich einen Nichtabstiegsplatz und erhält die offizielle Zulassung nach der Prüfung der wirtschaftlichen und technisch-organisatorischen Leistungsfähigkeit durch den DFB. Bedeutet: Auch wenn Werder Bremen absteigt, würde Werder II in der 3. Liga bleiben - sofern die zweite Mannschaft der Bremer am Saisonende mindestens Platz 17 belegt. Aktuell liegt Werder II als 19. jedoch auf einem sportlichen Abstiegsplatz. Grundsätzlich gilt: Zweite Mannschaften von Lizenzvereinen dürfen in der 3. Liga spielen. Bei den Lizenzvereinen handelt es sich um alle Klubs der Bundesliga und 2. Bundesliga.

Aldus: https://www.dfb.de/news/detail/bei-bundesliga-abstieg-was-passiert-mit-zweiten-mannschaften-144294/

Blijkt dus dat HSV II wel mag promoveren. Natuurlijk hopen op Weiche Flensburg, dan zijn de II teams helemaal verdwenen uit de eerste 3 Liga's

De Twaalfde Man

Citaat van: Koning Kriel op mei 14, 2018, 09:08:14
KFC Uerdingen - Waldhof Mannheim
Is wel een aardige pot! Wanneer en waar wordt deze gespeeld?